Mag nietquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:58 schreef Romanus het volgende:
[..]
Of mag dat niet als dat nog niet geclaimd is? In dat geval claim ik ook Midden-Rusland
Nee, met ongeclaimde landen kan je niks.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:58 schreef Romanus het volgende:
[..]
Of mag dat niet als dat nog niet geclaimd is? In dat geval claim ik ook Midden-Rusland
Die kan je dus niet aanvallen.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:02 schreef Rockiejj het volgende:
Maar, al val ik iets aan en die ander blokkeert m.
Krijgt hij dan mijn land?
Nee.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:02 schreef Rockiejj het volgende:
Maar, al val ik iets aan en die ander blokkeert m.
Krijgt hij dan mijn land?
Dat is chill.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee.
Met aanvallen kan je niks verliezen.
dan wil ik een ander land xD jullie hebben kern raketjes :Squote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:06 schreef Saviora het volgende:
[..]
dan wil ik een ander land xD jullie hebben kern raketjes :S
Beter claim je hem.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:06 schreef Saviora het volgende:
[..]
dan wil ik een ander land xD jullie hebben kern raketjes :S
DEFENSE! Mijn Draak gebruikt een vlammenschild en deze absorbeert jouw atoomvuur.quote:
rectum heeft zijn landje niet verdedigd, tenzij "Godver" als verdedigen telt.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:10 schreef Saviora het volgende:
Ik val heel stiekem Noord-Korea binnen, daar ik een James Bond sluipagent stuur om de kernraketjes te ontmantelen zijn deze onbruikbaar geworden, mijn kernperenijsjes overwinnen.
Ja maar volgens mij moest hij quoten?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:15 schreef Saviora het volgende:
[..]
rectum heeft zijn landje niet verdedigd, tenzij "Godver" als verdedigen telt.
Je kan niet aanvallen terwijl je moet verdedigen man.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:15 schreef Saviora het volgende:
[..]
rectum heeft zijn landje niet verdedigd, tenzij "Godver" als verdedigen telt.
ik viel eerder aan joh xDquote:Op zondag 25 juli 2010 00:16 schreef Rectum het volgende:
[..]
Je kan niet aanvallen terwijl je moet verdedigen man.
Klopt, aanval is geslaagd.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:16 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij moest hij quoten?
Kan gewoon allebei tegelijk. Multitasken jeweetsquote:Op zondag 25 juli 2010 00:16 schreef Rectum het volgende:
[..]
Je kan niet aanvallen terwijl je moet verdedigen man.
Yes... Ik doop het Noord Korea om in "The Outlands"quote:Op zondag 25 juli 2010 00:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Klopt, aanval is geslaagd.
Rectum mag zo wel een nieuw land claimen als hij dat wilt.
(maar wel pas nadat de nieuwe kaart is gepaint, zie de regels)
WHHHHHHHHHHHHA ik pareer. Te laat?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:10 schreef Saviora het volgende:
Ik val heel stiekem Noord-Korea binnen, daar ik een James Bond sluipagent stuur om de kernraketjes te ontmantelen zijn deze onbruikbaar geworden, mijn kernperenijsjes overwinnen.
Echt he, mijn Samoerais hakken jouw Loempiavletels in de pan! (met rijst erbij)quote:Op zondag 25 juli 2010 00:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Kan gewoon allebei tegelijk. Multitasken jeweets
Nee, gewoon een naam anders verwarring.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:18 schreef Saviora het volgende:
[..]
Yes... Ik doop het Noord Korea om in "The Outlands"
Tyria danquote:Op zondag 25 juli 2010 00:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee, gewoon een naam anders verwarring.
Maar eh spelleider, hij zei Noord-Korea ipv Kim-Jung-Il's Liefdespaleis. Vandaar de verwarring.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:10 schreef Saviora het volgende:
Yep aanval geslaagdquote:Op zondag 25 juli 2010 00:22 schreef Romanus het volgende:
ah kanker ik zit heel de tijd f5 te doen, niet wetend dat ik vergeten was op: 'Topic op 1 pagina weergeven' te klikken... nu ben ik aangevallen
Nee, je hebt maar 1 rijk met 1 naam.quote:
Nee het Tettenleger is onverslaanbaarquote:Op zondag 25 juli 2010 00:23 schreef Vincent. het volgende:
Heb ik toestemming om tetten aan te vallen?
Verdedigdquote:Op zondag 25 juli 2010 00:24 schreef Dven het volgende:
Dan stuur ik maar een klein legertje proleten om het bazenkapitaal te verrassen
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:24 schreef Dven het volgende:
Dan stuur ik maar een klein legertje proleten om het bazenkapitaal te verrassen
Nuke?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:24 schreef Saviora het volgende:
In het land van de Rijzende Zon (Ferelden) is de zon ondergegaan en gaan de geheime SluipSamoerais (SS
) een tukje doen, de SluipSamoerai Baas (Saviora, Sav voor de vrienden) zet het alarmsysteem aan waardoor een uitklapmuur verschijnt met prikkende puntjes eraan, hierdoor is het land oninneembaar totdat de zon weer is opgestegen. Truste
![]()
In dit geval mocht het nog, omdat het rijk maar uit 1 land bestaat.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:22 schreef Rectum het volgende:
[..]
Maar eh spelleider, hij zei Noord-Korea ipv Kim-Jung-Il's Liefdespaleis. Vandaar de verwarring.
Google - kaart Aziëquote:Op zondag 25 juli 2010 00:25 schreef Rockiejj het volgende:
zet ff achter de users welk nummer ze zijn.
Mijn topo is ingestort.
De Tetten vechten ook wel voor Iranquote:Op zondag 25 juli 2010 00:25 schreef JanPiraat het volgende:
Osama bestijgt zn kameel en schiet de grenswachten van Iran neer en sluipt daar vervolgens binnen met zn zonnebril op
Oef, ze hebben hun pilletje nodig. Aanval uitgesteldquote:Op zondag 25 juli 2010 00:29 schreef Dven het volgende:
* Dven stelt de dorpsidioten van Downtonia op aan de frontlinie. Gereed voor de aanval
Gewoon quoten zodat je post binnen 5 minuten.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:29 schreef Dyr. het volgende:
Moet ik nu quoten en gepareerd zeggen of iets creatiefs dat je de aanval stopt kan ook?
Iets creatiefs mag ook.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:29 schreef Dyr. het volgende:
Moet ik nu quoten en gepareerd zeggen of iets creatiefs dat je de aanval stopt kan ook?
Even kijken of ik het hun aan hun verstand krijg om deze aanval te pareren!quote:
Bekijk de kaart eens goed.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:31 schreef 44rdbei het volgende:
Turkije is nog vrij toch? in dat geval wil ik het graag hebben.. noem het maar Mordor
Verzin eens een mooie naamquote:
Neequote:
Zelfde namen zijn niet toegestaan (zie OP), ook niet als het rijk al van de kaart is.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:32 schreef Rectum het volgende:
Ik zou nu graag Zuid-Korea willen. Zelfde naam graag.
Ik weet niet wat je pareert, maar je moet de aanval quoten.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:33 schreef Dven het volgende:
* Dven zijn downtjes hebben het onmogelijke gedaan, door middel van een hoop kwijl in combinatie met andere lichaamssappen zijn de bazen het land uitgevlucht en is de aanval gepareerd!
Altijd moeilijk he zo'n eerste keer.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:34 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Zelfde namen zijn niet toegestaan (zie OP), ook niet als het rijk al van de kaart is.
* Dven zijn downtjes hebben het onmogelijke gedaan, door middel van een hoop kwijl in combinatie met andere lichaamssappen zijn de bazen het land uitgevlucht en is de aanval gepareerd!quote:
Verdedigd door Betsyquote:Op zondag 25 juli 2010 00:34 schreef Dyr. het volgende:
Ondertussen doen de Tetten een kleine aanval op Osama bin Weed.
Nog net binnen de tijd, hij viel aan in de laatste seconde van de 30e minuut!quote:Op zondag 25 juli 2010 00:34 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je pareert, maar je moet de aanval quoten.
Eigenlijk ben je 1 minuut te laat.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:35 schreef Dven het volgende:
[..]
* Dven zijn downtjes hebben het onmogelijke gedaan, door middel van een hoop kwijl in combinatie met andere lichaamssappen zijn de bazen het land uitgevlucht en is de aanval gepareerd!
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:34 schreef TheCreation het volgende:
nog een klein aanvalletje op downtownia
Made me lolquote:Op zondag 25 juli 2010 00:38 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Generaal Gerrit pareerde vakkundig deze gewiekste virtuele aanval !
Geen probleem, opperdown is in town!quote:Op zondag 25 juli 2010 00:38 schreef TheCreation het volgende:
nogmaals aanval op downtownia
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:37 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Grof geschut, touché. Maar we doen gelijk nog een aanval, kijken of Betsy die ook aan kan,
Als je burma krijgt kunnen we vechten.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:42 schreef flexoo het volgende:
ik wil een BUURLAND en WEL NU gvd anders geen mij nog wat van die puntjes op de kaart
Gepareerd door de opperbaasquote:Op zondag 25 juli 2010 00:42 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Supermongool gaat voorop in de aanval tegen bazenkapitaal!
Is dat een David Hasselhoff muismatquote:Op zondag 25 juli 2010 00:38 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Generaal Gerrit pareerde vakkundig deze gewiekste virtuele aanval !
Tevens is er vanaf NU een staakt het vuren. Alle lopende aanvallen gaan wel gewoon door.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:46 schreef -Datdus- het volgende:
Ik val Cartman's treasure land aan! EINZ!
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:46 schreef TheCreation het volgende:
[..]
Gepareerd door de opperbaas
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Tevens is er vanaf NU een staakt het vuren. Alle lopende aanvallen gaan wel gewoon door.
wtf? heb je dat stukje land al danquote:Op zondag 25 juli 2010 00:46 schreef -Datdus- het volgende:
Ik val Cartman's treasure land aan! EINZ!
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:49 schreef JanPiraat het volgende:
Osama geniet van het staakthetvuren
[ afbeelding ]
gepareerd door kontneukende militaire !quote:Op zondag 25 juli 2010 00:51 schreef flexoo het volgende:
ik val Kijhardkontneuken binnen! prepare for battle
[ afbeelding ]
Denk 't niet.quote:
Mr. Mongo doet vrolijk meequote:Op zondag 25 juli 2010 00:49 schreef JanPiraat het volgende:
Osama geniet van het staakthetvuren
[ afbeelding ]
aanval gestopt met mijn kontgatquote:Op zondag 25 juli 2010 00:54 schreef -Datdus- het volgende:
Ik val Cartman's treasure land aan nu met HIV besmette soldaten.
Mooie grafische ondersteuning!quote:Op zondag 25 juli 2010 00:54 schreef flexoo het volgende:
ik val downtonia binnen
[ afbeelding ]
gebeurt er dit:
[ afbeelding ]
victory wil be mine
[ afbeelding ]
Gepareerdquote:Op zondag 25 juli 2010 00:54 schreef Zeroku het volgende:
Ik vlieg op Hiroshima af met wat atoombommetjes.
Tijd om die baarden te kappenquote:Op zondag 25 juli 2010 00:53 schreef TheCreation het volgende:
Aanval op Downtownia door de sinterbazen
[ afbeelding ]
Een aanval als deze geldt niet, je moet de naam van het rijk dat je aanvalt vermelden.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:54 schreef Zeroku het volgende:
Ik vlieg op Hiroshima af met wat atoombommetjes.
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:55 schreef Stofzuigerzak het volgende:
laat ik ook maar even mee doen. Ik claim Oezbekitsan en noem het Prostitutanië
Aanval gestopt, jochie werkt nu in de Nike fabriek in Afghanistanquote:Op zondag 25 juli 2010 00:54 schreef Dyr. het volgende:
[ afbeelding ]
Tetten zet de aanval in op Osama bin Weed
Ik zie dit niet als een pareerende actiequote:Op zondag 25 juli 2010 00:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Tijd om die baarden te kappen
[ afbeelding ]
Mijn mongolen begeleiden je wel weer terugquote:
Wat een lefquote:Op zondag 25 juli 2010 00:56 schreef TheCreation het volgende:
[..]
Ik zie dit niet als een pareerende actie
Hoerrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 25 juli 2010 00:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn mongolen begeleiden je wel weer terug
[ afbeelding ]
Aanval succesvolquote:Op zondag 25 juli 2010 00:53 schreef TheCreation het volgende:
Aanval op Downtownia door de sinterbazen
[ afbeelding ]
Aanval gepareerdquote:Op zondag 25 juli 2010 00:58 schreef Zeroku het volgende:
Beneden Korea ligt in mijn vuurlinie op dit moment.
Gelukkig heb ik een mongoolse infiltrantquote:Op zondag 25 juli 2010 00:54 schreef flexoo het volgende:
ik val downtonia binnen
[ afbeelding ]
gebeurt er dit:
[ afbeelding ]
victory wil be mine
[ afbeelding ]
Gepareerd door opperbaasquote:Op zondag 25 juli 2010 01:00 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Ik val BazenKapitaal aan
[ afbeelding ]
ik verdedig met success aanval afgeslagenquote:Op zondag 25 juli 2010 01:00 schreef Zeroku het volgende:
Dan val ik cartman's treasure land maar eens aan.
Ik pareerquote:Op zondag 25 juli 2010 01:00 schreef JanPiraat het volgende:
Osama valt Prostituanie binnen en heeft het er aardig naar zn zin
[ afbeelding ]
Vind ik ook.quote:
Geef effe je mening op de vorige pagina mijn post, aubquote:Op zondag 25 juli 2010 01:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
Vaderland - Quyxz_ - Filipijnen
Kijhardkontneuken - -Datdus- - India, Myanmar
FOK! - Rockiejj - Indonesië
Soviet Union - Romanus - West-Rusland
Argentinië - Vincent. - Saudi Arabië
Kim-Jung-Il's Liefdespaleis. - Rectum - Noord-Korea
Ferelden - Saviora - Japan, Noord-Korea
BazenKapitaal - The Creation - Kazachstan, West-Rusland
cartman's treasure land - flexoo - Laos, Oost-China
Downtonia - Dven - Mongolië, Midden-Rusland
Osama bin Weed - JanPiraat - Afghanistan
Tetten - Dyr. - Iran
Jozef Stalin - Zeroku - Oost-Rusland
Beneden Korea - Rectum - Zuid-Korea, Japan, Noord-Korea
Prostitutanië - Stofzuigerzak - Oezbekistan
apeldoorn - flavorwave - Sri Lanka
Je moet wel je aanval quoten hè.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:59 schreef flexoo het volgende:
[ afbeelding ]
downtopia is nu van mij whahahahahaha 5 minuten zijn voorbij thanks allemaal
Ik leef nog?quote:Op zondag 25 juli 2010 01:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
cartman's treasure land - flexoo - Laos, Oost-China
Tetten - Dyr. - Iran
Jozef Stalin - Zeroku - Oost-Rusland
Geldt niet als een aanval, aangezien de kaart met apeldoorn erbij nog niet gepost was.quote:
Dus het pareren van daarna was op tijd?quote:
ik pareer hem met een tennisracketquote:Op zondag 25 juli 2010 01:02 schreef Dyr. het volgende:
Snelle coup op Osama bin Weed, attack!
En nu moet ik plassen
i pareer whahahahquote:Op zondag 25 juli 2010 01:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Geldt niet als een aanval, aangezien de kaart met apeldoorn erbij nog niet gepost was.
Ik vind wel dat het qua woordkeuze een aanval is. (voor de duidelijkheid.)
Ja, je pareerde voordat de aanval was gequote door de aanvaller. (dit moet ik misschien wel ff iets duidelijker in de regels zetten de volgende keer)quote:
Te laatquote:Op zondag 25 juli 2010 01:03 schreef flexoo het volgende:
[..]
maakt dat uit? naja moet ik het er nog effe bijzetten dan![]()
Ik pareer maar voel de druk groter wordenquote:Op zondag 25 juli 2010 01:04 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Osama bin Weed aanval tjakka1!!!!!EINZ
[ afbeelding ]
Je mag niet editten.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:03 schreef flexoo het volgende:
[..]
maakt dat uit? naja moet ik het er nog effe bijzetten dan![]()
nooit ik pareer met met behulp van godquote:Op zondag 25 juli 2010 01:05 schreef -Datdus- het volgende:
Oké dan kunnen ze nu even Apeldoorn bellen. aanvallen dus.
Aanval gelukt.quote:
quote......quote:Op zondag 25 juli 2010 01:06 schreef TheCreation het volgende:
Hee leider, ik heb volgensmij een succesvolle overname van downtownia
omdat hij wat mij betreft niet duidelijk pareerde
NICEquote:Op zondag 25 juli 2010 01:07 schreef Dven het volgende:
MiniMongool sluipt ongezien Bazenkapitaal binnen en valt het rijk van binnen aan
[ afbeelding ]
aanval mislukt ik ben oppermachtigquote:Op zondag 25 juli 2010 01:08 schreef -Datdus- het volgende:
Ik val Cartman's treasure land dan nog maar eens binnen.
Ik sta op scherp en pareerquote:Op zondag 25 juli 2010 01:07 schreef Dyr. het volgende:
[ afbeelding ]
Wederom attack op Osama bin Weed
sorry schat it's mine WHAHAHAHAHAquote:Op zondag 25 juli 2010 01:08 schreef Dven het volgende:
En Jozef Stalin wordt aangevallen door deze knappe jongen
[ afbeelding ]
quote:quote:
Een witte.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:08 schreef Doublepain het volgende:
Kan er nog een land geclaimd worden? ZO JA WELKE?
Afgeslagen.quote:
Ik had jouw land ingepikt, pipoquote:Op zondag 25 juli 2010 01:08 schreef Dven het volgende:
En Jozef Stalin wordt aangevallen door deze knappe jongen
[ afbeelding ]
Gepareerdquote:Op zondag 25 juli 2010 01:09 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Sluipaanval via het riool naar bazenkapitaal...
Jordanie, Irak denk ikquote:Op zondag 25 juli 2010 01:08 schreef Doublepain het volgende:
Kan er nog een land geclaimd worden? ZO JA WELKE?
verdedigd door cartman zichzelfquote:Op zondag 25 juli 2010 01:10 schreef Dven het volgende:
Cartman's treasure island wordt aangevallen door de kreupelenclub van Downtonia
[ afbeelding ]
Wat heb je gedaan!quote:Op zondag 25 juli 2010 01:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Afgeslagen.
[..]
Ik had jouw land ingepikt, pipo.
nooit ik heb betere wetenschappersquote:Op zondag 25 juli 2010 01:10 schreef -Datdus- het volgende:
Onze wetenschappers zijn er eindelijk achter en weten nu hoe ze Apeldoorn van orbit kunnen nuken.
* Drukt op knop*
Downtonia is niet meerquote:Op zondag 25 juli 2010 01:10 schreef flexoo het volgende:
yeah ik ben oppermachtig en val downtonia aan
Niet sneaky genoeg maar er komt een moment waarin Osama wellicht 5 tot 10 minuten buiten gaat zitten het zal erom spannen wanneer zal het moment daar komen ? nu nog even niet ik pareerquote:Op zondag 25 juli 2010 01:11 schreef Dyr. het volgende:
Als nu 2 landen 1 land aanvallen en beide worden niet gepareerd, dan krijgt de eerste aanvaller het land of wat?
en een sneaky attack op Osama bin Weed
bedanktquote:Op zondag 25 juli 2010 01:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Er ontstaat een groot rijk.
[ afbeelding ]
cartman's treasure land - flexoo - Laos, Oost-China, Oost-Rusland, Mongolië, Midden-Rusland
Tetten - Dyr. - Iran
Jozef Stalin - Zeroku - Oost-Rusland, Mongolië, Midden-Rusland
gvd bedenk zelf watquote:Op zondag 25 juli 2010 01:13 schreef Doublepain het volgende:
Oké, ik zie dat Vietnam wit is.. Ik claim dat land en noem hem het New Cartman
[ afbeelding ]
sorry ben eerderquote:Op zondag 25 juli 2010 01:13 schreef flavorwave het volgende:
De aanval op kijhardkontneuken met gebruik van butplugs
Geen butthurt voor ons ik gebruik protectie.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:13 schreef flavorwave het volgende:
De aanval op kijhardkontneuken met gebruik van butplugs
Stewielandquote:Op zondag 25 juli 2010 01:13 schreef Doublepain het volgende:
Oké, ik zie dat Vietnam wit is.. Ik claim dat land en noem hem het New Cartman
[ afbeelding ]
Edit: Iemand heeft al Cartman![]()
Ok, aanval op Osama bin Weedquote:Op zondag 25 juli 2010 01:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Niet sneaky genoeg maar er komt een moment waarin Osama wellicht 5 tot 10 minuten buiten gaat zitten het zal erom spannen wanneer zal het moment daar komen ? nu nog even niet ik pareer
sorry te laatquote:Op zondag 25 juli 2010 01:15 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
ik claim vietnam en noem het FFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUU-
quote:Op zondag 25 juli 2010 01:16 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
cartman's treasure land - flexoo - Laos, Oost-China, Oost-Rusland, Mongolië, Midden-Rusland
Tetten - Dyr. - Iran
Jozef Stalin - Zeroku - Oost-Rusland, Mongolië, Midden-Rusland
PakiBAM - Dven - Pakistan
New CartmanStewieland - Doublepain - Vietnam
Jammer, dan knal ik ondertussen even een aanval op PakiBam erdoorquote:Op zondag 25 juli 2010 01:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik pareer spring in mn ferrari en start meteen een aanval op oezbekistan
Gepareerd!quote:Op zondag 25 juli 2010 01:17 schreef Stofzuigerzak het volgende:
ik val ook nogmaals bazenkapitaal aan ... als tweede
ik verdedig ''gepareert''quote:Op zondag 25 juli 2010 01:18 schreef Rectum het volgende:
Ik ben in het geheel omsloten door Cartman Treasure Island. Derhalve lijkt het me wel een strak plan om dit even aan te vallen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()