Kan gewoon allebei tegelijk. Multitasken jeweetsquote:Op zondag 25 juli 2010 00:16 schreef Rectum het volgende:
[..]
Je kan niet aanvallen terwijl je moet verdedigen man.
Yes... Ik doop het Noord Korea om in "The Outlands"quote:Op zondag 25 juli 2010 00:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Klopt, aanval is geslaagd.
Rectum mag zo wel een nieuw land claimen als hij dat wilt.
(maar wel pas nadat de nieuwe kaart is gepaint, zie de regels)
WHHHHHHHHHHHHA ik pareer. Te laat?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:10 schreef Saviora het volgende:
Ik val heel stiekem Noord-Korea binnen, daar ik een James Bond sluipagent stuur om de kernraketjes te ontmantelen zijn deze onbruikbaar geworden, mijn kernperenijsjes overwinnen.
Echt he, mijn Samoerais hakken jouw Loempiavletels in de pan! (met rijst erbij)quote:Op zondag 25 juli 2010 00:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Kan gewoon allebei tegelijk. Multitasken jeweets
Nee, gewoon een naam anders verwarring.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:18 schreef Saviora het volgende:
[..]
Yes... Ik doop het Noord Korea om in "The Outlands"
Tyria danquote:Op zondag 25 juli 2010 00:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee, gewoon een naam anders verwarring.
Maar eh spelleider, hij zei Noord-Korea ipv Kim-Jung-Il's Liefdespaleis. Vandaar de verwarring.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:10 schreef Saviora het volgende:
Ik val heel stiekem Noord-Korea binnen, daar ik een James Bond sluipagent stuur om de kernraketjes te ontmantelen zijn deze onbruikbaar geworden, mijn kernperenijsjes overwinnen.
Yep aanval geslaagdquote:Op zondag 25 juli 2010 00:22 schreef Romanus het volgende:
ah kanker ik zit heel de tijd f5 te doen, niet wetend dat ik vergeten was op: 'Topic op 1 pagina weergeven' te klikken... nu ben ik aangevallen
Nee, je hebt maar 1 rijk met 1 naam.quote:
Nee het Tettenleger is onverslaanbaarquote:Op zondag 25 juli 2010 00:23 schreef Vincent. het volgende:
Heb ik toestemming om tetten aan te vallen?
Verdedigdquote:Op zondag 25 juli 2010 00:24 schreef Dven het volgende:
Dan stuur ik maar een klein legertje proleten om het bazenkapitaal te verrassen
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:24 schreef Dven het volgende:
Dan stuur ik maar een klein legertje proleten om het bazenkapitaal te verrassen
Nuke?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:24 schreef Saviora het volgende:
In het land van de Rijzende Zon (Ferelden) is de zon ondergegaan en gaan de geheime SluipSamoerais (SS
) een tukje doen, de SluipSamoerai Baas (Saviora, Sav voor de vrienden) zet het alarmsysteem aan waardoor een uitklapmuur verschijnt met prikkende puntjes eraan, hierdoor is het land oninneembaar totdat de zon weer is opgestegen. Truste
![]()
In dit geval mocht het nog, omdat het rijk maar uit 1 land bestaat.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:22 schreef Rectum het volgende:
[..]
Maar eh spelleider, hij zei Noord-Korea ipv Kim-Jung-Il's Liefdespaleis. Vandaar de verwarring.
Google - kaart Aziëquote:Op zondag 25 juli 2010 00:25 schreef Rockiejj het volgende:
zet ff achter de users welk nummer ze zijn.
Mijn topo is ingestort.
De Tetten vechten ook wel voor Iranquote:Op zondag 25 juli 2010 00:25 schreef JanPiraat het volgende:
Osama bestijgt zn kameel en schiet de grenswachten van Iran neer en sluipt daar vervolgens binnen met zn zonnebril op
Oef, ze hebben hun pilletje nodig. Aanval uitgesteldquote:Op zondag 25 juli 2010 00:29 schreef Dven het volgende:
* Dven stelt de dorpsidioten van Downtonia op aan de frontlinie. Gereed voor de aanval
Gewoon quoten zodat je post binnen 5 minuten.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:29 schreef Dyr. het volgende:
Moet ik nu quoten en gepareerd zeggen of iets creatiefs dat je de aanval stopt kan ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |