Zelfde namen zijn niet toegestaan (zie OP), ook niet als het rijk al van de kaart is.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:32 schreef Rectum het volgende:
Ik zou nu graag Zuid-Korea willen. Zelfde naam graag.
Ik weet niet wat je pareert, maar je moet de aanval quoten.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:33 schreef Dven het volgende:
* Dven zijn downtjes hebben het onmogelijke gedaan, door middel van een hoop kwijl in combinatie met andere lichaamssappen zijn de bazen het land uitgevlucht en is de aanval gepareerd!
Altijd moeilijk he zo'n eerste keer.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:34 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Zelfde namen zijn niet toegestaan (zie OP), ook niet als het rijk al van de kaart is.
* Dven zijn downtjes hebben het onmogelijke gedaan, door middel van een hoop kwijl in combinatie met andere lichaamssappen zijn de bazen het land uitgevlucht en is de aanval gepareerd!quote:
Verdedigd door Betsyquote:Op zondag 25 juli 2010 00:34 schreef Dyr. het volgende:
Ondertussen doen de Tetten een kleine aanval op Osama bin Weed.
Nog net binnen de tijd, hij viel aan in de laatste seconde van de 30e minuut!quote:Op zondag 25 juli 2010 00:34 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je pareert, maar je moet de aanval quoten.
Eigenlijk ben je 1 minuut te laat.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:35 schreef Dven het volgende:
[..]
* Dven zijn downtjes hebben het onmogelijke gedaan, door middel van een hoop kwijl in combinatie met andere lichaamssappen zijn de bazen het land uitgevlucht en is de aanval gepareerd!
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:34 schreef TheCreation het volgende:
nog een klein aanvalletje op downtownia
Made me lolquote:Op zondag 25 juli 2010 00:38 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Generaal Gerrit pareerde vakkundig deze gewiekste virtuele aanval !
Geen probleem, opperdown is in town!quote:Op zondag 25 juli 2010 00:38 schreef TheCreation het volgende:
nogmaals aanval op downtownia
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:37 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Grof geschut, touché. Maar we doen gelijk nog een aanval, kijken of Betsy die ook aan kan,
Als je burma krijgt kunnen we vechten.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:42 schreef flexoo het volgende:
ik wil een BUURLAND en WEL NU gvd anders geen mij nog wat van die puntjes op de kaart
Gepareerd door de opperbaasquote:Op zondag 25 juli 2010 00:42 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Supermongool gaat voorop in de aanval tegen bazenkapitaal!
Is dat een David Hasselhoff muismatquote:Op zondag 25 juli 2010 00:38 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Generaal Gerrit pareerde vakkundig deze gewiekste virtuele aanval !
Tevens is er vanaf NU een staakt het vuren. Alle lopende aanvallen gaan wel gewoon door.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:46 schreef -Datdus- het volgende:
Ik val Cartman's treasure land aan! EINZ!
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:46 schreef TheCreation het volgende:
[..]
Gepareerd door de opperbaas
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Tevens is er vanaf NU een staakt het vuren. Alle lopende aanvallen gaan wel gewoon door.
wtf? heb je dat stukje land al danquote:Op zondag 25 juli 2010 00:46 schreef -Datdus- het volgende:
Ik val Cartman's treasure land aan! EINZ!
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:49 schreef JanPiraat het volgende:
Osama geniet van het staakthetvuren
[ afbeelding ]
gepareerd door kontneukende militaire !quote:Op zondag 25 juli 2010 00:51 schreef flexoo het volgende:
ik val Kijhardkontneuken binnen! prepare for battle
[ afbeelding ]
Denk 't niet.quote:
Mr. Mongo doet vrolijk meequote:Op zondag 25 juli 2010 00:49 schreef JanPiraat het volgende:
Osama geniet van het staakthetvuren
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |