Droge bruine bonen? Waarom?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:37 schreef SingleCoil het volgende:
ik weet niet waar hij voor bedoeld is eigenlijk. Ik heb er wel eens bruine bonen mee gemalen, en diepgevroren garnalen. Maar aangezien hij ook ijs kan crushen zal dat wel binnen de specs vallen.
Kersenpitten doet 'ie trouwens ook best!
Redelijk bij het centrum wel!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nog een beetje bij het centrum of echt diep verstopt in Kralingen?
>400 Watt en je kan er aardig wat(tquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:37 schreef SingleCoil het volgende:
ik weet niet waar hij voor bedoeld is eigenlijk. Ik heb er wel eens bruine bonen mee gemalen, en diepgevroren garnalen. Maar aangezien hij ook ijs kan crushen zal dat wel binnen de specs vallen.
Kersenpitten doet 'ie trouwens ook best!
Congrats dat je in deze leuke stad mag wonen, en nog vlak bij ons ook dusquote:
Bonen: ik wilde eens een roux maken van bonenmeel.Gewoon experiment. Was trouwens niks,. Kersenpitten: welnu: wij drinken iedere ochtend bij het ontbijt een hlaasje verse smoothie,met vruchtjes. Als er kersen uit een pot inzitten dan zit daar nogwel eens een pit of wat in. Die hoor je in de blender.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Droge bruine bonen? Waarom?Idem voor kersenpitten.
zeker. Als je achteraf nog even door een fijne zeef haalt is het fijn genoeg om mee te bakken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:14 schreef Isegrim het volgende:
Werd het echt meel? Zou je er dus ook granen in kunnen malen om je eigen meel te maken?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:25 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
zeker. Als je achteraf nog even door een fijne zeef haalt is het fijn genoeg om mee te bakken.
Ik heb ook wel eens koffiebonen in de blender gemalen, dat gaat prima. Maar de smaak van koffie zat nog dagen later aan de milkshakes
ik ook.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:37 schreef Isegrim het volgende:
Hm.Ik haat het wanneer mensen ongevraagd aan mijn spullen komen.
ik weet het. Ik ben een oversekste ouwe gek met een geinflateerd ego. Maar hey...rock'n'roll he?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:46 schreef Isegrim het volgende:
Zo'n opmerking van SC was te verwachten natuurlijk.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ik weet het. Ik ben een oversekste ouwe gek met een geinflateerd ego. Maar hey...rock'n'roll he?
Heb ik iets gemist in het nieuws?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:10 schreef Isegrim het volgende:
Natuurlijk verft hij zijn haar niet, hij is al heel lang dood.
Ja, in het nieuws van 1969.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist in het nieuws?
Mooi zo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ze bezorgen tot hun wagen leeg is volgens mij....
Je moet Paul zien als dood voor de zonde, maar in Christus levend voor God.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:10 schreef Isegrim het volgende:
Natuurlijk verft hij zijn haar niet, hij is al heel lang dood.
Liever niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Je moet Paul zien als dood voor de zonde, maar in Christus levend voor God.
Lho heeft toch geen fiets?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:25 schreef junkiexp het volgende:
ISE en LHO, fietsten jullie maandagavond op de gordelweg ?
Ja, ik heb ook nog ergens skates liggen, maar ik kan niet eens remmen, dus ik ga me niet tussen een kudde andere skaters begeven. Maar het ziet er altijd wel gezellig uit.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wilde dat doen toen ik er over las, maar toen realiseerde ik me dat mijn skates zeker zo'n 5 jaar niet gebruikt zijn en dat ik dus wellicht doorheen zak
Daarnaast heb ik dus ook zeker 5 jaar niet geskate dus is dat wellicht wat enthousiast. En het leek me ook stom om het in mijn eentje te doen.
Ongetwijfeld, daar fietsen wij bijna elke dag. Hadden we paardrijkleding aan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:25 schreef junkiexp het volgende:
ISE en LHO, fietsten jullie maandagavond op de gordelweg ?
Want?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Note to self: niet meer op woensdagavond naar de Goudse singel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |