Onze toekomstige balkonverwarmerbrandstofquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben mijzelf nuttig aan het maken.Alle legen flessen van de afgelopen paar maanden (veel
) weggebracht en een groot deel van het papier. En ben bijna klaar met het slopen van het keukenblok dat in de gang stond.
Jaja.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:12 schreef SingleCoil het volgende:
12 liter! De Lidl wordt nog eens rijk van jullie!
Tiens, verkoopt Lidl tegenwoordig ook al heroïne?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jaja.Ik heb ook nog kaas en ham gekocht, en een vacuümwijnflessendop. En iets geheims.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:26 schreef Breuls het volgende:
Ik heb die kaarsen hier nog liggen, trouwens,
Goeie dingen over gehoord idd. Nog niet geweest.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:50 schreef Vogue het volgende:
Net uit eten geweest bij Hemel op Aarde bij Oostplein en daar een verrassingsmenu gekozen. Wat een ontzettend leuke tent is dat zeg, met leuk personeel ook. Topavond gehad!
Eeuwig zonde.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:40 schreef Isegrim het volgende:
Oh ja!!! Kaarsen.En je mag Lost weer terug want LHO vindt het toch niet leuk en ik vind het niet leuk om samen met hem te kijken met zijn commentaar de hele tijd.
LHO is een wijs mensch.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:40 schreef Isegrim het volgende:
Oh ja!!! Kaarsen.En je mag Lost weer terug want LHO vindt het toch niet leuk en ik vind het niet leuk om samen met hem te kijken met zijn commentaar de hele tijd.
cute!quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind hem ook erg goed!Door IAN_Nick gemaakt.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind hem ook erg goed!Door IAN_Nick gemaakt.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:42 schreef Isegrim het volgende:Ik kende deze virals nog helemaal niet. Er zijn een heleboel van.
Oh, en ik wil die blender hebben!
Kralingen! W000t!!quote:
Sow, dat zijn best dure blenders.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:17 schreef SingleCoil het volgende:
Je had toch opslag gehad,Ise? Dat komt goed uit: http://cgi.ebay.de/Blendt(...)&hash=item2ea8014acd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |