quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:01 schreef Meddo het volgende:
Wel lekkere wijf die jesika nu
Lijkt wel op stacey
Volgens mij was dat een verzinsel van Mental Theo.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:08 schreef SoldMayor het volgende:
En wat is dan nou met die mensen met brandwonden?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zal nooit meer plaatsvinden vrees ik.
*schrapt weer een droom van de bucket list*
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:09 schreef knep het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een verzinsel van Mental Theo.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je mensen echter niet door diezelfde trechter weer terug gaan sturen, en dat is wat er gebeurd is.
Als mensen geen toegang (meer) kunnen krijgen, dan moet je zorgen dat dat duidelijk is voor ze die trechter ingaan.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:11 schreef Chowi het volgende:
Maar er is dus helemaal niets bekend over wat er precies gebeurd is, buiten dat er 'paniek' ontstaan is? Of heb ik daar overheen gelezen?
Op bild.de hadden ze het daarstraks over mensen die het terrein wilden verlaten, die niet weg konden komen omdat er nog meer mensen juist het terrein op kwamen. Daardoor raakten mensen in de verdrukking.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:11 schreef Chowi het volgende:
Maar er is dus helemaal niets bekend over wat er precies gebeurd is, buiten dat er 'paniek' ontstaan is? Of heb ik daar overheen gelezen?
Ik tel er 2.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:13 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Al die witte lakens
Wat een verschikking moet dat zijn geweest
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben heel benieuwd naar de oorzaak van die paniek.
Het feit dat mensen doodgedrukt werden...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben heel benieuwd naar de oorzaak van die paniek.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:18 schreef Blistering het volgende:
Schandelijke organisatie om het gewoon door te laten gaan.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:10 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Mwa, zo erg zal het niet zijn denk ik. Ok, het was al verplaatst van Berlijn naar Duisburg. Maar helemaal verdwijnen? Daar geloof ik niet in. Daar is dat feest te groot voor.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:18 schreef Leandra het volgende:
+++ 19.16 Uhr +++
Augenzeugen der Massenpanik berichten: "Die Leute sind reihenweise umgefallen, aber die Polizei hat immer weiter von beiden Seiten Menschen in den Tunnel geschickt."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:09 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
idd, ff een picje dan maar?
[ afbeelding ]
Catherine kan er ook wel mee door trouwens:
[ afbeelding ]
Maar goed, ff terug naar de realiteit, blijft triest.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
No way. Geen enkele gemeente zal dit risico meer willen lopen. Het was al een crime om het georganiseerd te krijgen. Eeuwig zonde dat door domme pech dit soort fantastische evenementen de nek omgedraaid wordt.
Pardon? Wat wil je doen met mensen die daar straks staan zonder iets te kunnen doen, zonder weg te kunnen? Dat wordt opnieuw paniek.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:18 schreef Blistering het volgende:
Schandelijke organisatie om het gewoon door te laten gaan.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:20 schreef KingOfMars het volgende:
Zit er niet gewoon een grens aan de grootte van dit soort evenementen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:20 schreef KingOfMars het volgende:
Zit er niet gewoon een grens aan de grootte van dit soort evenementen?
Waarom niet? Ik vind "ongerust" wel wat koeltjes. Als je nou zou zeggen "Heel erg ongerust" zou ik me er iets bij kunnen voorstellen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou wel ongerust zijn, maar zou niet meteen van paniek spreken.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:19 schreef knep het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk die gozer in z'n zwarte shirt strak staan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:07 schreef knep het volgende:
De organisatie laat dus officieel weten dat het feest niet afgebroken wordt.
Dat heb ik ook. Maar ik zou niet willen weten wat er gebeurt als die muziek nu uitgezet zou worden..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:21 schreef tong80 het volgende:
Geen verwijt.Maar macaber om de muziek te horen
Nou, lachen zeg.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk die gozer in z'n zwarte shirt strak staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |