quote:
Tja, meerdere ingangen op zo'n terrein werkt toch beter. Zo heb je ook minder 2 richtingen verkeer.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je mensen toch door een trechter laten gaan om ze binnen te laten, anders is dat niet beheersbaar.
Ik ook.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kippenvel, daar stonden mensen tegenaan die geen kant meer op konden....
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:01 schreef Meddo het volgende:
Wel lekkere wijf die jesika nu
Lijkt wel op stacey
Volgens mij was dat een verzinsel van Mental Theo.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:08 schreef SoldMayor het volgende:
En wat is dan nou met die mensen met brandwonden?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zal nooit meer plaatsvinden vrees ik.
*schrapt weer een droom van de bucket list*
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:09 schreef knep het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een verzinsel van Mental Theo.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je mensen echter niet door diezelfde trechter weer terug gaan sturen, en dat is wat er gebeurd is.
Als mensen geen toegang (meer) kunnen krijgen, dan moet je zorgen dat dat duidelijk is voor ze die trechter ingaan.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:11 schreef Chowi het volgende:
Maar er is dus helemaal niets bekend over wat er precies gebeurd is, buiten dat er 'paniek' ontstaan is? Of heb ik daar overheen gelezen?
Op bild.de hadden ze het daarstraks over mensen die het terrein wilden verlaten, die niet weg konden komen omdat er nog meer mensen juist het terrein op kwamen. Daardoor raakten mensen in de verdrukking.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:11 schreef Chowi het volgende:
Maar er is dus helemaal niets bekend over wat er precies gebeurd is, buiten dat er 'paniek' ontstaan is? Of heb ik daar overheen gelezen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:11 schreef Chowi het volgende:
Ik tel er 2.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:13 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Al die witte lakens
Wat een verschikking moet dat zijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |