quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:30 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Waar zie jij dat? Op WDR niet toch?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en wat denk je wat voor soort volk daar op af komt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:33 schreef knep het volgende:
[..]
Jawel, er zijn er 9 ingezet. En zojuist landt er weer een.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:34 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Heb jij ms een link? Ik zie nu steeds alleen die man met zijn gele shirt en die vrouw bij het station.
Er gaat altijd wat mis op dat type feesten. De dancemuziek werkt demoniserend op grote collectieven.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want het ligt aan het feest, ja. Het gaat om een menigte in een tunnel. Zijn weliswaar feestgangers, maar het staat los van de muziek.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Men neme 1,4 miljoen mensen...en een tunnel.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:35 schreef Ringo het volgende:
[..]
Er gaat altijd wat mis op dat type feesten. De dancemuziek werkt demoniserend op grote collectieven.
[..]
Er gaat altijd wat mis op dat type feesten. De dancemuziek werkt demoniserend op grote collectieven.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit is dus de reden waarom ik niet van gigantische mensenmassa's (bijv in Nederland Koninginnedag in Amsterdam en Zomercarnaval in Rotterdam) hou.
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:24 schreef Ringo het volgende:
Het wordt eens tijd dat dancefeesten keihard worden verboden.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit is dus de reden waarom ik niet van gigantische mensenmassa's (bijv in Nederland Koninginnedag in Amsterdam en Zomercarnaval in Rotterdam) hou.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:36 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Heb hier Digitenne, en daar zit geen Duitse TV bij. Toch bedankt voor de suggestie, smart-ass.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
http://tweetphoto.com/34645289
Enorm druk daar inderdaad.
Je ziet nu hoe zo'n verschrikkelijk festival kan aflopen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lul niet.
De sfeer op technofeesten is werkelijk geweldig. Iedereen neemt elkaar zoals ze zijn en is uberrelaxed. Eeuwig zonde en de doodssteek (no pun intended) voor dit mooie festival.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh, het zijn gewoon natuurlijke doden?²
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Precies, ook bij de finale van het NL-elftal werd het zo druk, en zo benauwd dat ik aan de zijkant ben gaan staan, een echte opluchting, rampen als het Heyzel-Drama moet men van leren maar goed dat doet men niet.
Maar het was toch geen aanslag of heb ik iets gemist, of is het nog niet duidelijk,
de Telegraaf zegt dat ze nu afwachten of het feest doorgaat![]()
omfg, wie kan dat feest laten doorgaan,
![]()
.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:38 schreef Mansjester het volgende:
Kan me eigenlijk geen voorstelling maken dat er gewoon mensen doodgaan is een tunnel door drukte. Zat er nog over te twijfelen om naar de Love Parade dit jaar te gaan
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat dus, ik ga echt nooit naar dingen waar het een enorme mensenmassa is.
En dat feest moet inderdaad per direct gestopt worden!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:39 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je ziet nu hoe zo'n verschrikkelijk festival kan aflopen.Anderhalf miljoen mensen die zich als kakkerlakken de duisternis laten indrijven. Wie in godsnaam is zo gek?
[..]
Je ziet nu hoe zo'n verschrikkelijk festival kan aflopen.Anderhalf miljoen mensen die zich als kakkerlakken de duisternis laten indrijven. Wie in godsnaam is zo gek?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:39 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ja, en dat weten mensen van te voren dombo?Alsof ik weet wat jij thuis hebt staan? Als je in dit topic had gekeken staan er al pics van trauma heli's sulletje.
Dus niet PER DIRECT. Hoe wil je meer dan een miljoen mensen in een keer weg laten gaan?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
En dat feest moet inderdaad per direct gestopt worden!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de vorige eeuw waren er weliswaar wat minder, maar nog meer gekken op Woodstock
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:41 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik leg alleen uit waarom ik om een stream vraag, snotkoker. Krijg het hartfalen met je pedante toontje, vieze hompmongool.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:41 schreef knep het volgende:
[..]
Dus niet PER DIRECT. Hoe wil je meer dan een miljoen mensen in een keer weg laten gaan?
[..]
Ik leg alleen uit waarom ik om een stream vraag, snotkoker. Krijg het hartfalen met je pedante toontje, vieze hompmongool.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:41 schreef Cee het volgende:
Wat een kut muziek trouwens. Maar dat terzijde.
[..]
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de vorige eeuw waren er weliswaar wat minder, maar nog meer gekken op Woodstock
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Zeg dat ook even tegen die verwaande piemel, Gilette heetie geloof ik.
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:41 schreef Cee het volgende:
Wat een kut muziek trouwens. Maar dat terzijde.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Zeg dat ook even tegen die verwaande piemel, Gilette heetie geloof ik.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:46 schreef Adolecens het volgende:
Relatief weinig mensen Twitteren daar zeg.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:44 schreef MrBadGuy het volgende:
WDR is ook gewoon online te zien: http://www.wdr.de/wdrlive/media/wdr-fernsehen_web-l.asx
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oooh wat een hel zeg, die foto van die mensenmassa in de tunnel.
Verschrikkelijk.
Zie die mensen maar eens allemaal rustig weg te laten gaan.
Dat vrouwke dat midden in de stad staat verslag te geven bij de hulppost praat steeds over dat ze hoopt dat er in de stad geen paniek moet ontstaan omdat al die mensen nu massaal de stad in komen..![]()
Pfff.. Om t benauwd van te krijgen zeg.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
die kijk ik nu ja, maar hapert echt te erg
ik geloof dat ze voor de afvoer van mensen die hoofdweg ook open gaan gooien (voor zover ik t Duits goed heb begrepen..)quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:46 schreef Roi het volgende:
Wie bedenkt het dat er zo'n massa door (smalle) tunnels moet lopen?
Er zullen er genoeg bij zijn met mobiel internet, en uiteraard worden mensen gebeld of met hen alles wel okay is.... dan duurt het niet lang voor er ook op andere plekken paniek uitbreekt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
Best nog lastig om zo'n enorme mensenmassa in fases daar weg te krijgen.
Je krijgt kettingreacties in die massa natuurlijk als een deel als eerste wordt geïnformeerd.
Mentaltheo twittert erover http://twitter.com/mentaltheoquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:46 schreef Adolecens het volgende:
Relatief weinig mensen Twitteren daar zeg.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:47 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Al die mensen moeten nu wel richting dat stadje![]()
Dat zal inderdaad een pleuriszooi geven. Stel dat je er tussenloopt... Bah.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:46 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk je ongelijk toe te geven? Er kwam een streamlink voorbij en pics. Je hebt alles wat je hebben wil en nog verval je in ordinair gescheldt. Over verwaand gesproken. Maar goed, fijne dag verder.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:46 schreef Roi het volgende:
Wie bedenkt het dat er zo'n massa door (smalle) tunnels moet lopen?
Plausibel ja!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mobiele verkeer zal wel op zijn gat liggen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
Best nog lastig om zo'n enorme mensenmassa in fases daar weg te krijgen.
Je krijgt kettingreacties in die massa natuurlijk als een deel als eerste wordt geïnformeerd.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zullen er genoeg bij zijn met mobiel internet, en uiteraard worden mensen gebeld of met hen alles wel okay is.... dan duurt het niet lang voor er ook op andere plekken paniek uitbreekt.
quote:18.42 Uhr Die Mobilfunknetze brechen zusammen. Telefonieren mit dem Handy ist kaum noch möglich.
Waarom is dat raar? Paniek in een mensenmassa, het is toch gewoon een soortgelijke situatie?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:19 schreef Omnifacer het volgende:
Bizar. Ik moest ineens terugdenken aan toen ik op de Dam was met dodenherdenking. Heel raar, heeft er natuurlijk geen kont mee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |