quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:06 schreef mschol het volgende:
+++ 17.54 Uhr +++
Zehn Tote bei der Loveparade, meldet die Polizeit. Die Rede ist von 100 Verletzten, von denen einige reanimiert werden. Wir melden, wenn wir mehr wissen.
quote:Het Duitse persbureau DPA meldt dat er tien doden zijn gevallen bij de Loveparade in Duisburg. Er zijn honderdduizenden mensen naar de stad afgereisd voor het dancefeest. Er zou paniek zijn uitgebroken, maar wat er precies is gebeurd is nog niet bekend.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:17 schreef knep het volgende:
Bizar die muziek die doorgaat op de achtergrond en ondertussen landende trauma helicopters.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:18 schreef Nuchterheid het volgende:
Wordt het niet tijd dat feest nu langzaam af te gaan bouwen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:18 schreef Nuchterheid het volgende:
Wordt het niet tijd dat feest nu langzaam af te gaan bouwen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeel langzaam. Als ze het überhaupt doen. Lijkt me niet verstandig om in een keer de stekker eruit te trekken en die hele meute mensen naar huis te sturen.
werd net op 1 gezegd dat het wordt stopgezetquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeel langzaam. Als ze het überhaupt doen. Lijkt me niet verstandig om in een keer de stekker eruit te trekken en die hele meute mensen naar huis te sturen.
Bizar die muziek die doorgaat op de achtergrond en ondertussen landende trauma helicopters.
Gaat om de beeldvorming. Kan me voorstellen dat de organisatie niet nog meer paniek gaat veroorzaken door ineens alles af te kappen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die weten niet wat er aan de hand is.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:20 schreef Crazy-M het volgende:
paniekaanval, reden is nog onbekend.
wel raar dat de toegangsweg een smalle tunnel is
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:19 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En zeker niet als er nog ambulances af- en aanrijden en de hulpverleners druk bezig zijn.
mjah eigenlijk welquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Doet denken aan: Veel doden door treinongeluk in Spanje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |