quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:41 schreef RoBro het volgende:
2 euro 40 voor een pils nijmegen lijkt op zon dag gvd wel de randstad
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ook al geen euroknallers. Ben je trouwens ooit bij die mc beneden in de stad geweest? Wat een waardeloze tent
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:02 schreef SuperDrollie het volgende:
[..]
Muwha, The Office is zo fucking gaaf.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:03 schreef SuperDrollie het volgende:
[..]
Idd, The Office USA idd, UK was zo fucking dom.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
NO. NO GOD PLEASE NO. NO. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
The Office UK heb ik nog nooit gezien
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:04 schreef SuperDrollie het volgende:
[..]
Ik een keertje op NBC, maar was zo stom.. USA versie is echt geniaal.
"Michael your pushing to hard"
"That's what she said."
GENIUS
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:11 schreef SuperDrollie het volgende:
[..]
Hij was echt zo geniaal op de Emmy's.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Daarmee wil je nog geen 100 km/u rijden.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Een Segway gaat sneller volgens mij.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Die haalt nog eerder 150 dan een Panda dat doet
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel compact, en je kan er mee tussen de files door rijden.
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En Rabo in zijn geheel, 3 in de top 11
Jammer alleen dat ze in de bergen steeds zo'n achterstand met nummer 3 hadden zodat ze nu niet het ploegenklassement hebbenquote:
Ach, je kan niet alles hebben toch? Het is heel wat beter dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze in de bergen steeds zo'n achterstand met nummer 3 hadden zodat ze nu niet het ploegenklassement hebben
Vorig jaar hadden ze minstens 1 etappequote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach, je kan niet alles hebben toch? Het is heel wat beter dan vorig jaar.
En verder?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze minstens 1 etappe
Dat is ten minste iets, dit jaar hebben ze het allemaal net niet, en iedereen maar zeggen dat het beter gingquote:
Ja, maar wat mij opvalt is dat Freire nooit met treintjes rijdt in de sprint..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is ten minste iets, dit jaar hebben ze het allemaal net niet, en iedereen maar zeggen dat het beter ging
Dat heeft hij ook niet nodig, hij moet gemotiveerd zijn om iets binnen te halen en weten dat hij kan winnen en er moet zo'n aankomst zijn zoals bij milaan - san remo (ofzo)quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar wat mij opvalt is dat Freire nooit met treintjes rijdt in de sprint..
Herbert of Maarten zei ook dat Liquigas een Nederlandse ploeg was, althans, dat hoorde mijn broertje.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
Althans, dat zei maarten, en volgens mij spreekt hij wel de waarheid
Dan heeft ie dat fout gehoordquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Herbert of Maarten zei ook dat Liquigas een Nederlandse ploeg was, althans, dat hoorde mijn broertje.
Ja, maar dat wist ik ook wel, daarom vond ik dat ook zo raarquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan heeft ie dat fout gehoordWant het is een Italiaanse... Of ze moeten allemaal van de Neerlandse leerschool komen ofzo...
Het deense elftal is eigenlijk ook nederlands, 9 van de 11 spelen in de eredivisiequote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist ik ook wel, daarom vond ik dat ook zo raar
quote:
koekenquote:
Ik joeg iedereen wegquote:
quote:
Volgende week vrijdag heb ik em als eerste van het dorp.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
![]()
Ik zou niet zonder mijn iPhone kunnen
Bij een winkel besteld?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag heb ik em als eerste van het dorp.
Ja, gepre-orderd bij de phonehouse. ik sta bovenaan in de lijst, dus ik gok dat ik em dan wel hebquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bij een winkel besteld?![]()
Ik moet nog wel ff wachten.. heb een witte besteld en als ik hem nog wil omzetten in een zwarte kom ik onderaan te staan
Whehe, dat ga ik binnenkort proberen bij een vriendin van mij, doen alsof ik verdrink en kijken of ze me komt reddenquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, gepre-orderd bij de phonehouse. ik sta bovenaan in de lijst, dus ik gok dat ik em dan wel heb.
Die hint is dan duidelijk zat.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whehe, dat ga ik binnenkort proberen bij een vriendin van mij, doen alsof ik verdrink en kijken of ze me komt redden.
Zul je zien dat ze gwn zegt dat ik de tyfus moet krijgen
Stiekem wil ze me wel hoorquote:
THE PAAAAAiiiiinn is unbearable!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:59 schreef tubacloud het volgende:
Werken bij de appie was druk, zeker nu die pain broden in de aanbieding zijn
Pain als in het Franse painquote:
Ze zei dat ik een super lieve jonge wasquote:
Super lieve jongen -> Friendszone.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze zei dat ik een super lieve jonge was![]()
En ze wilde daten toch![]()
Alleen zo'n actie zie ik haar wel doen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
ikweetz! ik werk in een Plus. Da's toch wel even een iets betere supermarkt
Dat was een jaar of 2 jaar geleden tof.quote:
Wat kan mij dat aan mn kont roesten, wat leuk is, is leuk.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat was een jaar of 2 jaar geleden tof.
Ik ken haar ook nog niet zo heel goed dus wel logischquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Super lieve jongen -> Friendszone.
Weet ik niet, ik hang hier niet meer zoveel rond.
Allright, jonge meidenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:07 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ken haar ook nog niet zo heel goed dus wel logischen sowieso is ze niet iemand die veel loopt te flirten hoorde ik
. Ze wilde in eerste instantie niet samen naar de bios toe omdat ze me te oud vond maar nu wil ze wel daten
.
Aanhouder wint
Bios is ook niet echt leuk.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:07 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ken haar ook nog niet zo heel goed dus wel logischen sowieso is ze niet iemand die veel loopt te flirten hoorde ik
. Ze wilde in eerste instantie niet samen naar de bios toe omdat ze me te oud vond maar nu wil ze wel daten
.
Aanhouder wint
Ik ben 20 en zij is bijna 16 maar we kunnen t prima met elkaar vindenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Allright, jonge meiden
Hoe oud is zij, en ben jij?
Geef mij maar een ijsje en daarna lekker op een terrasje zitten.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ohja, echt welzo tijdens de zwoele stukjes elkaar aflebberen
Op de eerste date?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ohja, echt welzo tijdens de zwoele stukjes elkaar aflebberen
ahaquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:10 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ben 20 en zij is bijna 16 maar we kunnen t prima met elkaar vinden![]()
Alleen denkt iedereen dat ik 16/17 ben kwa gedrag/uiterlijk enz dus t "geestelijke" leeftijds verschil valt op zich ook wel mee
Sinds van de week ben ik er achter gekomen dat vrijgezel zijn ook zwaar goed kan zijn, als je het maar goed aanpakt.quote:
Heb je rauwe lippen na afloopquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:10 schreef Aapvis het volgende:
en als het nou gewoon een zwoele film is die drie uur lang doorrateld?
Weet ik, maar toen ik t laatst weer voorstelde om naar bios te gaan zei ze dat t haar erg leuk leekquote:
Tja. Ik ben de eeuwige vrijgezel, jwt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Sinds van de week ben ik er achter gekomen dat vrijgezel zijn ook zwaar goed kan zijn, als je het maar goed aanpakt.
Paardrijden is toch fantastisch.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Weet ik, maar toen ik t laatst weer voorstelde om naar bios te gaan zei ze dat t haar erg leuk leek. Alleen hebben we toch maar besloten om te gaan paardrijden
Heb je geen vriendin meer?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Sinds van de week ben ik er achter gekomen dat vrijgezel zijn ook zwaar goed kan zijn, als je het maar goed aanpakt.
Meer uitgaan en met iemand gaan die veel mensen op die plek kent.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tja. Ik ben de eeuwige vrijgezel, jwt.
Ik ga altijd met mijn vrienden uitquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Meer uitgaan en met iemand gaan die veel mensen op die plek kent.
Ga dan een keer met allemaal Do's uit.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ga altijd met mijn vrienden uit, die zijn allemaal een soort van Sjoerds
Whehequote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Jawel, dat is ook de reden dat ik me gedragen heb afgelopen week.
Wat is een Sjoerd?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ga altijd met mijn vrienden uit, die zijn allemaal een soort van Sjoerds
Whaha, voor mij is t wel goed omdat ik nogal snel druk wordt en t is wel rustgevend beetje rondhobbelen op zo'n beest door t bos of langs t waterquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Paardrijden is toch fantastisch.
Al is het niet mijn ding.
Nee, dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
En dan vervolgens met een cheap-ass breezert in bed liggen.
Dat wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whaha, voor mij is t wel goed omdat ik nogal snel druk wordt en t is wel rustgevend beetje rondhobbelen op zo'n beest door t bos of langs t water. Alleen dressuur en dat soort meug
![]()
En t is ook nog goedkoper als auto rijden
Ook welterustenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Welterusten vanuit het goede leven met lelijk opgespoten strand. Maar Breskens blijft beter dan scheveningen.
en de zonsondergang niet furrgetenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar met de auto naar het strand, daar wat eten en dan tot 's avonds lekker gezellig zitten kletsen op het strand is ook niet slecht
Ja sorry ik ben ook maar 14 (bijna 15quote:
Precies, er is niets mooiers dan tijdens zonsondergang over het strand wandelen terwijl je met je voeten door het water loopt of samen zit op het strand met een drankje.quote:
Moet het wel warm weer zijnquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies, er is niets mooiers dan tijdens zonsondergang over het strand wandelen terwijl je met je voeten door het water loopt of samen zit op het strand met een drankje.
Dat is een user, pipo.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:17 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben ook maar 14 (bijna 15) ik heb nog niet zoveel levenservaring als jullie
Ja klopt maar als je gaat paardrijden heb je nog wat te doen dus dan is t niet zo kut als t gesprek stil valtquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar met de auto naar het strand, daar wat eten en dan tot 's avonds lekker gezellig zitten kletsen op het strand is ook niet slecht
Kan je elkaar warmhoudebquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Of juist fris, maar dan moet je gaan om uit te waaien
Ik zorg er wel voor dat het gesprek niet stil valt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja klopt maar als je gaat paardrijden heb je nog wat te doen dus dan is t niet zo kut als t gesprek stil valten de meeste durven bij mij niet in de auto te zitten.. Al moet ik haar wel ophalen dus dat wordt goed op de weg snelheids meter letten
Zeg dat dan meteen schatje.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Is er niet, Zeelands strand ownt al het strand in Nederland, easy as that!
Lekker het zand tussen je kut.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet nog een keer seks hebben in de duinen
Bedankt voor deze informatiequote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Sjoerd rijdt netter dan ikquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zorg er wel voor dat het gesprek niet stil valt.
Je rijdt net zoals Sjoegerd dus, als een mongool?
Jap.quote:
Met mijquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wtfquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:22 schreef Hyman het volgende:
Druk op pauze
hou je linkerpijltjestoets ingedrukt
???
Profit!
Tja, ik ben autist dus ik praat niet zo heel veelquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zorg er wel voor dat het gesprek niet stil valt.
Je rijdt net zoals Sjoegerd dus, als een mongool?
Ik probeer altijd zoveel mogelijk van iemand te weten te komen, dus ik hou het gesprek wel aan de gang.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:26 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Tja, ik ben autist dus ik praat niet zo heel veel. Haha, nee ik ben verlegen soms.. op de raarste momenten en dan andere momenten kan ik uren aan een praten
En ja soms wel.. Nouja, bijna altijd wel eigenlijk.. Is eigenlijk een klein wonder dat ik mijn rijbewijs nog niet kwijt ben
/flirtquote:
I'm à guy, and not gayquote:
Als ik je zo eens hoor praten is er weinig om jaloers op te zijnquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:30 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat ik nog jong en flexibel ben
Nee gekquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:31 schreef VASND het volgende:
Ik dacht dat jij ook een pubchick had mstr.
Gekke ik.
Tja, ik ken haar op zich wel redelijk maar we vermaken ons vast wel.. ze kan me iig veel leren over paarden aangezien ik binnenkort een eigen paard wil kopenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik probeer altijd zoveel mogelijk van iemand te weten te komen, dus ik hou het gesprek wel aan de gang.
Maar wat vreet jij allemaal uit dan?
Rofl wat is er nou weer zo erg aan mij?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Als ik je zo eens hoor praten is er weinig om jaloers op te zijn
Dan verdien je het om jezelf een keer rond een boom te vouwen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Tja, ik ken haar op zich wel redelijk maar we vermaken ons vast wel.. ze kan me iig veel leren over paarden aangezien ik binnenkort een eigen paard wil kopen![]()
Whaha teveel, rechts inhalen, veelst te hard, vluchtstrook noem t maar op.. Pa van een vriend is nogal rijk (zacht uitgedrukt) en die heeft dus regelmatig dure auto's staan..
Dat je zo lekker haptquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:32 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Rofl wat is er nou weer zo erg aan mij?
een vent met paard?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 @ 22:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Tja, ik ken haar op zich wel redelijk maar we vermaken ons vast wel.. ze kan me iig veel leren over paarden aangezien ik binnenkort een eigen paard wil kopen![]()
Whaha teveel, rechts inhalen, veelst te hard, vluchtstrook noem t maar op.. Pa van een vriend is nogal rijk (zacht uitgedrukt) en die heeft dus regelmatig dure auto's staan..
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan verdien je het om jezelf een keer rond een boom te vouwen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:34 schreef VASND het volgende:
[..]
een vent met paard?
Dan wordt je een goede voor in de friendszone idd!
Lekker rustig toch:@quote:
Dat is hete shizzle DeLuna. Hete shizzle.quote:
Nice.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat is hete shizzle DeLuna. Hete shizzle.
Ik ben tevreden.
Hou me bezig, anders ga ik fappen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Ja.quote:
Mijn ninja-edit is geen ninja-editquote:
Het kan nog.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:10 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Mijn ninja-edit is geen ninja-edit
Alle 14-jarigen zijn irritantquote:
Tenzij ze lekker zijn en dikke tieten hebbenquote:
Eens.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:12 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Tenzij ze lekker zijn en dikke tieten hebben
14?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 @ 23:12 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Tenzij ze lekker zijn en dikke tieten hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loost_zin
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:14 schreef Aapvis het volgende:
ben ik nu nog irritant?Als jij dat op die foto bent niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 @ 23:14 schreef Aapvis het volgende:
ben ik nu nog irritant?Mits eigen foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:14 schreef Aapvis het volgende:
ben ik nu nog irritant?Ha. Ha. Ha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 @ 23:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als jij dat op die foto bent niet.
quote:
Wie wil je zien, ik heb naaktfoto's van ieder meisje dat op deze aardkloot rondloopt (quote:
Dat wordt ze pas als ze 18 is.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:16 schreef Aapvis het volgende:
stelletje pervs
En die droomdinges vinden jullie dan weer niet irritant he!
Geen 14.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 @ 23:15 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
http://boards.4chan.org/b/res/256885718[/url]
Zij is lekker, en 15quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:16 schreef Aapvis het volgende:
stelletje pervs
Vrouwmensch.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 @ 23:16 schreef Aapvis het volgende:
stelletje pervs
Oh, en voor bewijs, zie mijn en haar foboquote:
Ben jij lekker en een meisje?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:19 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Dus over 3 maanden ben ik niet irritant meer?
I can't haz fraisquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:19 schreef Hyman het volgende:
Ik heb lekker een groot bord patat
OMNOMONMONMLONML
Wrong.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 @ 23:19 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Nee helaas, meiden lopen schjnbaar 2 jaar voorquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:19 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Hossel een PUBchick.quote:
Koop een scooter en begin met rokenquote:
scooter brommer is coolerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:22 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Koop een scooter en begin met roken
succes niet gegarandeerd
succes niet gegarandeerdquote:
Pics van je leutertje naar Yvonne toe zendenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:25 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Kunnen jullie me niet even een stappen plan: hoe-word-ik-cool-op-fok! geven?
Ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:25 schreef Aapvis het volgende:
[..]
HEBBEN!!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja echt wel, scooters zijn voor paupers.
[ afbeelding ]
Kijk dan hoe gaaf
Ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 @ 23:25 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Mag je nog heul nie op rijden!quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Pics van je leutertje naar Yvonne toe zenden
Ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 @ 23:28 schreef Aapvis het volgende:
[..]
in twee jaar
zie je me al goan jong?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |