Ik joeg iedereen wegquote:
quote:
Volgende week vrijdag heb ik em als eerste van het dorp.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
![]()
Ik zou niet zonder mijn iPhone kunnen
Bij een winkel besteld?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag heb ik em als eerste van het dorp.
Ja, gepre-orderd bij de phonehouse. ik sta bovenaan in de lijst, dus ik gok dat ik em dan wel hebquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bij een winkel besteld?![]()
Ik moet nog wel ff wachten.. heb een witte besteld en als ik hem nog wil omzetten in een zwarte kom ik onderaan te staan
Whehe, dat ga ik binnenkort proberen bij een vriendin van mij, doen alsof ik verdrink en kijken of ze me komt reddenquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, gepre-orderd bij de phonehouse. ik sta bovenaan in de lijst, dus ik gok dat ik em dan wel heb.
Die hint is dan duidelijk zat.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whehe, dat ga ik binnenkort proberen bij een vriendin van mij, doen alsof ik verdrink en kijken of ze me komt redden.
Zul je zien dat ze gwn zegt dat ik de tyfus moet krijgen
Stiekem wil ze me wel hoorquote:
THE PAAAAAiiiiinn is unbearable!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:59 schreef tubacloud het volgende:
Werken bij de appie was druk, zeker nu die pain broden in de aanbieding zijn
Pain als in het Franse painquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |