Ik ga altijd met mijn vrienden uitquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Meer uitgaan en met iemand gaan die veel mensen op die plek kent.
Ga dan een keer met allemaal Do's uit.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ga altijd met mijn vrienden uit, die zijn allemaal een soort van Sjoerds
Whehequote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Jawel, dat is ook de reden dat ik me gedragen heb afgelopen week.
Wat is een Sjoerd?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ga altijd met mijn vrienden uit, die zijn allemaal een soort van Sjoerds
Whaha, voor mij is t wel goed omdat ik nogal snel druk wordt en t is wel rustgevend beetje rondhobbelen op zo'n beest door t bos of langs t waterquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Paardrijden is toch fantastisch.
Al is het niet mijn ding.
Nee, dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
En dan vervolgens met een cheap-ass breezert in bed liggen.
Dat wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whaha, voor mij is t wel goed omdat ik nogal snel druk wordt en t is wel rustgevend beetje rondhobbelen op zo'n beest door t bos of langs t water. Alleen dressuur en dat soort meug
![]()
En t is ook nog goedkoper als auto rijden
Ook welterustenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Welterusten vanuit het goede leven met lelijk opgespoten strand. Maar Breskens blijft beter dan scheveningen.
en de zonsondergang niet furrgetenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar met de auto naar het strand, daar wat eten en dan tot 's avonds lekker gezellig zitten kletsen op het strand is ook niet slecht
Ja sorry ik ben ook maar 14 (bijna 15quote:
Precies, er is niets mooiers dan tijdens zonsondergang over het strand wandelen terwijl je met je voeten door het water loopt of samen zit op het strand met een drankje.quote:
Moet het wel warm weer zijnquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies, er is niets mooiers dan tijdens zonsondergang over het strand wandelen terwijl je met je voeten door het water loopt of samen zit op het strand met een drankje.
Dat is een user, pipo.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:17 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben ook maar 14 (bijna 15) ik heb nog niet zoveel levenservaring als jullie
Ja klopt maar als je gaat paardrijden heb je nog wat te doen dus dan is t niet zo kut als t gesprek stil valtquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar met de auto naar het strand, daar wat eten en dan tot 's avonds lekker gezellig zitten kletsen op het strand is ook niet slecht
Kan je elkaar warmhoudebquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Of juist fris, maar dan moet je gaan om uit te waaien
Ik zorg er wel voor dat het gesprek niet stil valt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja klopt maar als je gaat paardrijden heb je nog wat te doen dus dan is t niet zo kut als t gesprek stil valten de meeste durven bij mij niet in de auto te zitten.. Al moet ik haar wel ophalen dus dat wordt goed op de weg snelheids meter letten
Zeg dat dan meteen schatje.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Is er niet, Zeelands strand ownt al het strand in Nederland, easy as that!
Lekker het zand tussen je kut.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet nog een keer seks hebben in de duinen
Bedankt voor deze informatiequote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Sjoerd rijdt netter dan ikquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zorg er wel voor dat het gesprek niet stil valt.
Je rijdt net zoals Sjoegerd dus, als een mongool?
Jap.quote:
Met mijquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wtfquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:22 schreef Hyman het volgende:
Druk op pauze
hou je linkerpijltjestoets ingedrukt
???
Profit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |