quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:05 schreef DABAMaster het volgende:
hoe kan je in godsnaam bij een zelfstandig naamwoord stam+t toepassen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:07 schreef Hyundai het volgende:
TS jij hebt je wachtwoord toch veranderd en emailadres ook?
Waarom zit je dan nog op FOK hoe kan dat![]()
Alhoewel,
en
AP aan de AutoTune: http://www.muziboo.com/Hy(...)een-autotune-effect/
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:07 schreef Fortitude het volgende:
Het ergste is nog dat ik er gewoon niet uitkom of je nou wel of niet zit te trollen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:08 schreef JustinK het volgende:
Hoe kan je in godsnaam zo'n topic openen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:08 schreef Hyundai het volgende:
[..]
En is al het pedogedoe opgelost?
En wat vind je van mijn joeptjoep en muziboo dingetjes?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik drukte op het 'Nieuw topic' knopje.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:28 schreef AdvancedPower het volgende:
Kan ik door de shredder alsjeblieft?!!!
Trollen is leuk.. Bashen ook.
Maar dit gaat veel te ver. Ik ben geen pedofiel! Kom bij mij op bezoek! Praat met me. Ik kan je de logs laten zien van wat ze heeft gezegd tegen me. En gooi me nu alsjeblieft in de kliko. Ik vind het zo echt niet leuk meer. Is het de bedoeling dat ik hier zit te huilen nu? Toe, alsjeblieft!
quote:
quote:
quote:
quote:
Jammer genoeg is hij weer terug, als iedereen nou pedo tegen hem zegt dan flipt hij weer en gaat ie weer weg.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:37 schreef Genius-F het volgende:
AP, vuile kankerhond. Ik dacht dat je opgedoekt was?
Dan gaat ie je aangeven bij de admins en word je geband!!!!1EINZquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jammer genoeg is hij weer terug, als iedereen nou pedo tegen hem zegt dan flipt hij weer en gaat ie weer weg.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:17 schreef Skylark. het volgende:
Hou je godverdomme eens aan je beloften dat je niet meer terug zou komen, kankerjoch.
Nee, AP hoort bij Fok! zonder AP is er hier niks meer te beleven.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:17 schreef Skylark. het volgende:
Hou je godverdomme eens aan je beloften dat je niet meer terug zou komen, kankerjoch.
Zonder jou gelukkig nog wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Nee, AP hoort bij Fok! zonder AP is er hier niks meer te beleven.
Als ik nou eens een foto van mijn zusje post, mag ik dan blijven?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:34 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Zonder jou gelukkig nog wel.
Opdonderen jij
Je bedoelde eigenlijk boemerang, maar kanker stond stoerder.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:37 schreef luckass het volgende:
AP is als kanker, het komt altijd terug.
Boemerangs komen nooit terug bij mij.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bedoelde eigenlijk boemerang, maar kanker stond stoerder.
Hij bedoelde z'n vader, maar die is nog steeds sigaretten halenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bedoelde eigenlijk boemerang, maar kanker stond stoerder.
Je ex?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Boemerangs komen nooit terug bij mij.
Jos & Edgar op de campingquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij bedoelde z'n vader, maar die is nog steeds sigaretten halen
Ja, dan ben je 'schoon' of zoals ze in Twente zeggen 'skoon'quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:42 schreef Skylark. het volgende:
Want kijk, kanker komt niet altijd terug, in heel veel gevallen zelfs niet.
Hardnekkige kanker welquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:42 schreef Skylark. het volgende:
Want kijk, kanker komt niet altijd terug, in heel veel gevallen zelfs niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |