quote:
Jammer genoeg is hij weer terug, als iedereen nou pedo tegen hem zegt dan flipt hij weer en gaat ie weer weg.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:37 schreef Genius-F het volgende:
AP, vuile kankerhond. Ik dacht dat je opgedoekt was?
Dan gaat ie je aangeven bij de admins en word je geband!!!!1EINZquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jammer genoeg is hij weer terug, als iedereen nou pedo tegen hem zegt dan flipt hij weer en gaat ie weer weg.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:17 schreef Skylark. het volgende:
Hou je godverdomme eens aan je beloften dat je niet meer terug zou komen, kankerjoch.
Nee, AP hoort bij Fok! zonder AP is er hier niks meer te beleven.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:17 schreef Skylark. het volgende:
Hou je godverdomme eens aan je beloften dat je niet meer terug zou komen, kankerjoch.
Zonder jou gelukkig nog wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Nee, AP hoort bij Fok! zonder AP is er hier niks meer te beleven.
Als ik nou eens een foto van mijn zusje post, mag ik dan blijven?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:34 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Zonder jou gelukkig nog wel.
Opdonderen jij
Je bedoelde eigenlijk boemerang, maar kanker stond stoerder.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:37 schreef luckass het volgende:
AP is als kanker, het komt altijd terug.
Boemerangs komen nooit terug bij mij.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bedoelde eigenlijk boemerang, maar kanker stond stoerder.
Hij bedoelde z'n vader, maar die is nog steeds sigaretten halenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bedoelde eigenlijk boemerang, maar kanker stond stoerder.
Je ex?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Boemerangs komen nooit terug bij mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |