quote:
Jammer genoeg is hij weer terug, als iedereen nou pedo tegen hem zegt dan flipt hij weer en gaat ie weer weg.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:37 schreef Genius-F het volgende:
AP, vuile kankerhond. Ik dacht dat je opgedoekt was?
Dan gaat ie je aangeven bij de admins en word je geband!!!!1EINZquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jammer genoeg is hij weer terug, als iedereen nou pedo tegen hem zegt dan flipt hij weer en gaat ie weer weg.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:17 schreef Skylark. het volgende:
Hou je godverdomme eens aan je beloften dat je niet meer terug zou komen, kankerjoch.
Nee, AP hoort bij Fok! zonder AP is er hier niks meer te beleven.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:17 schreef Skylark. het volgende:
Hou je godverdomme eens aan je beloften dat je niet meer terug zou komen, kankerjoch.
Zonder jou gelukkig nog wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Nee, AP hoort bij Fok! zonder AP is er hier niks meer te beleven.
Als ik nou eens een foto van mijn zusje post, mag ik dan blijven?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:34 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Zonder jou gelukkig nog wel.
Opdonderen jij
Je bedoelde eigenlijk boemerang, maar kanker stond stoerder.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:37 schreef luckass het volgende:
AP is als kanker, het komt altijd terug.
Boemerangs komen nooit terug bij mij.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bedoelde eigenlijk boemerang, maar kanker stond stoerder.
Hij bedoelde z'n vader, maar die is nog steeds sigaretten halenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bedoelde eigenlijk boemerang, maar kanker stond stoerder.
Je ex?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Boemerangs komen nooit terug bij mij.
Jos & Edgar op de campingquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij bedoelde z'n vader, maar die is nog steeds sigaretten halen
Ja, dan ben je 'schoon' of zoals ze in Twente zeggen 'skoon'quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:42 schreef Skylark. het volgende:
Want kijk, kanker komt niet altijd terug, in heel veel gevallen zelfs niet.
Hardnekkige kanker welquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:42 schreef Skylark. het volgende:
Want kijk, kanker komt niet altijd terug, in heel veel gevallen zelfs niet.
Was dit de 4e of 5e keer dat we dachten dat het terminaal was? Ik had hoop dat hij niet meer terug zou komenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
AP is echt net aids, als je het eenmaal hebt dan kom je er nooit meer vanaf
Ik ben wel blij dat onze hofnar er weer is hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:18 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Was dit de 4e of 5e keer dat we dachten dat het terminaal was? Ik had hoop dat hij niet meer terug zou komen
Onkruid vergaat niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:18 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Was dit de 4e of 5e keer dat we dachten dat het terminaal was? Ik had hoop dat hij niet meer terug zou komen
Dit dus. Vuile aandachtshoer.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:17 schreef Skylark. het volgende:
Dit +quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:17 schreef Skylark. het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |