Ja, zoals jullie weten heb ik dus een date gehad met een meisje. Ging allemaal niet zo soepel maar toch. Heb toen een ijsje voor haar gehaald. Een Magnum welteverstaan. Dat is al een klacht op zich: wat tering duur zijn die dingen. Toen ik weer 5 euro lichter was begonnen we aan ons ijsje. Ik geniet er echt van. Zij blijkbaar niet en gooit hem op de helft al weg. Dit schiet me in het verkeerde keelgat... Dit + al die problemen met haar = ik hoef je niet meer. Ik vertel dat haar recht in haar ogen en ik fiets weg.
Tien minuten later sms't ze dat ze het wou goed maken. Dat toen maar gedaan en zo was het weer goed. Tot dat ik gister op MSN (

) met haar aan het praten was. Ze deed een beetje vreemd. Ik voelde het aan mijn water dat ze het uit wou maken dus ik was haar voor. Ik vroeg nog even of ik gelijk had dat ze het uit wou maken en het antwoordt was ja. Nu 1 dag later voel ik me best wel verdrietig want het was een best leuke meid. Nu heb ik dus 5 euro gespendeerd voor een meisje waarmee ik niks meer heb. Balen!!!
Klacht: Magnum-ijsjes zijn vet duur.
Klacht: een duur ijsje betaald voor een meisje waarmee ik nu niks meer heb.
Klacht: het is uit met het meisje van het Magnum-ijsje...