Oja, dat doet Harry ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Asyn, hij kan het wel aardig maar vindt 'pffffrrrt' heel leuk om te doen als ie zijn mond vol heeft (ja ook aan de borst)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:03 schreef DaviniaHR het volgende:
bm, wat een mooie foto!![]()
sserpente,dikke pluim voorr jou! hopelijk levert alle moeitenu snel resultaat.
leo, kv is ook goed. maarniet goed genoeg voor mij en mijn dochter. eli is er vanaf 4 mnd prima mee groot geworden. aviva niet. ze krijgt as maandag wel eenbeetje kv bij, omdat ik 125cc bv 'over' heb en de rest in de vriezer. geen enkel probleem mee. maaar volledige kv is voor mij geen optie. wat jij doet moet jij weten. doe ik ook. werkt prima
Dit, van begin tot het eindequote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:43 schreef WupWup het volgende:
En weet je wat ík vervelend vind? Dat je niet mag zeggen dat borstvoeding hartstikke goed is zonder erachteraan te moeten noemen dat kunstvoeding óók prima is. Ik snap precies wat Davinia zegt en zo voel ik het ook: kunstvoeding is best, maar níet voor mij en mijn kind.
Noem 'ons' maar één of andere maffia, maar dan vraag ik: hoe vaak heb je een foldertje / boekje / cadeautje / proefverpakking / mailtje / tijdschrift / babydoos ontvangen van de VBN of LLL of een reclame op tv of in een tijdschrift gezien over borstvoeding?
En toch, al begon ik deze post met die irritatie, meen ik een nuancering te moeten aanbrengen. Namelijk: het maakt me echt, echt, echt niks uit of een ander kunst- of borstvoeding wil geven, privé of zakelijk en in het laatste geval begeleid ik de kunstvoedingsbaby's met net zoveel zorg als de borstvoedingsbaby's. Maar hou eens massaal op met te gaan stuiteren als iemand verkondigt dat borstvoeding het beste is voor een baby punt. Want in 9 vd 10 gevallen is dat ook gewoon zo.
Ik zei alleen dat je er op LIJKT he?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:24 schreef DaviniaHR het volgende:
waarom ben ik vande bvmaffia als ik het verschil tussen 2 standpunten uit wil leggen?
ikben alleen vd bvmaffia voor mezelf. de rest vd wereld moet zelf beslissen wat het beste is in hun situatie
En iedereen post nou juist heel expliciet dat het VOOR HENZELF geldt en dat anderen moeten doen wat voor hun het beste is. Dus die veroordeling zie ik niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:32 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat je er op LIJKT he?![]()
Ik lees dus wel degelijk een veroordeling naar mensen die hun kind kunstvoeding geven. Dat is niet tof, want het is lang niet altijd een keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |