Veel succes!quote:Op woensdag 1 september 2010 00:17 schreef Daboman het volgende:
Nou ik ga in ieder geval weer op gesprek
Altijd per email.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:37 schreef Piles het volgende:
Vanmiddag maar eens langs 2 uitzendbureau's hier, eens kijken of ze me wat kunnen bieden
Hoe versturen jullie je sollicitaties eigenlijk? Tegenwoordig heb je de keus vaak voor e-mail of brief, maar e-mail blijf ik toch wat 'raar' vinden.
Altijd per e-mail, maar in de media-branche is dat ook wel gangbaar.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:37 schreef Piles het volgende:
Vanmiddag maar eens langs 2 uitzendbureau's hier, eens kijken of ze me wat kunnen bieden
Hoe versturen jullie je sollicitaties eigenlijk? Tegenwoordig heb je de keus vaak voor e-mail of brief, maar e-mail blijf ik toch wat 'raar' vinden.
quote:
Das duidelijkquote:Op woensdag 1 september 2010 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Altijd per e-mail, maar in de media-branche is dat ook wel gangbaar.
Tof, zo ben ik ook begonnenquote:Ik heb trouwens vandaag een uitnodiging gekregen om bij het bedrijf waar ik afstudeer eens te gaan praten over de mogelijkheden om hier te blijven. Ga binnenkort dus eens met de directeuren om tafel zitten.
Hangt er natuurlijk vanaf of je ook nog andere sollicitaties hebt lopen. Als het zo traag gaat zou ik denk ik niet op 1 paard willen wedden.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:13 schreef JDx het volgende:
Wat kunnen sollicitaties toch lang duren he... toen ik nog werk had een brief geschreven, zit nu al meer dan 2 maand thuis en morgen eindelijk 2e gesprek. Stiekem heb ik heel veel hoop, maar als het niks wordt zit je zo weer 2 maanden thuis, want heb op een zooi andere brieven geen enkele reactie gehad.
psst, dat waren guldensquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:24 schreef JDx het volgende:
WTF? Hoe oud ben je dan? Ik kreeg bij mijn bijbaantje vroeger al 10,30 per uur. En dat was auto's wassen en rondbrengen.
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:56 schreef De-Hamster het volgende:
Zo heb nu al 1 gesprek gehad bij Media Markt. 2e gesprek volgt en er zal dan een training plaatsvinden. Wat voor training zou dit zijn, gewoon een verkooptraining?
waarom, als 't erg belangrijk is wat je verdienen gaat, vraag je dat niet eerder?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:46 schreef De-Hamster het volgende:
Gvd, bij Media Markt krijg je bruto maar 3,91 per uur, afzetters!
Dat dacht ik ook caroline88.quote:Op woensdag 8 september 2010 07:21 schreef caroline88 het volgende:
Dacht dat de ICT nog wel redelijk meeviel qua baanperspectieven. Veel succes, Detroit!
Ik ben 28, werk sinds mijn 25ste in de it/reclame en ik heb nog vaak afwijzingen vanwege: geen ervaring.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:16 schreef Detroit het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook caroline88..
Blijkbaar valt het toch tegen, of begin je vanaf 33 jaar (zoals ik ben) minder interessant te worden.
Moet gezegd dat het op dit moment qua vacatures en economie v.w.b. ICT enigszins stil ligt.
Het vervelende is nou gewoon dat er zoveel meer aanbod voor werkgevers is.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:18 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik ben 28, werk sinds mijn 25ste in de it/reclame en ik heb nog vaak afwijzingen vanwege: geen ervaring.
Ze vinden gewoon altijd wel iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |