abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86946982
Ik meld me hier ook maar.

Sinds het behalen van mijn universitaire bachelor ben ik op zoek naar werk. Verder studeren zit er niet in omdat ik door omstandigheden, en het feit dat ik eigenlijk de verkeerde studiekeuze heb gemaakt, al te lang heb gestudeerd. Financieel gezien is het niet haalbaar om met een nieuwe studie te beginnen, hoewel ik dat wel graag zou willen, maar misschien ben ik daar ook wel te oud voor.

Ik probeer dus werk te vinden, maar het aanbod is nogal schraal en de concurrentie is stevig. Ik solliciteer op uiteenlopende dingen, ook op hele eenvoudige baantjes, maar zonder resultaat. Nu ben ik aangewezen op simpele uitzendklusjes, maar dat is allemaal nogal wisselvallig. De ene week maak ik veel uren, de andere week (bijna) geen. In elk geval te weinig om goed van rond te komen. Ik zou graag wat vasters willen hebben, maar vooralsnog lukt dit niet echt.
  dinsdag 28 september 2010 @ 17:11:48 #277
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_86947317
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:00 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Ik heb wat gebeld.
1 vacature die al vergeven is.
(maar nog steeds op hun site staat)
En 2 nummers die niet meer bestaan.. :?
Dat is vreemd, bestaat het bedrijf nog wel dan?
All she wants and needs is just a little taste..
  dinsdag 28 september 2010 @ 17:12:41 #278
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_86947353
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:03 schreef Balisto het volgende:
Ik meld me hier ook maar.

Sinds het behalen van mijn universitaire bachelor ben ik op zoek naar werk. Verder studeren zit er niet in omdat ik door omstandigheden, en het feit dat ik eigenlijk de verkeerde studiekeuze heb gemaakt, al te lang heb gestudeerd. Financieel gezien is het niet haalbaar om met een nieuwe studie te beginnen, hoewel ik dat wel graag zou willen, maar misschien ben ik daar ook wel te oud voor.

Ik probeer dus werk te vinden, maar het aanbod is nogal schraal en de concurrentie is stevig. Ik solliciteer op uiteenlopende dingen, ook op hele eenvoudige baantjes, maar zonder resultaat. Nu ben ik aangewezen op simpele uitzendklusjes, maar dat is allemaal nogal wisselvallig. De ene week maak ik veel uren, de andere week (bijna) geen. In elk geval te weinig om goed van rond te komen. Ik zou graag wat vasters willen hebben, maar vooralsnog lukt dit niet echt.
Welke opleiding heb je afgerond dan?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_86947476
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dat is vreemd, bestaat het bedrijf nog wel dan?
Ze hebben nog wel een site. Maar dat zegt tegenwoordig ook niet heel veel meer.
pi_86949883
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:12 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Welke opleiding heb je afgerond dan?
Een zwaar theoretische bčtastudie. Gekozen omdat ik na mijn middelbare school nog geen idee had wat ik later wilde doen. Tijdens de studie ben ik erachter gekomen dat ik geen toekomst voor mezelf zie in die richting en eigenlijk iets totaal anders wil doen. Ik ben toen toch maar doorgegaan tot ik mijn bachelor haalde, zodat ik toch een diploma op zak had.
  woensdag 29 september 2010 @ 09:19:22 #281
248821 Rauw.
op je bord.
pi_86970389
Vandaag een stap verder gekomen. Heb een nieuwe laaiend enthousiaste referentie en ik ben al opgegooid bij een ander bureau in de organisatie.
Vrijdag maar even alle uitzendbureau's in de omgeving bij langs. ik moet in de komende 15 weken nog 5 weken werken om weer uitkeringsrecht op te bouwen.
Al zou ik het liefst 100 van die 15 weken werken natuurlijk.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_86987447

[ Bericht 100% gewijzigd door brunette82 op 30-09-2010 09:47:14 ]
pi_86987516
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:19 schreef Rauw. het volgende:
Vandaag een stap verder gekomen. Heb een nieuwe laaiend enthousiaste referentie en ik ben al opgegooid bij een ander bureau in de organisatie.
Vrijdag maar even alle uitzendbureau's in de omgeving bij langs. ik moet in de komende 15 weken nog 5 weken werken om weer uitkeringsrecht op te bouwen.
Al zou ik het liefst 100 van die 15 weken werken natuurlijk.
Gefeliciteerd! Elke stap is toch een stap! ^O^
pi_86987642
ok, ik had twee opties, is er helaas maar 1 geworden.

Maar daar mag ik vrijdag op gesprek komen, en ze gaan me geweldig vinden, aannemen en iets meer betalen, heb ik besloten *)
Ja doei.
  woensdag 29 september 2010 @ 17:38:41 #285
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86988043
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
ok, ik had twee opties, is er helaas maar 1 geworden.

Maar daar mag ik vrijdag op gesprek komen, en ze gaan me geweldig vinden, aannemen en iets meer betalen, heb ik besloten *)
Diep decolleté en pumps dus!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_86988064
dan moet ik me ergens omkleden, want ben met de motor, maar dát maakt ook altijd een goede indruk, op de een of andere manier :')
Ja doei.
  woensdag 29 september 2010 @ 17:39:56 #287
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86988095
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
dan moet ik me ergens omkleden, want ben met de motor, maar dát maakt ook altijd een goede indruk, op de een of andere manier :')
Dan een sexy leren broek, hoop dat je er de kont voor hebt ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_86988384
niemand heeft een kont voor een leren broek, want die zijn gemaakt op 'zittend', dus als je staat blubbert de broek als 't goed is. Als hij dat niet doet heb je hem of te strak gekocht, of ben je veel te veel aangekomen :+
Ja doei.
  donderdag 30 september 2010 @ 05:57:14 #289
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_87009265
@Blossom86: Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

@motorbloempje: Heel veel succes vrijdag, je gaat er alvast naar toe met de juiste instelling :)
pi_87009914
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:33 schreef BeardedDragon het volgende:

[..]

Dat is dus niet het geval.

In een markt waar momenteel het aantal werkzoekende aanzienlijk hoog is, geven uitzendbureaus aan dat de werkzoekende maar van tijd tot tijd moet binnenlopen en hun website in de gaten moet houden.

Ik ben bij enkele uitzendbureaus langsgeweest, ze schrijven je in dat wel, dan kijken ze of je iets hebt, maar daarna hoor je niks van ze. Dan is het de site blijven checken. En vaak is het mooie dat ze op de site ook nog eens vacatures plaatsen die eigenlijk ideaal voor jou zijn. Dan vraag ik me altijd af waarom ik van hen geen email/telefoon ontvang.
[s][/s

Dan moet je ze bellen..
Heb ook gewoon zelf mijn vacature van site UZB gehaald en ze gebeld dat ik graag voorgesteld wilde worden.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87010747
Wat BeardedDragon zegt vroeg ik me ook wel eens af.
Je staat in hun systeem, hoeveel kost het om op een knop te drukken zodat de vacature gaat matchen met ingeschreven mensen.
Ach tja...

Bij mij op het werk zoeken ze nog steeds mensen btw. Kinderopvang (kdv en bso) in Zwolle. Laat maar weten via PM of er interesse is.
pi_87010940
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:23 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Elke stap is toch een stap! ^O^
Dank je!

Heb al een lijntje lopen naar een productiebaantje, zou an sich niet verkeerd zijn voor eerst.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_87011443
Hallo,

even een korte vraag.

Ik kreeg een aanbod voor een baan hier.
In principe ben ik vrij "aannemend" qua werk, alleen wist degene aan de telefoon me te vertellen
dat ik een salaris van ¤ 1780 bruto zou ontvangen.

Houd je hier netto ongeveer ¤ 1455 van over? Of zal dat toch minder zijn?
Ik ben zelf 28 jaar en heb zojuist een berekening uitgevoerd. Ik weet alleen niet wat er precies nog meer bij komt kijken. De baan sluit niet geheel aan bij mijn opleiding (callcenter) maar het is iets.
  donderdag 30 september 2010 @ 10:03:54 #294
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_87012019
quote:
Op donderdag 30 september 2010 09:44 schreef BeardedDragon het volgende:
Hallo,

even een korte vraag.

Ik kreeg een aanbod voor een baan hier.
In principe ben ik vrij "aannemend" qua werk, alleen wist degene aan de telefoon me te vertellen
dat ik een salaris van ¤ 1780 bruto zou ontvangen.

Houd je hier netto ongeveer ¤ 1455 van over? Of zal dat toch minder zijn?
Ik ben zelf 28 jaar en heb zojuist een berekening uitgevoerd. Ik weet alleen niet wat er precies nog meer bij komt kijken. De baan sluit niet geheel aan bij mijn opleiding (callcenter) maar het is iets.
Alleen op basis van een maandloon van ¤1.780 hou je ¤ 1.372 over. Dit wordt natuurlijk anders als er sprake is van ingehouden pensioenpremie en/of netto reiskostenvergoeding etc.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 30 september 2010 @ 10:06:14 #295
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_87012081
quote:
Op donderdag 30 september 2010 09:15 schreef Kekaa het volgende:
Wat BeardedDragon zegt vroeg ik me ook wel eens af.
Je staat in hun systeem, hoeveel kost het om op een knop te drukken zodat de vacature gaat matchen met ingeschreven mensen.
Ach tja...
In ivestering in de module voor het systeem :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_87021597
Nou, uitzendbureau gaat niks worden, die belden net :')

*O* Werkzoekend, wat nu #17: waar uzb's niet veel zin hebben... *O*

[ Bericht 54% gewijzigd door Piles op 30-09-2010 18:52:45 ]
pi_87021661
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:50 schreef Piles het volgende:
Bij ons zijn het alleen bijbaantjes uitzendbureaus..
"oh nee, vakkenvullen ben je wel te oud voor he?"
:')
pi_87021683
quote:
Op donderdag 30 september 2010 09:15 schreef Kekaa het volgende:
Bij mij op het werk zoeken ze nog steeds mensen btw. Kinderopvang (kdv en bso) in Zwolle. Laat maar weten via PM of er interesse is.
Daar is tegenwoordig toch iets van een diploma voor nodig? Of is dat alleen in mijn buurt?
pi_87022415
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:50 schreef Piles het volgende:
ik ben bij 3 uitzendbureaus al na 10 minuten weer de deur uitgezet, de hersenloze banen ( productiewerk e.d.) hebben ze al veel mensen voor, middelmatige dingen zoals callcenters e.d. hebben ze ook teveel mensen voor die daar ook al ervaring mee hebben dus zullen ze als eerste die kiezen, voor hoogopgeleide banen moet ik maar op de website kijken of er vacatures zijn :')
pi_87022779
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:15 schreef ach het volgende:

[..]

ik ben bij 3 uitzendbureaus al na 10 minuten weer de deur uitgezet,
-de hersenloze banen ( productiewerk e.d.) hebben ze al veel mensen voor,
-middelmatige dingen zoals callcenters e.d. hebben ze ook teveel mensen voor die daar ook al ervaring mee hebben dus zullen ze als eerste die kiezen,
-voor hoogopgeleide banen moet ik maar op de website kijken of er vacatures zijn :')
Het is idd diep triest..
Btw, wat heeft het tempo-team voor gare slome klote website?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')