quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:51 schreef Zeroku het volgende:
Alinea's, interpunctie, grammatica. Fix dat eerst maar eens voordat je vriendin probeert te fixen.
Niet in alle landen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:00 schreef Ang3l het volgende:
Kun je relaties ook op illegale manier beeindigen?
O ja wacht, dan knal je d'r neer. Best illegaal.
Via aangetekende brief:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:12 schreef HunterSThompson het volgende:
Hahahaha. Ik moest erg lachen om je opmerking dat je bereid bent de relatie "legaal te beëindigen"
OCMW = uitkeringsinstantie.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:29 schreef frederik het volgende:
Je spreekt over OCMW, is dat soms iets belgisch? Indien ja, de meeste mensen op FOK zijn nederlands, en wetgeving in belgie en nederland kan wel eens anders zijn.
Alinea's, interpunctie, grammatica. Fix dat eerst maar eens voordat je vriendin probeert te fixen.
Vind ik een bijzonder goed punt!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:02 schreef Woepsie het volgende:
Sinds wanneer ben je oppas van je eigen zoon?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:05 schreef Bartjebart het volgende:
Eh... je hebt 1 kind van 11 jaar met ex A. Toch?
Een kind van 1 jaar met ex B. Klopt?
En bent nu bezig met ex C?
Of zijn kind 1 en 2 van dezelfde ex?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:02 schreef Woepsie het volgende:
Sinds wanneer ben je oppas van je eigen zoon?
Mijn layout, wat doe je.quote:
Ik zie gewoon een stapel tekens over elkaar staan. 't Is niet leesbaar, maar de layout is nog prima in orde.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:32 schreef Son-Goku het volgende:
Iemand zin om die warzooi van een bericht te ontcijferen in ABN?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:50 schreef serge71 het volgende:
sinds een tijdje ben ik de bezitter van een eigen huis die op mijn naam alleen staat. ik heb uit men eerste huwelijk een zoon van 11jaar die ik om de 14dagen in het weekend zie. Sinds de geboorte van men 2de zoon een jaar geleden wou ik op aandringen van mijn vriendins zus en ouders het eens proberen om opnieuw samen te wonen. een hele tijd ging het goed, al doet ze alleen het nodige. Het is zogezegd mijn huis, dus meer hoeft ze niet te doen. Ook is ze sinds enige tijd niet zo veel meer thuis, ik voel me soms een goedkope oppas. Ze betaalt wel elke maand een deel van de gezamelijke kosten, ik vind da normaal, tis hier geen filantropische instelling.
Ik vind nu dat ik genoeg geduld heb gehad en wil die relatie stop zetten ten spijt van men zoontje van 1jaar. Ik ben bereid dit op een legale manier te doen en haar de nodige tijd te willen geven om iets anders te zoeken maar weet iemand hoe ik dit het beste doe????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |