Wettelijk vastgelegd, ontkom je niet aan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb niet voor die privileges getekend, dus bij deze doe ik schriftelijk afstand van de privileges waar ik ook niet voor getekend heb.![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Nem waar blijven die foto's van MaJo en Linde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Nee, daar wordt ook niet over gesproken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jij bent vanaf heden een legal target op het zebrapad?
Als ik oversteek, wachten ze ook maar toeteren dan!! Daar kan ik wel mee leven.quote:Als jullie oversteken bij het stoplicht, dan wachten we netjes tot jullie met rollator en al zijn doorgehobbeld. Zonder te toeteren.
Als dat al denigrerend genoemd wordt in de context die het had, mij best.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:57 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
Kijk kerel, jij begon met denigrerend doen, dan moet je niet opeens gaan huilen als je een opmerking of twee terugkrijgt.
In welke wet dan? In de OP staat het niet....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Wettelijk vastgelegd, ontkom je niet aan.
http://wetten.overheid.nl/BWBR0006622 daar ergens, moet je maar ff lezenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In welke wet dan? In de OP staat het niet....
Ik wilde net voorstellen de volgende meet op een LAN te houdenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zitten er 308 mensen in de SC hier
Oh en ik kom toch niet
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik wilde net voorstellen de volgende meet op een LAN te houden
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En na de boobjob(helaas)Inderdaad zonde van de boobjob.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Gezelligquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat denigrerend, het impliceert namelijk dat ik geen groot mens ben. Dat ik minder ben. Prima hoor, maakt mij niet uit, ik kan wel tegen een 'geintje'. Alleen gein ik dan gewoon terug, ik ga er namelijk vanuit dat mensen leven volgens: 'wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'. Oftewel: als jij niet zo behandeld wil worden, dan moet je mij ook niet zo behandelen. Je behandelt mij zo, dus dan vind je het ook niet erg als ik het terug doe. Simpele deductie. Als je het niet accepteert van mensen die je nog niet zo goed kent, dan moet je natuurlijk al helemáál niet zelf zo doen tegen die mensenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als dat al denigrerend genoemd wordt in de context die het had, mij best.
Maar van sommige mensen accepteer ik wat meer dan van anderen en jij behoort nog niet tot de eerste categorie...
En daarmee zet ik er een punt achter, de popcorn zal zo langzamerhand wel op zijn...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En na de boobjob(helaas)Wiesda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de WVW is niet voldoende!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:11 schreef Bart het volgende:
[..]
http://wetten.overheid.nl/BWBR0006622 daar ergens, moet je maar ff lezen
Zeg dan ff waar je tentje staatquote:
Linde Ancilla Tiliaquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hij zei het op GoT. Ik weet verder niet waar maar onder een artikel had hij gezet 'RIP voor de nabestaanden' en daarna was hij z'n reactiemogelijkheid kwijtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets gemist? Wie/wat/waar/waarom/link/pics?
http://forum.fok.nl/user/history/178193 antwoord op al je vragenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets gemist? Wie/wat/waar/waarom/link/pics?
Komt goed.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In welke wet dan? In de OP staat het niet....
Wij hebben geen tent maar een caravanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Zeg dan ff waar je tentje staat.
En welke games doe je dan?
Ofyles' object of affectionquote:
Daar staan de zebrapaden in...quote:
Kun je geen quotes posten. Want je vergeet dat we hier lui zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:18 schreef Bart het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/178193 antwoord op al je vragen.
Ah, daarzoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:01 schreef Biogarde het volgende:
Juicyhil blijft baggeren. Mag maandag mailen.
Alleen WoW? Caravan is overigens wel beterquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wij hebben geen tent maar een caravan
En momenteel vooral WoW, alhoewel dat ook even op een laag pitje staat vanwege m'n scriptie. En Trivia op irc
Jij bent niet lui hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je geen quotes posten. Want je vergeet dat we hier lui zijn.
Ik zit nog steeds op pagina 1quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:21 schreef iamredleader het volgende:
14:05 geopend, en in iets meer dan 2 uur alweer op pagina 5...
Soms nog wel meerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-301-posts-op-1-pagina-hebben
Ik heb Anno 1404 nog liggen - en dat moet geherinstalleerd worden. En Oblivion heb ik wel eens gedaan, Flat Out 2 is erg leuk om tegen anderen te spelen, en Beyond Good & Evil heb ik laatst weer eens gedaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Alleen WoW? Caravan is overigens wel beter.
Do I detect a hint of sarcasm?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh wauw het is hier wel gezelliger geworden...
Mjah, wat doe je eraanquote:Over Victoria's Secret... Dat is echt mijn redding. Hier in NL is het praktisch onmogelijk om mijn maat (EU: 65E US:32 of 34 DD) te krijgen. En als, dan heel erg duur (gelukkig moest oma een verjaardagscadeautje voor me kopen) Bij VS hebben ze wel gewoon mijn maat en sinds ik in de VS woon... Al blijft dat ook wel duur (plusmin 40 dollar / bh)
Ergens heel oneerlijk dat ik er zoveel meer aan moet uitgeven. ik kan er ook niks aan doen... Maar iig IVS
1404 ga ik pas aan beginnen als ik een nieuwe pc heb, maar hij is zeker vet! Oblivion vond ik eentonig. Flat Out 2 doen we ook wel eens met een paar vrienden, en BG&E is gewoon fucking briljantquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb Anno 1404 nog liggen - en dat moet geherinstalleerd worden. En Oblivion heb ik wel eens gedaan, Flat Out 2 is erg leuk om tegen anderen te spelen, en Beyond Good & Evil heb ik laatst weer eens gedaan.
Ik kijk liever series
Hoe gaat het trouwens met Transport Tycoon?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:28 schreef Bart het volgende:
[..]
1404 ga ik pas aan beginnen als ik een nieuwe pc heb, maar hij is zeker vet! Oblivion vond ik eentonig. Flat Out 2 doen we ook wel eens met een paar vrienden, en BG&E is gewoon fucking briljant.
Maar series zijn ook zeker goed tijdverdrijf.
absoluutquote:
een rijke vent zoekenquote:Mjah, wat doe je eraan
Ik ken modjes die lachend tot 310 posts per topic doorposten zonder dat ze het zelf in de gaten hebben...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Er zijn niet veel topics met meer dan 300 posts....
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
absoluut
Je hebt m'n nummerquote:een rijke vent zoeken
65E? Damnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Over Victoria's Secret... Dat is echt mijn redding. Hier in NL is het praktisch onmogelijk om mijn maat (EU: 65E US:32 of 34 DD) te krijgen. En als, dan heel erg duur (gelukkig moest oma een verjaardagscadeautje voor me kopen) Bij VS hebben ze wel gewoon mijn maat en sinds ik in de VS woon... Al blijft dat ook wel duur (plusmin 40 dollar / bh)
Ergens heel oneerlijk dat ik er zoveel meer aan moet uitgeven. ik kan er ook niks aan doen... Maar iig IVS
Popcorn is bij IARL, C4 en Etcie verkrijgbaar..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |