Mooi hoor die quotes, maar wat wil je nou eigenlijk zeggen?quote:
Weet ik veel, sommige vrouwen maken zich daar druk om. Misschien jij ook...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik doe niet aan meetsWat boeit mij het woord neukteugels nou
Dat e.e.a. prima in de lijn van je antwoord was.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Mooi hoor die quotes, maar wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze ook allemaal hier komen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat ik neukteugels zei?![]()
En er zijn bijna 1000 mensen met een punt of meer in de AKQ, dus dan kunnen er best 308 man komen op een AKQ-meet...
En Soempie, en LadyBlack, en natuurlijk ook onze mods Laffer en Cynixquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:48 schreef iamredleader het volgende:
En dat vind ik jammer. Ik zou graag Etcie in het echt willen ontmoeten
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat e.e.a. prima in de lijn van je antwoord was.
Dat je iets anders bedoelde dan je schreef, tsja...
Zo beter? Mensen met een basiskennis Nederlands hadden dat er wel uitgehaald, maar zoals gezegd kan niet iedereen slim zijn. Geeft niet hoor! Ik pas me wel aan jouw niveau aan, geen probleem.quote:
Jij moet gaan oppassen...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:50 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
Zo beter? Mensen met een basiskennis Nederlands hadden dat er wel uitgehaald, maar zoals gezegd kan niet iedereen slim zijn. Geeft niet hoor! Ik pas me wel aan jouw niveau aan, geen probleem.
Ah., Diaan heldinquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:39 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en wat lekkers erbij
[ afbeelding ]
Nee, 30% ofzo, dus 308quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze ook allemaal hier komen.
Komt Soempie dan ook niet? Jammer, ze is nu al mijn favoriet hier.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En Soempie, en LadyBlack, en natuurlijk ook onze mods Laffer en Cynix
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dat vind ik jammer. Ik zou graag Etcie in het echt willen ontmoeten
Ik hou graag mijn privé leven en internet gescheidenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Weet ik veel, sommige vrouwen maken zich daar druk om. Misschien jij ook...
Maar waarom doe je niet aan meets?
Want?quote:
Dat kan ik heel goed zelf beoordelenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hou graag mijn privé leven en internet gescheidenEn ik ben veel interessanter als je me niet kent
Ik ben altijd gezellig...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:51 schreef Cobra4 het volgende:
Eén en al gezelligheid hier vanmiddag merk ik.
Leuke klus om te doen. Heb je ze wel afgedrukt? Dat is mijn makke... dat doe ik dus nooit met als gevolg dat Lennon nog steeds geen eigen fotoboek heeft.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah., Diaan heldinIk heb echt nog steeds zwaar de pest in, ik ga maar mn foto's in het album plakken ofzo....
En koffie drinken dus!
Oh sorry, ik had nergens zien staan dat jij de enige was die dat mocht doenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van je bijdehandte gedrag...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:52 schreef Etcetera het volgende:
Ik hou graag mijn privé leven en internet gescheidenEn ik ben veel interessanter als je me niet kent
Ik kom even naast je zitten.quote:
Internet is al veel te veel een onderdeel geworden van m'n privélevenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed zelf beoordelen.
En is internet dan niet een onderdeel van je priveleven? Ik bedoel, je zit niet zakelijk op fok...
Mjah, als je een paar topics bijleest, zul je zien dat MM een van onze SCoudjes isquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had nergens zien staan dat jij de enige was die dat mocht doen.
* popcorn met C4 deelt *quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:54 schreef Cobra4 het volgende:
Ik kom even naast je zitten.
Dan kan zo'n meet er toch ook nog wel bijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Internet is al veel te veel een onderdeel geworden van m'n privéleven
Ik ga niets lopen roepen over 'slimheid' en dat soort zaken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had nergens zien staan dat jij de enige was die dat mocht doen.
quote:
Gast, die is doodquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:55 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen jullie naast gaan zitten.
quote:
Ohhh......nou is beter voor kittykat denk ik.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en nu zal ik r niet meer over zeuren hoor
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga niets lopen roepen over 'slimheid' en dat soort zaken.
Als jij dat wel doet, prima, maar dan ben ik dus klaar met je...
Kijk kerel, jij begon met denigrerend doen, dan moet je niet opeens gaan huilen als je een opmerking of twee terugkrijgt.quote:
Dank je wel.quote:
Ja, hij zal inmiddels wel een beetje stinken...quote:
Ook goeiemiddag DS.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:57 schreef DiabloSam het volgende:
Toch jammer, van die mensen die denken dat ze gewoon ongestraft zomaar bij een willekeurig topic de sfeer kunnen verpesten...
FINISH HIM
Als jullie oversteken bij het stoplicht, dan wachten we netjes tot jullie met rollator en al zijn doorgehobbeld. Zonder te toeteren.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:57 schreef Cobra4 het volgende:
Dank je wel.![]()
Maar euh, vertel eens. Welke privileges hebben wij SCenioren dan?
Hey broquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:57 schreef DiabloSam het volgende:
Toch jammer, van die mensen die denken dat ze gewoon ongestraft zomaar bij een willekeurig topic de sfeer kunnen verpesten...
FINISH HIM
Ah, dat stel ik op prijs.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als jullie oversteken bij het stoplicht, dan wachten we netjes tot jullie met rollator en al zijn doorgehobbeld. Zonder te toeteren.
Bij een bbq krijgen de SCenioren altijd het meest doorgebakken stukje vlees
In het slowchattopic mogen ze vaker een nieuw topic openen.
Dat soort privileges
Kom anders even naast Red en mij zitten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:00 schreef Etcetera het volgende:
Als jullie uitgeruzied zijn kom ik wel terug denk ik
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:57 schreef DiabloSam het volgende:
FINISH HIM
Ruzie? Waar? Je gaat me toch niet vertellen dat er iemand serieus ruzie gaat maken op een internetforum?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:00 schreef Etcetera het volgende:
Als jullie uitgeruzied zijn kom ik wel terug denk ik
Te laat.quote:
Dat kan echt wel hoor...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Ruzie? Waar? Je gaat me toch niet vertellen dat er iemand serieus ruzie gaat maken op een internetforum?
Euh nee, daar kom ik inderdaad nooitquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kan echt wel hoor...Je bent zeker nog nooit in OUD geweest.
Oh ja popcornquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom anders even naast Red en mij zitten.
Ik heb niet voor die privileges getekend, dus bij deze doe ik schriftelijk afstand van de privileges waar ik ook niet voor getekend heb.quote:
Dus jij bent vanaf heden een legal target op het zebrapad?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb niet voor die privileges getekend, dus bij deze doe ik schriftelijk afstand van de privileges waar ik ook niet voor getekend heb.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |