Nouja, ik zou daar wel naar verwijzen en de dingen die belangrijk zijn geweest voor jouw onderzoek eruit pikken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wel op literatuur, maar er is nogal erg veel literatuur over website usability en dat is dan ook nog eens vooral gericht op webshops en weblogsEr is dus niet echt 'een literatuur' of 'een theorie' waar ik mijn onderzoek op gebaseerd heb
Stad ze...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, ik zou daar wel naar verwijzen en de dingen die belangrijk zijn geweest voor jouw onderzoek eruit pikken.
Ik heb een afspraak in de stad. Tot later.
Ik zeg maar eerlijk dat me dat geen lekkere combinatie lijktquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:01 schreef Cobra4 het volgende:
Vannacht gaat het gehaktballen en tosti nacht worden.
Goed, dan gaan we weer ontopic...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zeg maar eerlijk dat me dat geen lekkere combinatie lijkt
Ja. Nem waar blijven die foto's van MaJo en Linde?quote:
Nem is er even niet. Die is de Nijmeegse ff lopenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:08 schreef Cobra4 het volgende:
Ja. Nem waar blijven die foto's van MaJo en Linde?
Geen bier?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:01 schreef Cobra4 het volgende:
Vannacht gaat het gehaktballen en tosti nacht worden.
Pas om 0800. Ik moet eerst werken.quote:
En bedankt.......quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
All work and no play beer makes C4 a boring dude
Zo laat? Heb je wacht ofzo?quote:
quote:
Jij kent onze C4 nog niet ...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:17 schreef Bart het volgende:
Zo laat? Heb je wacht ofzo?
Nee, niemand hierquote:
Jij hebt liever love handles?quote:
Wanneer is die? Volgend weekend kan ik niet, heb ik een vrijgezellenfeest.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jammer, dan moet je naar de volgende meet komende laatste AKQ(SC)BBQen oudMEET was erg leuk
Is net geweest.. afgelopen zondag. En was leuk!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Wanneer is die? Volgend weekend kan ik niet, heb ik een vrijgezellenfeest.
Zodra iemand zich geroepen voelt om er eentje te organiserenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:21 schreef Bart het volgende:
Wanneer is die? Volgend weekend kan ik niet, heb ik een vrijgezellenfeest.
Ja ik zag de foto's alquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is net geweest.. afgelopen zondag. En was leuk!!![]()
Een nobody zelfs.. ik neem dat je wel iets was voordat je in dit topic ging posten...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik zag de foto's al. Maar ja, toen was ik nog een nobody
.
Da's niet erg, je hebt je voorgesteld, en je doet nu mee, dus volgende meet kun je je in het echt voorstellenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:25 schreef Bart het volgende:
.
Ah, een kopje koffie zou ik wel lekker vindenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:27 schreef Diaan73 het volgende:
Anyway, tijd voor kopje thee of koffie!! Iemand?
Nou, het scheelt niet veel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Een nobody zelfs.. ik neem dat je wel iets was voordat je in dit topic ging posten...
Theequote:Anyway, tijd voor kopje thee of koffie!! Iemand?
Ja is goed, maar wanneer danquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Da's niet erg, je hebt je voorgesteld, en je doet nu mee, dus volgende meet kun je je in het echt voorstellen
Wie dan?quote:
Als je wilt, mag je dat nog steeds zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:25 schreef Bart het volgende:
[..]
.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je wilt, mag je dat nog steeds zijn.
Die vermelding in de OP stelt niks voor...
Ik ken iedereen van de harde kern? Dan weet je meer dan ikquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijna iedereen van de 'harde kern' hier zo langzamerhand...
Kijk, dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ken iedereen van de harde kern? Dan weet je meer dan ik.
1. Ik heb geen tuin.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat ik al zei: als iemand zich geroepen voelt om een meet te organiseren.
Ben jij dat dan?
Ik doe de bovenste!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:39 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en wat lekkers erbij
[ afbeelding ]
Je hebt last van muizen!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:39 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en wat lekkers erbij
[ afbeelding ]
Ik heb ook geen tuinquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:39 schreef Bart het volgende:
1. Ik heb geen tuin.
2. Ik ga niet 308 onbekende mensen in huis halen.
Ik denk dat jij juist even terug moet lezen en dingen tot je door moet laten dringen. IARL zegt dat ik C4 nog niet ken, waarop ik antwoord dat ik niemand hier ken. Maar geeft niet hoor, we kunnen niet allemaal slim zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik dus.
Meepraten met de grote mensen mag best, maar dan moet je wel weten waar het over gaat.
C4 = Cobra4 en de rest moet je dan even teruglezen en opnieuw tot je door laten dringen...
1. Red heeft ook geen tuin, maar daar kon het welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
1. Ik heb geen tuin.
Zitten er 308 mensen in de SC hierquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
1. Ik heb geen tuin.
We hadden wel een klein veldmuisje in de tuin... maar geen last van. Ik denk dat Lennon al een hap heeft genomen.quote:
Zul je zien dat als ik het organiseer, er wel 308 komenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb ook geen tuinwel een groot grasveld en een kleine speeltuin voor de deur, en dat was voldoende.
Bovendien waren er geen 308 onbekende mensen, maar 15 AKQSC-ers, waarvan ik er 12 al in het echt had ontmoet
Waarom niet? Omdat ik neukteugels zei?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zitten er 308 mensen in de SC hier
Oh en ik kom toch niet
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijna iedereen van de 'harde kern' hier zo langzamerhand...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ken iedereen van de harde kern? Dan weet je meer dan ik.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik dus.
Meepraten met de grote mensen mag best, maar dan moet je wel weten waar het over gaat.
C4 = Cobra4 en de rest moet je dan even teruglezen en opnieuw tot je door laten dringen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |