Ja natuurlijk. Ik vind dat je werk moet doen waar je gelukkig van wordt. Ik doe het nu nier meer maar ik heb vroeger in de kassen gewerkt. Een beetje leeghoofdig paprika's snijden of tomaten plukken. Echt no-brainer werk, maar geweldig omdat je A) een workout krijgt en B) je gewoon lekker de hele dag kunt nadenken over dingen. Iets wat bij kantoorwerk wat lastiger is.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:28 schreef iamredleader het volgende:
Wandelze
En natuurlijk is het niet meer dan normaal dat je op je eigen niveau gaat werken, maar m'n punt zie je dus wel in?
quote:
Vind ik ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ja natuurlijk. Ik vind dat je werk moet doen waar je gelukkig van wordt. Ik doe het nu nier meer maar ik heb vroeger in de kassen gewerkt. Een beetje leeghoofdig paprika's snijden of tomaten plukken. Echt no-brainer werk, maar geweldig omdat je A) een workout krijgt en B) je gewoon lekker de hele dag kunt nadenken over dingen. Iets wat bij kantoorwerk wat lastiger is.
Wat een pokkemensen. Het liefst zou ik hun aktetassen pakken en ze daarmee aftuigen, dat zal ze leren...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
Terug uit de stad, en mag ik even gal spuwen?
Ik háát de meewarige blik die je van al die gesjeesde carrièremensen krijgt, als je zegt dat je kunsthistoricus bent![]()
![]()
Welkom in het wereldje van Datzo, waar gladde praatjes en smoezen de formule zijn tot een overbetaalde baan...quote:En dan ook heel moeizaam gaan nadenken wat ik dan zou kunnen doen....Ik heb verdomme een mastertitel, het lijkt me toch niet te hooggegrepen als ik om een administratief baantje vraag
Ik kan je afraden om ooit bollen te gaan pellen. Dat is net zoiets. Stoffig kutwerk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vind ik ook
Net zoals in de kassen had ik op de kiboets in Israel het baantje om dadels te sorteren. En dat is heel ingewikkeld: er zijn 4 soorten dadels: rijpe die gelijk gegeten kunnen worden (wat we in Nederland vaak kunnen krijgen), net-niet- dadels, dus met plekjes, of niet helemaal rijp, die gingen in de jam, de rommel-dadels die terug de zon in gingen om daarna alsnog naar categorie 2 te verhuizen, en het echte vuilnis.
En dan 10 uur per dag sorteren
Ik werk niet als fotograaf, ik ben slechts een digitale scriptschrijver.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer, ik had je foto's daar wel eens willen zien...
Dat deed ik toen ik 8 was en zei dat ik al 12 was...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan je afraden om ooit bollen te gaan pellen. Dat is net zoiets. Stoffig kutwerk.
Met m'n eczeem kan ik sowieso beter geen zwaar handenwerk verrichtenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan je afraden om ooit bollen te gaan pellen. Dat is net zoiets. Stoffig kutwerk.
Niet je foto's als 'die je gemaakt hebt', maar als 'die van je gemaakt zijn'...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik werk niet als fotograaf, ik ben slechts een digitale scriptschrijver.
Dit past helemaal in mijn beeld van jequote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:34 schreef MadMaster het volgende:
Dat deed ik toen ik 8 was en zei dat ik al 12 was...
Ik heb een zomerbaantje gehad bij een archeologisch bureau; ik zat de hele dag met een tandartshaakje in bergjes zand/gras/steentjes naar vuursteentjes en houtskool te zoeken. Die moesten apart in een ziplock-zakje, gewogen, en met een code erop opgeborgen. Heerlijk werkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik vind dat je werk moet doen waar je gelukkig van wordt. Ik doe het nu nier meer maar ik heb vroeger in de kassen gewerkt. Een beetje leeghoofdig paprika's snijden of tomaten plukken. Echt no-brainer werk, maar geweldig omdat je A) een workout krijgt en B) je gewoon lekker de hele dag kunt nadenken over dingen. Iets wat bij kantoorwerk wat lastiger is.
b. een verantwoording van het theoretische en/of het historische kader waarbinnen het onderzoek heeft plaatsgevonden, en een uiteenzetting over de gevolgde werkwijze;quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar de verantwoording hoort blijkbaar vóór alles aan te komenDaarom vind ik het raar
Die van mij ook nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken zowel MaJo als Soemp al enkele jaren dus ik weet welke waarde ik aan de opmerkingen moet hechten
De opmerking van Soempie was niet serieus bedoeld.
Oh, mooi zo, kan ik naar nog meer complimenten vissenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik heb je foto's al dagen terug uitgeplozen.
Nee, blind dit keer.quote:
Ja ik ook zoiets, op Texelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat deed ik toen ik 8 was en zei dat ik al 12 was...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dit past helemaal in mijn beeld van je
...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
b. een verantwoording van het theoretische en/of het historische kader waarbinnen het onderzoek heeft plaatsgevonden, en een uiteenzetting over de gevolgde werkwijze;
Dat zou ik inderdaad in een verantwoording opnemen en dat kan dan wel aan het begin.
Heb je je onderzoek niet gebaseerd op literatuur/ theorieën?quote:
Ik wilde gewoon geld verdienen, daar is toch niets mis mee?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Och, een beetje het kwajongetje, wat recalcitrant, zoiets
Wel op literatuur, maar er is nogal erg veel literatuur over website usability en dat is dan ook nog eens vooral gericht op webshops en weblogsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je je onderzoek niet gebaseerd op literatuur/ theorieën?
Nouja, ik zou daar wel naar verwijzen en de dingen die belangrijk zijn geweest voor jouw onderzoek eruit pikken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wel op literatuur, maar er is nogal erg veel literatuur over website usability en dat is dan ook nog eens vooral gericht op webshops en weblogsEr is dus niet echt 'een literatuur' of 'een theorie' waar ik mijn onderzoek op gebaseerd heb
Stad ze...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, ik zou daar wel naar verwijzen en de dingen die belangrijk zijn geweest voor jouw onderzoek eruit pikken.
Ik heb een afspraak in de stad. Tot later.
Ik zeg maar eerlijk dat me dat geen lekkere combinatie lijktquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:01 schreef Cobra4 het volgende:
Vannacht gaat het gehaktballen en tosti nacht worden.
Goed, dan gaan we weer ontopic...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zeg maar eerlijk dat me dat geen lekkere combinatie lijkt
Ja. Nem waar blijven die foto's van MaJo en Linde?quote:
Nem is er even niet. Die is de Nijmeegse ff lopenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:08 schreef Cobra4 het volgende:
Ja. Nem waar blijven die foto's van MaJo en Linde?
Geen bier?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:01 schreef Cobra4 het volgende:
Vannacht gaat het gehaktballen en tosti nacht worden.
Pas om 0800. Ik moet eerst werken.quote:
En bedankt.......quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
All work and no play beer makes C4 a boring dude
Zo laat? Heb je wacht ofzo?quote:
quote:
Jij kent onze C4 nog niet ...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:17 schreef Bart het volgende:
Zo laat? Heb je wacht ofzo?
Nee, niemand hierquote:
Jij hebt liever love handles?quote:
Wanneer is die? Volgend weekend kan ik niet, heb ik een vrijgezellenfeest.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jammer, dan moet je naar de volgende meet komende laatste AKQ(SC)BBQen oudMEET was erg leuk
Is net geweest.. afgelopen zondag. En was leuk!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Wanneer is die? Volgend weekend kan ik niet, heb ik een vrijgezellenfeest.
Zodra iemand zich geroepen voelt om er eentje te organiserenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:21 schreef Bart het volgende:
Wanneer is die? Volgend weekend kan ik niet, heb ik een vrijgezellenfeest.
Ja ik zag de foto's alquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is net geweest.. afgelopen zondag. En was leuk!!![]()
Een nobody zelfs.. ik neem dat je wel iets was voordat je in dit topic ging posten...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik zag de foto's al. Maar ja, toen was ik nog een nobody
.
Da's niet erg, je hebt je voorgesteld, en je doet nu mee, dus volgende meet kun je je in het echt voorstellenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:25 schreef Bart het volgende:
.
Ah, een kopje koffie zou ik wel lekker vindenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:27 schreef Diaan73 het volgende:
Anyway, tijd voor kopje thee of koffie!! Iemand?
Nou, het scheelt niet veel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Een nobody zelfs.. ik neem dat je wel iets was voordat je in dit topic ging posten...
Theequote:Anyway, tijd voor kopje thee of koffie!! Iemand?
Ja is goed, maar wanneer danquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Da's niet erg, je hebt je voorgesteld, en je doet nu mee, dus volgende meet kun je je in het echt voorstellen
Wie dan?quote:
Als je wilt, mag je dat nog steeds zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:25 schreef Bart het volgende:
[..]
.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je wilt, mag je dat nog steeds zijn.
Die vermelding in de OP stelt niks voor...
Ik ken iedereen van de harde kern? Dan weet je meer dan ikquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijna iedereen van de 'harde kern' hier zo langzamerhand...
Kijk, dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ken iedereen van de harde kern? Dan weet je meer dan ik.
1. Ik heb geen tuin.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat ik al zei: als iemand zich geroepen voelt om een meet te organiseren.
Ben jij dat dan?
Ik doe de bovenste!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:39 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en wat lekkers erbij
[ afbeelding ]
Je hebt last van muizen!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:39 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en wat lekkers erbij
[ afbeelding ]
Ik heb ook geen tuinquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:39 schreef Bart het volgende:
1. Ik heb geen tuin.
2. Ik ga niet 308 onbekende mensen in huis halen.
Ik denk dat jij juist even terug moet lezen en dingen tot je door moet laten dringen. IARL zegt dat ik C4 nog niet ken, waarop ik antwoord dat ik niemand hier ken. Maar geeft niet hoor, we kunnen niet allemaal slim zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik dus.
Meepraten met de grote mensen mag best, maar dan moet je wel weten waar het over gaat.
C4 = Cobra4 en de rest moet je dan even teruglezen en opnieuw tot je door laten dringen...
1. Red heeft ook geen tuin, maar daar kon het welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
1. Ik heb geen tuin.
Zitten er 308 mensen in de SC hierquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
1. Ik heb geen tuin.
We hadden wel een klein veldmuisje in de tuin... maar geen last van. Ik denk dat Lennon al een hap heeft genomen.quote:
Zul je zien dat als ik het organiseer, er wel 308 komenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb ook geen tuinwel een groot grasveld en een kleine speeltuin voor de deur, en dat was voldoende.
Bovendien waren er geen 308 onbekende mensen, maar 15 AKQSC-ers, waarvan ik er 12 al in het echt had ontmoet
Waarom niet? Omdat ik neukteugels zei?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zitten er 308 mensen in de SC hier
Oh en ik kom toch niet
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijna iedereen van de 'harde kern' hier zo langzamerhand...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ken iedereen van de harde kern? Dan weet je meer dan ik.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik dus.
Meepraten met de grote mensen mag best, maar dan moet je wel weten waar het over gaat.
C4 = Cobra4 en de rest moet je dan even teruglezen en opnieuw tot je door laten dringen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |