quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:25 schreef Douwe het volgende:
Overal? Behalve in de online store bedoel je
Ja naar die neig ik ook het meest 16GB 3g.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:24 schreef HeatWave het volgende:
neem een 3G!
Echt, je gaat er spijt van krijgen zonder 3G.
Dan klopt de TT dus nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan mij het verder schelen waar ie verkrijgbaar is.
Nee, als je Vodafone prepaid in combinatie met internet blox pakt, zit je niet aan abo vast.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:27 schreef Remzz het volgende:
Tja als je 3G haalt komt er wel weer 10 euro per maand bij aan vaste kosten.
Idd maar je kan ook een 2e sim aanvragen, kost eenmalig 15 euro en dan kan je ook op je telefoon abbo internetten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, als je Vodafone prepaid in combinatie met internet blox pakt, zit je niet aan abo vast.
Ah okee dat wist ik niet, dat is dan wel voordelig ja....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:32 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Idd maar je kan ook een 2e sim aanvragen, kost eenmalig 15 euro en dan kan je ook op je telefoon abbo internetten.
In je reet stoppen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:27 schreef ukga het volgende:
wat kun je ermee?
Maar dat is eigenlijk niet voor de ipad bedoeld natuurlijk. Daarvoor heeft Vodafone juist natuurlijk speciale pakketten gemaakt. Best kans dat ze uiteindelijk de internet blox mogelijkheid op de ipad gaan blokkeren.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, als je Vodafone prepaid in combinatie met internet blox pakt, zit je niet aan abo vast.
Werkt dat? Want dat vroeg ik mij dus af.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:32 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Idd maar je kan ook een 2e sim aanvragen, kost eenmalig 15 euro en dan kan je ook op je telefoon abbo internetten.
Ik heb op verschillende fora gelezen dat het werkt, alleen moet je dan wel 3G op je telefoon uitzetten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:41 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Werkt dat? Want dat vroeg ik mij dus af.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:20 schreef StrikerZeljko het volgende:
[Eindhoven]
Denk dat ik er zo ook maar een ga halen, zouden die dingen al op zijn?
Alleen als je hem Root toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Of als je een Android toestel hebt kun je al meteen van Tethering gebruik maken. In theorie iig dan.
Ik dacht dat het er standaard al op zat op een HTC Desire bijvoorbeeld? Je moet alleen de optie aanzetten. Dan zou het via Bluetooth moeten kunnen d8 ik. En het schijnt blijkbaar ook te werken met standaard Simlockvrije (dus operator onafhankelijk) iPhone toestellen ongejailbraked zelfs, omdat die blijkbaar wel standaard een internet-tethering optie in hun menu hebben.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor degenen die net een iPad hebben bemachtigd: aanrader voor case/stand http://www.mycom.nl/Products/View/285069.aspx Heb 'm zelf. Werkt perfect en ziet er ook nog mooi uit.
Niet in mijn simlockvrije iPhone 4quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik dacht dat het er standaard al op zat op een HTC Desire bijvoorbeeld? Je moet alleen de optie aanzetten. Dan zou het via Bluetooth moeten kunnen d8 ik. En het schijnt blijkbaar ook te werken met standaard Simlockvrije (dus operator onafhankelijk) iPhone toestellen ongejailbraked zelfs, omdat die blijkbaar wel standaard een internet-tethering optie in hun menu hebben.
Dat 'iets minder mooi' vind ik dan wel weer belangrijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien iets minder mooi, maar doet hetzelfde en kost maar 13 dollar incl verzendkosten.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat 'iets minder mooi' vind ik dan wel weer belangrijk.
Zag ook net een pic van iemand die z'n iPad kocht en er dan zoiets omheen doet... http://tinyurl.com/3agwdpf Da's toch jammer.
Dat ben je zoiezo al als je een iPad koopt. NIet te vergeten: in de 3G versie zit ook GPS en een microfoon. Daarnaast kan je, als je al een abonnement hebt met internet voor je telefoon, gewoon een tweede simkaart aanvragen. Dan kan je je GSM abonnement in je iPad gebruiken. Dan komen er dus niet extra kosten bij (behalve de 100 euro extra voor de microfoon, 3G data en GPS).quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Op een iPhone is het vrij makkelijk: jailbreaken en MyWi installeren. Kost je eenmalig 10 dollar of zo.
Een iPad 3G en een iPad abonnement zijn voor mij absoluut overbodig; je bent dan echt een dief van je eigen portemonnee.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:31 schreef Henk-B het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de batterij?
Wanneer is die eigenlijk aan vervanging toe en als dat zo is, kun je die laten vervangen?
Maar als klant heb je niks met Apple zelf te maken. Je koopt het bij, bijvoorbeeld, de MediaMarkt. Voor garantie ga je dan ook terug naar de MediaMarkt en als je last krijgt van de batterij maak je gewoon gebruik van je garantie.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.apple.com/support/ipad/service/battery/
kost wel 99 dollar. Maar het kan wel dus.
Let vooral even op de wettelijke consumentenrechten: in Nederland heb je zoiezo al 2 jaar garantie op een apparaat zoals de iPad (dus zeker geen AppleCare bij kopen). Dus eerste jaar is het zoiezo gratis dankzij de 'Beperkte Garantie'. Je hebt ook nog garantie van AppleCare als je dat koopt dus dan is het ook nog gratis en nog standaard 2 jaar garantie dankzij de consumentenrechten. Dus pas na 23 juli 2012 moet je 99 euro bijbetalen voor vervanging van de batterij.quote:Als uw iPad service nodig heeft wegens het afgenomen vermogen van de batterij om een elektrische lading vast te houden, maar uw apparaat is niet gedekt door Apple's 1-jarige Beperkte Garantie, het AppleCare Protection Plan of de wettelijke consumentenrechten, vervangt Apple uw iPad tegen een vergoeding van de servicekosten.
Oh, jij hebt de iPad nog niet gebruikt in zonlicht?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:31 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dat ben je zoiezo al als je een iPad koopt. NIet te vergeten: in de 3G versie zit ook GPS en een microfoon. Daarnaast kan je, als je al een abonnement hebt met internet voor je telefoon, gewoon een tweede simkaart aanvragen. Dan kan je je GSM abonnement in je iPad gebruiken. Dan komen er dus niet extra kosten bij (behalve de 100 euro extra voor de microfoon, 3G data en GPS).
En dan is het toch wel handig, 3G. Stel je voor je gaat een dagje naar het strand maar je wilt wel je iPad meenemen: dan koop je een prepaid simkaartje van 10 euro ofzo en je hebt internet. Of skypen op je iPad dankzij de microfoon, of een mega grote TomTom dankzij de GPS.
Oke thanks!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.apple.com/support/ipad/service/battery/
kost wel 99 dollar. Maar het kan wel dus.
Het was een voorbeeld. Het kan bijvoorbeeld ook zijn dat je vanuit Limburg ofzo naar Schiphol moet rijden als je op vakantie gaat. Meestal ga je niet alleen op vakantie, en als iemand anders dan rijdt kan je onderweg nog gewoon internetten op je iPad. En als je op vakantie bent, en 's avonds voor het slapen nog even wilt internetten, stop je er gewoon een 10 euro prepaid simkaartje in.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Oh, jij hebt de iPad nog niet gebruikt in zonlicht?
Waarom zou je met een iPad wel kunnen bellenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:41 schreef prettyboyme het volgende:
ik weet het niet hoor met die ipad. ik heb zelf een iphone en die kan bijna net zoveel als een ipad.
en ik had gehoord dat je met een ipad niet kan bellen ? dus ben wel tevreden met alleen een iphone.
Wel, ik klik op MyWi, verbind mijn iPad mijn MyWi en boem. Geen 3G nodig, geen prepaid nodig.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:41 schreef WSquater het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld. Het kan bijvoorbeeld ook zijn dat je vanuit Limburg ofzo naar Schiphol moet rijden als je op vakantie gaat. Meestal ga je niet alleen op vakantie, en als iemand anders dan rijdt kan je onderweg nog gewoon internetten op je iPad. En als je op vakantie bent, en 's avonds voor het slapen nog even wilt internetten, stop je er gewoon een 10 euro prepaid simkaartje in.
[..]
Waarom zou je met een iPad wel kunnen bellenHet is geen telefoon
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:34 schreef WSquater het volgende:
[..]
Maar als klant heb je niks met Apple zelf te maken. Je koopt het bij, bijvoorbeeld, de MediaMarkt. Voor garantie ga je dan ook terug naar de MediaMarkt en als je last krijgt van de batterij maak je gewoon gebruik van je garantie.
Van de Apple website:
[..]
Let vooral even op de wettelijke consumentenrechten: in Nederland heb je zoiezo al 2 jaar garantie op een apparaat zoals de iPad (dus zeker geen AppleCare bij kopen). Dus eerste jaar is het zoiezo gratis dankzij de 'Beperkte Garantie'. Je hebt ook nog garantie van AppleCare als je dat koopt dus dan is het ook nog gratis en nog standaard 2 jaar garantie dankzij de consumentenrechten. Dus pas na 23 juli 2012 moet je 99 euro bijbetalen voor vervanging van de batterij.
Nee, en die gaat er voor geen goud op komen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:47 schreef Henk-B het volgende:
Hmm nog 1 laatste vraagje voordat ik ga.
Hebben jullie ook een screenprotector op je IPad?
Een combinatie van beiden dacht ik..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Op de technische specificatie wordt de GPS functionaliteit van het 3G model omschreven als Assisted GPS.
Is dat nu gewoon het echte nauwkeurige GPS met de satellieten of een vorm van ruwe plaatsbepaling met behulp van mobiele zendmasten ofzo?
Vanmorgen erg druk daar!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:54 schreef PimD het volgende:
Iemand in Arnhem bij de MM geweest trouwens...?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:53 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Een combinatie van beiden dacht ik..
"Assisted GPS, meestal afgekort als A-GPS, is een techniek waarbij plaatsbepaling door een GPS-ontvanger wordt ondersteund (assisted) door informatie ontvangen van andere externe bronnen dan de GPS-satellieten."quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zit geen GPSmodule in volgens de specs.
quote:Audio playback
Frequency response: 20Hz to 20,000Hz
Audio formats supported: HE-AAC (V1), AAC (16 to 320 Kbps), Protected AAC (from iTunes Store), MP3 (16 to 320 Kbps), MP3 VBR, Audible (formats 2, 3, and 4), Apple Lossless, AIFF, and WAV
User-configurable maximum volume limit
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:40 schreef 19FR08 het volgende:
Tetheren icm met m'n iPhone gaat perfect inderdaad, blij dat ik geen 3g versie heb genomen.
Hij is wel sneller leeg idd, maar ik heb het nooit echt langer nodig gehad dan een half uurtje onafgebroken. Dan is het prima te doen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Werkt idd wel redelijk maar mijn iPhone is wel heel snel leeg zo en ik heb t-mobile dus tether ik soms gewoon eeehmmm niets.
Tis wel duurder, maar dan maar een apart Vodafonesimmetje erin...
Nee hoor, voordat ik hem kocht dacht ik ook altijd dat het "gewoon een grote iphone" was. Maar nu ik hem heb denk ik daar toch wel heel anders over. Om te beginnen is het surfen gewoon een stuk prettiger dankzij het grote scherm, en apps zien er in de meeste gevallen ook een stuk overzichtelijker uit. Ik gebruik hem nu eigenlijk ter vervanging van mijn netbook omdat ik mijn iPad niet op hoef te starten, die staat gewoon altijd aan, dat maakt hem een stuk toegankelijker vind ik persoonlijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Waarom zou je én een Iphone en een Ipad willen hebben? Gebruik je de laatste dan alleen als e-book ofzo?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als je al een laptop en een iPhone hebt/koopt zou ik het niet kopen, omdat de iPad eigenlijk een beetje als vervanger van de laptop gaat werken.
Mezelf kennende zal het niets bijzonders zijn. Beetje surfen, fimpjes kijken, spelletje hier en daar en meer niet vermoed ik. Voor het echte werk heb ik een redelijk nieuwe desktop staan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan toch gewoon wireless apps downloaden? Enige wat wel jammer is dat je je iPad niet met je iPhone kan syncen zonder iTunes...(Tenzij MobileMe)
Eigenlijk moet je voor jezelf afvragen wat je allemaal gaat doen met een iPad of een Laptop en dan de beslissing maken welke van de 2 je koopt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan toch gewoon wireless apps downloaden? Enige wat wel jammer is dat je je iPad niet met je iPhone kan syncen zonder iTunes...(Tenzij MobileMe)
Eigenlijk moet je voor jezelf afvragen wat je allemaal gaat doen met een iPad of een Laptop en dan de beslissing maken welke van de 2 je koopt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:20 schreef nelisb het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)t-windowstablet.html
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Al mensen die succesvol een normale sim hebben bijgeknipt tot microsim?
Ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Wow, wat een toegevoegde feature: naar benedenkruipende sneeuwvlokjes op je Slate als je een keer rond Kerstmis op internet gaat.quote:De Slate van HP wordt door deskundigen gezien als grote concurrent voor de iPad omdat de Slate wel beschikt over Flash-ondersteuning. Omdat het apparaat op Windows 7 zou gaan draaien, zou de tablet kunnen omgaan met Adobes internetsoftware, in tegenstelling tot de iPad.
Ga zometeen een poging wagen, laat het wel weten straks.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Denk 't niet. Als je je iPad hebt aangesloten kun je gewoon de apps aanvinken die je erop wil hebben.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:01 schreef StrikerZeljko het volgende:
Kan ik een reserve kopie van mn iphone overzetten op de ipad?
zodat ik die apps erop heb?
Ik heb ook liever apps die geoptimaliseerd zijn voor de iPad, maar af en toe zijn die nog niet beschikbaar. Ik ga trouwens ook maar eens kijken of ik er een voor thuis aan kan schaffen binnenkort. Moet daar wel nog budget voor vrij zien te maken danquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:16 schreef HeatWave het volgende:
iPhone apps vind ik echt niets op de iPad, sommige zijn gewoon nog steeds wel handig natuurlijk, maar vergroot ziet het meeste er echt niet uit.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook liever apps die geoptimaliseerd zijn voor de iPad, maar af en toe zijn die nog niet beschikbaar. Ik ga trouwens ook maar eens kijken of ik er een voor thuis aan kan schaffen binnenkort. Moet daar wel nog budget voor vrij zien te maken dan
Als ik mijn auto niet laat repareren dan kan ik de iPad kopen en dan hoef ik toch niet meer van huis weg.quote:
Hoef je ook nog es geen 3G te nemen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik mijn auto niet laat repareren dan kan ik de iPad kopen en dan hoef ik toch niet meer van huis weg.
De hele wereld maakte al lang tablets voordat Apple dat deed.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is nog wel het leukste, alle criticasters zeggen dat het ding nutteloos is etc, maar de hele wereld maakt er nu toch maar 1.
In de praktijk zal je de accu 1x per 2-3 dagen opladen (aannemende dat je 3-4 uurtjes per dag het zal gebruiken en dus dat je nog een werkend, studerend leven op na houdt). De accu kan immers in de praktijk meer dan 10 uur mee op 1 lading.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:31 schreef Henk-B het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de batterij?
Wanneer is die eigenlijk aan vervanging toe en als dat zo is, kun je die laten vervangen?
Alleen ze werden niet massaal verkocht. In tegenstelling tot nu. Nu zie je HP, Dell, Ms, Sony, etc weer op dezelfde bandwagon springen om alsnog tabletpc's weer op de markt te brengen. Het is echt een tijdje doodgeweest met die tablet pc's, vanwege laptops en netbooks. Waarom zouden ze er nu weer mee beginnen? Omdat ze ook hopen een graantje van de revival hype mee te pikken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De hele wereld maakte al lang tablets voordat Apple dat deed.
Als jullie (als OMT zijnde) nou eerst eens zorgen voor een fatsoenlijke review van de iPhone 4 met SIM-kaartjes van verschillende operators in NL, dan praten we verder..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:37 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik heb hem ook!![]()
![]()
Al drie maanden, maar och.
Nog steeds blij mee
Oke thanks voor de berekening!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:33 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
In de praktijk zal je de accu 1x per 2-3 dagen opladen (aannemende dat je 3-4 uurtjes per dag het zal gebruiken en dus dat je nog een werkend, studerend leven op na houdt). De accu kan immers in de praktijk meer dan 10 uur mee op 1 lading.
Je kan dat ding 1000x opladen voordat het capaciteit verliest. Laten we aannemen 500 keer, in de praktijk. Dat is 500x3=1500 dagen. Denk je dat je 3-4 jaar later nog een accu wilt kopen voor de iPad, of zal je toch maar gaan voor de ipad4?
Let wel, na 3-4 dagen begint de capaciteit af te nemen, dus niet dat de accu dood is. Je zal dan nog steeds 50-80% capaciteit hebben. Wat? 5 uurtjes niet genoeg om mee te werken?
Die kunnen jullie vast toch wel ergens in "bruikleen" krijgen van iemand?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Er vanuit gaande dat wij even een iPhone kopen in het buitenland?
Klopt, maar ik wilde even dat misverstandje rechtzetten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Alleen ze werden niet massaal verkocht. In tegenstelling tot nu. Nu zie je HP, Dell, Ms, Sony, etc weer op dezelfde bandwagon springen om alsnog tabletpc's weer op de markt te brengen. Het is echt een tijdje doodgeweest met die tablet pc's, vanwege laptops en netbooks. Waarom zouden ze er nu weer mee beginnen? Omdat ze ook hopen een graantje van de revival hype mee te pikken.
Prima, zolang het maar weer geen merken war wordt..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:42 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wilde even dat misverstandje rechtzetten.
Same herequote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:37 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik heb hem ook!![]()
![]()
Al drie maanden, maar och.
Nog steeds blij mee
Apple gaat met demomodellen strooien zodra ze officieel uit zijn, dus je kan er volgende week denk ik wel een verwachten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die kunnen jullie vast toch wel ergens in "bruikleen" krijgen van iemand?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb mensen nog nooit zo enthousiast gezien om 500/800 euro uit te geven aan een overpriced hype-product. Ik wacht een paar maanden en haal voor 300 euro een android tablet met betere functionaliteit voor een halve prijs.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb mensen nog nooit zo enthousiast gezien om 500/800 euro uit te geven aan een overpriced hype-product. Ik wacht een paar maanden en haal voor 300 euro een android tablet met betere functionaliteit voor een halve prijs.
Met usb.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Voorbarige conclusies...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:48 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is de real deal, de HP slate. De baas onder de bazen. Zal rond de 400 euro kosten.
[ afbeelding ]
Die gaat hoogstwaarschijnlijk niet op Android draaien hoor, maar op Palm WebOSquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is de real deal, de HP slate. De baas onder de bazen. Zal rond de 400 euro kosten.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
of Windows 7 Starter Edition..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:55 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Die gaat hoogstwaarschijnlijk niet op Android draaien hoor, maar op Palm WebOS
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wait, what. Heeft de Ipad geen USB aansluiting?
Wel als je geen enkel Apple spul hebt, dat het voor JOU niks nieuws is wil niet zeggen dat het voor MIJ ook zo isquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Net als de iPhone/iPod, totaal niets nieuws.
Geen enkel probleem dat 't er niet op zit.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wait, what. Heeft de Ipad geen USB aansluiting?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wel als je geen enkel Apple spul hebt, dat het voor JOU niks nieuws is wil niet zeggen dat het voor MIJ ook zo is
Kut ff lekker op met je troll beschuldigingen, ik heb geen Apple spul dus ja voor mij komt het als een verrassing dat het er niet op zit. Kijk even door je waas van de dag heen en blijf objectief.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zit puur te trollen en het ontbreken van een USB poort is altijd al zo geweest bij Apple mobiele hardware.
En ja, je kan er gewoon een USBpoort opklikken.
Dan moet je natuurlijk weer een accessoire kopen. Pure Apple-uitbuiting, kutbedrijf!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zit puur te trollen en het ontbreken van een USB poort is altijd al zo geweest bij Apple mobiele hardware.
En ja, je kan er gewoon een USBpoort opklikken.
Hoe kan je synchroniseren met bijvoorbeeld een windows pc ? Gaat dat met wireless ofzo?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen enkel probleem dat 't er niet op zit.
Itunes -> datakabeltje, het uiteinde van dat datakabeltje is wel usb.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe kan je synchroniseren met bijvoorbeeld een windows pc ? Gaat dat met wireless ofzo?
En in je Itunes kan je dus ook je applicaties kopen en zo?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:18 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Itunes -> datakabeltje, het uiteinde van dat datakabeltje is wel usb.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kut ff lekker op met je troll beschuldigingen, ik heb geen Apple spul dus ja voor mij komt het als een verrassing dat het er niet op zit. Kijk even door je waas van de dag heen en blijf objectief.
Je hoeft geen haast te maken, Flipboard is overbelast en laat gebruikers mondjesmaat toe tot de servers(nodig voor Facebook/Twitter-integratie.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:18 schreef gamefreek het volgende:
Kon de verleiding niet weerstaan![]()
Nu moet ik alleen aan de Facebook en Twitter om Flipboard te kunnen gebruiken
Jup, maar kan ook vanaf het apparaat zelf in de App Store.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En in je Itunes kan je dus ook je applicaties kopen en zo?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:20 schreef Ericjuh het volgende:
Deze topic mist een zooi user foto's (inc. ipad)!
Welja joh, ik loop dat ding af te kraken, vandaar mijn constructieve vragen en opmerkingen zoals :quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je moet niet zo schijnheilig doen, in het KLB topic loop je het ding af te kraken.
En deze overduidelijke trollpoging:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:24 schreef Scorpie het volgende:
De Ipad 'een relaxt apparaatje' noemending ligt hier op het bureau van een collega, en ik vind hem dus echt niet klein, en zeker niet relaxt.
En tot overmaat van ramp de troll der aller trolls:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij gaat sneller aan? Dus dat is alles? Je kan net zo snel typen als met een regulier toetsenbord?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:34 schreef Scorpie het volgende:
Maar goed, het is dus voornamelijk handig om supersnel 1 dingetje op te zoeken, verder is er niet veel meerwaarde ten opzichte van een netbook? Zijn die dingen al multithreaded gemaakt?
Had je gelezen waarom ik zo kritisch was.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:38 schreef Scorpie het volgende:
Als het goed is krijg ik zo`n ding bij een cursus
Ik zie alleen maar een spiegel..quote:
Om te ipadden.quote:
haha dat kon wel op mij slaanquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:46 schreef Henk-B het volgende:
Hoort de IPad altijd op te laden wanneer je USB aansluit, bij mij doet hij dat namelijk niet.
Er staat "opladen uit" moet ik ergens een vinkje aanzetten?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, je USB levert niet genoeg stroom om te kunnen opladen.
Eerste keer compleet opladen (ondertussen kan je hem wel gebruiken)quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:56 schreef Henk-B het volgende:
Moest hij trouwens eerst opgeladen worden voordat je hem ging gebruiken?
Bij sommige batterijen is dat noodzaak.
Oke thanks!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:00 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Eerste keer compleet opladen (ondertussen kan je hem wel gebruiken)
Verder no-nonsense. Gebruik hem zoals je wilt, de batterijen zo geavanceerd genoeg.
Je hebt hem al vanaf 500 euro.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:05 schreef gekkewiebel het volgende:
Heb de Ipad vanmiddag even bekeken in een apple zaak. Hoewel ik de iphone alleen wat ken van anderen leek het heel erg op een soort grote iphone die niet kan bellen. Waarom zou je ¤1000 (toch?) voor zo'n ding neertellen? Hij is onhandig groot, je kunt er net zoveel mee als met een ipod leek me, en tekstverwerken gaat echt een stuk minder als op een echt toetsenbord.
Waarom kopen mensen dit ding? Style?
http://www.nu.nl/gadgets/(...)t-windowstablet.htmlquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
Itunes zit ook op je iPad.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:18 schreef Henk-B het volgende:
Kun je apps trouwens ook via de IPad zelf installeren of heb je daar altijd ITunes voor nodig?
Aah thanks!quote:
Itunes op iPad is wel meer dan muziek hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:54 schreef Tonio-mcdo het volgende:
iTunes zit er op, je hebt ook een apart icoon voor App Store. iTunes op iPad is enkel muziek
Geen films hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Itunes op iPad is wel meer dan muziek hoor.
Films, podcasts en vooral iTunesU vind ik geweldig!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:12 schreef Sander het volgende:
Heb hem sinds vanmorgen. Ik ben echt verliefd
Ja, via iTunes op je pc of mac.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:33 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmm. kan je ook je bladwijzers van je comp importeren naar de iPad?
Of MobileMe. Maar dat is niet gratis. Wel verdomd handig.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:39 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja, via iTunes op je pc of mac.
Als je al een abonnement hebt bij T-Mobile, kan je gewoon een tweede simkaart aanvragen (kost eenmalig iets van 15 of 20 euro). Deze tweede simkaart kan je dan in je iPad stoppen en dan kan je gebruik maken van internet. Let wel op: als je op de iPad wilt internetten via 3G, moet je wel mobiele data uitschakelen op je iPhone (dan kan je nog wel gebeld worden, maar dan schakel je data op je iPhone uit). Je kan namelijk maar op 1 apparaat tegelijk gebruik maken van data (internet).quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:48 schreef kevin85 het volgende:
Mooi dat die prijzen dus overal hetzelfde zijn!
Als ik het goed begrijp kan je met een Wifi/3G Ipad met een extra simkaart van je iphone internetten buiten wifi?
Tof, zo ff zoeken. Die van min was trouwens vol toen ik hem kreeg.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier ook, vind het zo'n gaaf ding.
Leuke gratis game ontdekt: harbor master. Zeer verslavend.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:05 schreef gekkewiebel het volgende:
Heb de Ipad vanmiddag even bekeken in een apple zaak. Hoewel ik de iphone alleen wat ken van anderen leek het heel erg op een soort grote iphone die niet kan bellen. Waarom zou je ¤1000 (toch?) voor zo'n ding neertellen? Hij is onhandig groot, je kunt er net zoveel mee als met een ipod leek me, en tekstverwerken gaat echt een stuk minder als op een echt toetsenbord.
Waarom kopen mensen dit ding? Style?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:28 schreef Sander het volgende:
Hoe heet dat programma? Vind niks op 'visions'.
Wacht maar tot de nieuwigheid weg is, en je eindelijk de iPad gaat gebruiken voor jouw behoeftes. Dan gaat het pas ECHT leuk worden. Als je je flow gevonden hebt...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:43 schreef ShaoliN het volgende:
Ik zit nu met mijn zojuist aangeschafte te kloten. Wat een fantastisch ding. Het is het eerste Apple apparaat wat ik gekocht heb, maar echt fantastisch.
Ja, dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:49 schreef teamlead het volgende:
Tof dat er meer gebruikers zijn... Betekent ook meer apps...hoop ik
De NOS schijnt bezig te zijn met een html5 versie van Uitzending Gemist. Ze willen niet meer investeren in applicaties voor specifieke systemen, vandaarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:49 schreef capricia het volgende:
Wat ik wel wat jammer vindt, is dat uitzending gemist alleen in klein formaat lijkt te bestaan. Ook ben ik nog op zoek naar Nederlandse boeken.
Voor nl boeken moet je maar voorlopig de grijze markt opquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:49 schreef capricia het volgende:
Wat ik wel wat jammer vindt, is dat uitzending gemist alleen in klein formaat lijkt te bestaan. Ook ben ik nog op zoek naar Nederlandse boeken.
Waar haal jij die asterix & obelix vandaan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:32 schreef athlonkmf het volgende:.
En voor comics en strips neem je comic zeal
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:54 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
De NOS schijnt bezig te zijn met een html5 versie van Uitzending Gemist. Ze willen niet meer investeren in applicaties voor specifieke systemen, vandaar
RTL Gemist al wel ontdekt?
www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xml
quote:
Jup, dan wordt je kwaliteit gedownscaled.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:08 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hmm heb het nogmaals geprobeerd, maar blijft belabberd misschien dat het komt omdat ik via 3G zit te internetten?
Aan Oké thanks!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:09 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Jup, dan wordt je kwaliteit gedownscaled.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:09 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wat voor bescherming hebben jullie? Ik heb de eerste drie maanden zonder bescherming gelopen, 'het apparaat is immers veel te mooi om weg te stoppen'. Nu had ik wel behoefte aan een hoesje, loop soms door de stad zonder tas maar met iPad en dan is een 'kale' iPad toch wel gewaagd.
Heb dus deze(grijze) besteld, komt morgen binnen!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:12 schreef Omkron het volgende:
Zijn er al gunstige aanbiedingen icm. abo's?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:09 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wat voor bescherming hebben jullie? Ik heb de eerste drie maanden zonder bescherming gelopen, 'het apparaat is immers veel te mooi om weg te stoppen'. Nu had ik wel behoefte aan een hoesje, loop soms door de stad zonder tas maar met iPad en dan is een 'kale' iPad toch wel gewaagd.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:23 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb zelf een (leerachtige) hoes gekocht van Muvit die gewoon bij de Media Markt in de bakken lag. Hij doet zijn werk en dat is het belangrijkste. Alleen jammer dat als je de iPad naar links kantelt hij nog wel eens uit het hoesje wil schuiven, maar dat is simpel op te lossen door naar rechts te kantelen
Ik heb ook die grijze, ideaal.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:09 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:23 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Alleen jammer dat als je de iPad naar links kantelt hij nog wel eens uit het hoesje wil schuiven, maar dat is simpel op te lossen door naar rechts te kantelen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
Waar haal jij die asterix & obelix vandaan?
Nee. Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar jongens even eerlijk hè? Eigenlijk is het toch maar gewoon een k*tding wat over een paar weken in de kast stof ligt te happen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:45 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Achtung gratis tot 1 augustus!
http://anth.nl/2010/07/23(...)ng-tijdelijk-gratis/
Direct download iesch hier - http://itunes.apple.com/nl/app/achtung/id376990616?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar jongens even eerlijk hè? Eigenlijk is het toch maar gewoon een k*tding wat over een paar weken in de kast stof ligt te happen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:55 schreef StrikerZeljko het volgende:
Is er eigenlijk al een topic met download tips voor iPad apps?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar wat is er gebeurd met al die tweakerts die graag met hun computer willen prutsen, aanpassen, NK digitaal verpissen record via een of andere softwarematige benchmark willen verbeteren? Ik bedoel met zo'n iPad kun je helemaal niks (ver)prutsen, behalve wat suffe apps downloaden en wat mail checken en internetten
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:09 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Waaraan laad je hem op? Als dit aan de computer is is het heel goed mogelijk namelijk, veel computers leveren niet genoeg power. Recente Macs (en waarschijnlijk ook andere computers) leveren minstens genoeg stroom om het batterijniveau op pijl te houden.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Overal iPads te koop, maar nog nergens een iPad Dock......
Jawel hoor...zolang je scherm maar uit staat per ongeluk ontdektquote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:55 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bij Media Markt werkelijk een muur vol met accessoires, waaronder dus ook Docks.
Heb alleen persoonlijk geen Dock nodig, ben toch niet van plan om de iPad ontzettend veel aan de pc te hangen, hij laadt hem zo toch niet op.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
Jawel hoor...zolang je scherm maar uit staat per ongeluk ontdekt
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:10 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Raar, die van mij laadde niet op toen het scherm uitging na het synchroniseren. Misschien moet ik hem dan er nog even langer aan laten hangen.
Of via Zinio voor zo'n 16 dollar een jaarabonnement op MacWorldquote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:07 schreef Rapaille het volgende:
Dat PressReader lijkt mij erg tof. Al die kranten voor maar 10 dollar per maand
Jammer dat in Nederland alleen nog maar NRC en Volkskrant zijn. Ik mis mijn huidige krant (NRC Next), maar 10 dollar per maand is niet duur. 's ochtends even je Nederlandse kranten en 's avonds de rest een beetje. Ook tof als er vrienden uit het buitenland op bezoek komen; gewoon hun eigen krantje 's ochtendof op vakantie
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kijk eens wat er gebeurd als je de originele kabel gebruikt?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:59 schreef base21 het volgende:
heb er nu ook 1, vanochtend gekocht, 16gb wifi, wat een heerlijk ding zeg, alleen wifi ontvangst is soms niet optimaal
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:02 schreef Sander het volgende:
Die van mij heeft meer wifi ontvangst dan mijn telefoon
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:02 schreef StrikerZeljko het volgende:
Echt ideaal dat zinio! Een jaar abonnement de Amerikaanse esquire voor maar 50 euro cent per editie!
Een losse papieren editie in NL kopen is al net zo duur als 12 digitale!
quote:
TTP/1.1 301 Moved Permanently
Server: Apache/1.3.26 (Darwin)
Date: Tue Jun 1 12:48:03 PDT 1999 PDT
Referer: http://itunes.com/
Location: http://www.apple.com/nl/itunes/download/?ref=http://itunes.com
Content-type: text/html
Content-length: 407
<HTML><HEAD><TITLE>Found</TITLE></HEAD><BODY>
<H1>Found</H1> This document has moved to a new <a href="http://www.apple.com/nl/itunes/download/?ref=http://itunes.com"> location</a>.
Please update your documents and hotlists accordingly. http://www.apple.com/nl/itunes/download/?ref=http://itunes.com
<!--httphost www.itunes.com
URI /nl/download
qs
env
nwk-itunesredirect02.apple.com-->
</BODY></HTML>
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb er ook 1
Ik snap er alleen weinig van
Ik zet hem aan, usb aangesloten zie ik "itunes" + een usb kabel in het scherm staan, volgens de kaart die erbij zat moet ik naar www.itunes.com/nl/download
maar dan krijg ik
[..]
Ga ik naar die link vind ik helemaal geen match met een ipad?
Wtf?
Note :
Dit alles is op mn pc he, vooralsnog krijg ik weinig beweging in die ipad. Ja ik zie een itunes logo staan + een usb kabel in het scherm, maar er gebeurt niet echt veel als ik er op druk
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb er ook 1
Ik snap er alleen weinig van
Ik zet hem aan, usb aangesloten zie ik "itunes" + een usb kabel in het scherm staan, volgens de kaart die erbij zat moet ik naar www.itunes.com/nl/download
maar dan krijg ik
[..]
Ga ik naar die link vind ik helemaal geen match met een ipad?
Wtf?
Note :
Dit alles is op mn pc he, vooralsnog krijg ik weinig beweging in die ipad. Ja ik zie een itunes logo staan + een usb kabel in het scherm, maar er gebeurt niet echt veel als ik er op druk
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:09 schreef WSquater het volgende:
Eigenlijk wordt de iPad pas 'echt volwassen' zodra iOS 4 voor iPad uitkomt. Mappen, zoals op een computer. Multitasking, zoals op een computer. Mooi.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:09 schreef WSquater het volgende:
Eigenlijk wordt de iPad pas 'echt volwassen' zodra iOS 4 voor iPad uitkomt. Mappen, zoals op een computer. Multitasking, zoals op een computer. Mooi.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:24 schreef andlikethathesgone het volgende:
Waarom is dat ding niet gewoon online te bestellen in de Apple Store?
Om de rijen voor de winkels te vergroten?
Gaaf hè!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:34 schreef PimD het volgende:
Vanmorgen in Arnhem bij de MM gekocht, de 32 gb wifi versie. Wat een heldending _o_
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Gaaf hè!
Vind hem zo mooi. Heb sinds gisteren ook een 32gig wifi, en ben er bu mee op fok.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:34 schreef PimD het volgende:
Vanmorgen in Arnhem bij de MM gekocht, de 32 gb wifi versie. Wat een heldending _o_
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:21 schreef nelisb het volgende:
Volgens mij heb ik geen IPad nodig.
Zit van 830 tot 1730 op kantoor 5 dagen per week.
Heb thuis een Iphone 4, Imac van november 2009 en een Macbook van juni 2009.
Imac gebruik ik voor mn webwinkel. Macbook s'avonds op de bank om wat te surfen en wat te downloaden.
Muziek, films en foto's bekijk ik via mijn Apple tv. Met vakantie zou het handig zijn, maar dat doe ik toch niet het komende jaar.
Waarom zou ik hem dan kopen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:44 schreef nelisb het volgende:
Apps kan je alleen via itunes downloaden.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:52 schreef nelisb het volgende:
Ik weet niet wat jij wil.
Ik zou zeggen, ga eens kijken Ín itunes en dan de appstore.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:02 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Hoelaat vanmorgen? Was er vanmorgen zelf ook namelijk!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wil mIRC (chatclient) en msn. Pretty basic stuff lijkt me
Maar ik zal straks eens kijken
Thanks
[..]
Thanks
[..]
Thanks
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:21 schreef nelisb het volgende:
Volgens mij heb ik geen IPad nodig.
Zit van 830 tot 1730 op kantoor 5 dagen per week.
Heb thuis een Iphone 4, Imac van november 2009 en een Macbook van juni 2009.
Imac gebruik ik voor mn webwinkel. Macbook s'avonds op de bank om wat te surfen en wat te downloaden.
Muziek, films en foto's bekijk ik via mijn Apple tv. Met vakantie zou het handig zijn, maar dat doe ik toch niet het komende jaar.
Waarom zou ik hem dan kopen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft niemand het ding echt nodig. Het vult geen gat in de markt, maar tegelijkertijd toch ook weer wel.
Niemand heeft echt een computer nodig. Niemand heeft echt een paspoort nodig. Niemand heeft echt een huis nodig. Maar het is wel allemaal handig (het ene wat belangrijker of handiger dan het ander, maar tochquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft niemand het ding echt nodig. Het vult geen gat in de markt, maar tegelijkertijd toch ook weer wel.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:08 schreef PimD het volgende:
[..]
Uur of 10? Er stonden iig nog 3 of 4 man in de rij toen ik er aan kwam.
Kan de economist niet kopen buitenUSquote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:02 schreef StrikerZeljko het volgende:
Echt ideaal dat zinio! Een jaar abonnement de Amerikaanse esquire voor maar 50 euro cent per editie!
Een losse papieren editie in NL kopen is al net zo duur als 12 digitale!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |