En in je Itunes kan je dus ook je applicaties kopen en zo?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:18 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Itunes -> datakabeltje, het uiteinde van dat datakabeltje is wel usb.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kut ff lekker op met je troll beschuldigingen, ik heb geen Apple spul dus ja voor mij komt het als een verrassing dat het er niet op zit. Kijk even door je waas van de dag heen en blijf objectief.
Je hoeft geen haast te maken, Flipboard is overbelast en laat gebruikers mondjesmaat toe tot de servers(nodig voor Facebook/Twitter-integratie.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:18 schreef gamefreek het volgende:
Kon de verleiding niet weerstaan![]()
Nu moet ik alleen aan de Facebook en Twitter om Flipboard te kunnen gebruiken
Jup, maar kan ook vanaf het apparaat zelf in de App Store.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En in je Itunes kan je dus ook je applicaties kopen en zo?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:20 schreef Ericjuh het volgende:
Deze topic mist een zooi user foto's (inc. ipad)!
Welja joh, ik loop dat ding af te kraken, vandaar mijn constructieve vragen en opmerkingen zoals :quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je moet niet zo schijnheilig doen, in het KLB topic loop je het ding af te kraken.
En deze overduidelijke trollpoging:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:24 schreef Scorpie het volgende:
De Ipad 'een relaxt apparaatje' noemending ligt hier op het bureau van een collega, en ik vind hem dus echt niet klein, en zeker niet relaxt.
En tot overmaat van ramp de troll der aller trolls:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij gaat sneller aan? Dus dat is alles? Je kan net zo snel typen als met een regulier toetsenbord?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:34 schreef Scorpie het volgende:
Maar goed, het is dus voornamelijk handig om supersnel 1 dingetje op te zoeken, verder is er niet veel meerwaarde ten opzichte van een netbook? Zijn die dingen al multithreaded gemaakt?
Had je gelezen waarom ik zo kritisch was.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:38 schreef Scorpie het volgende:
Als het goed is krijg ik zo`n ding bij een cursus
Ik zie alleen maar een spiegel..quote:
Om te ipadden.quote:
haha dat kon wel op mij slaanquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:46 schreef Henk-B het volgende:
Hoort de IPad altijd op te laden wanneer je USB aansluit, bij mij doet hij dat namelijk niet.
Er staat "opladen uit" moet ik ergens een vinkje aanzetten?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, je USB levert niet genoeg stroom om te kunnen opladen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |