quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:09 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wat voor bescherming hebben jullie? Ik heb de eerste drie maanden zonder bescherming gelopen, 'het apparaat is immers veel te mooi om weg te stoppen'. Nu had ik wel behoefte aan een hoesje, loop soms door de stad zonder tas maar met iPad en dan is een 'kale' iPad toch wel gewaagd.
Heb dus deze(grijze) besteld, komt morgen binnen!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:23 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb zelf een (leerachtige) hoes gekocht van Muvit die gewoon bij de Media Markt in de bakken lag. Hij doet zijn werk en dat is het belangrijkste. Alleen jammer dat als je de iPad naar links kantelt hij nog wel eens uit het hoesje wil schuiven, maar dat is simpel op te lossen door naar rechts te kantelen
Ik heb ook die grijze, ideaal.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:09 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wat voor bescherming hebben jullie? Ik heb de eerste drie maanden zonder bescherming gelopen, 'het apparaat is immers veel te mooi om weg te stoppen'. Nu had ik wel behoefte aan een hoesje, loop soms door de stad zonder tas maar met iPad en dan is een 'kale' iPad toch wel gewaagd.
Heb dus deze(grijze) besteld, komt morgen binnen!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:23 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Alleen jammer dat als je de iPad naar links kantelt hij nog wel eens uit het hoesje wil schuiven, maar dat is simpel op te lossen door naar rechts te kantelen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
Waar haal jij die asterix & obelix vandaan?
Nee. Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar jongens even eerlijk hè? Eigenlijk is het toch maar gewoon een k*tding wat over een paar weken in de kast stof ligt te happen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:45 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Achtung gratis tot 1 augustus!
http://anth.nl/2010/07/23(...)ng-tijdelijk-gratis/
Direct download iesch hier - http://itunes.apple.com/nl/app/achtung/id376990616?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar jongens even eerlijk hè? Eigenlijk is het toch maar gewoon een k*tding wat over een paar weken in de kast stof ligt te happen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:55 schreef StrikerZeljko het volgende:
Is er eigenlijk al een topic met download tips voor iPad apps?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar wat is er gebeurd met al die tweakerts die graag met hun computer willen prutsen, aanpassen, NK digitaal verpissen record via een of andere softwarematige benchmark willen verbeteren? Ik bedoel met zo'n iPad kun je helemaal niks (ver)prutsen, behalve wat suffe apps downloaden en wat mail checken en internetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |