Apple gaat met demomodellen strooien zodra ze officieel uit zijn, dus je kan er volgende week denk ik wel een verwachten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die kunnen jullie vast toch wel ergens in "bruikleen" krijgen van iemand?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb mensen nog nooit zo enthousiast gezien om 500/800 euro uit te geven aan een overpriced hype-product. Ik wacht een paar maanden en haal voor 300 euro een android tablet met betere functionaliteit voor een halve prijs.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb mensen nog nooit zo enthousiast gezien om 500/800 euro uit te geven aan een overpriced hype-product. Ik wacht een paar maanden en haal voor 300 euro een android tablet met betere functionaliteit voor een halve prijs.
Met usb.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Voorbarige conclusies...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:48 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is de real deal, de HP slate. De baas onder de bazen. Zal rond de 400 euro kosten.
[ afbeelding ]
Die gaat hoogstwaarschijnlijk niet op Android draaien hoor, maar op Palm WebOSquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is de real deal, de HP slate. De baas onder de bazen. Zal rond de 400 euro kosten.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
of Windows 7 Starter Edition..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:55 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Die gaat hoogstwaarschijnlijk niet op Android draaien hoor, maar op Palm WebOS
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wait, what. Heeft de Ipad geen USB aansluiting?
Wel als je geen enkel Apple spul hebt, dat het voor JOU niks nieuws is wil niet zeggen dat het voor MIJ ook zo isquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Net als de iPhone/iPod, totaal niets nieuws.
Geen enkel probleem dat 't er niet op zit.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wait, what. Heeft de Ipad geen USB aansluiting?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wel als je geen enkel Apple spul hebt, dat het voor JOU niks nieuws is wil niet zeggen dat het voor MIJ ook zo is
Kut ff lekker op met je troll beschuldigingen, ik heb geen Apple spul dus ja voor mij komt het als een verrassing dat het er niet op zit. Kijk even door je waas van de dag heen en blijf objectief.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zit puur te trollen en het ontbreken van een USB poort is altijd al zo geweest bij Apple mobiele hardware.
En ja, je kan er gewoon een USBpoort opklikken.
Dan moet je natuurlijk weer een accessoire kopen. Pure Apple-uitbuiting, kutbedrijf!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zit puur te trollen en het ontbreken van een USB poort is altijd al zo geweest bij Apple mobiele hardware.
En ja, je kan er gewoon een USBpoort opklikken.
Hoe kan je synchroniseren met bijvoorbeeld een windows pc ? Gaat dat met wireless ofzo?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen enkel probleem dat 't er niet op zit.
Itunes -> datakabeltje, het uiteinde van dat datakabeltje is wel usb.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe kan je synchroniseren met bijvoorbeeld een windows pc ? Gaat dat met wireless ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |