quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:09 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Waaraan laad je hem op? Als dit aan de computer is is het heel goed mogelijk namelijk, veel computers leveren niet genoeg power. Recente Macs (en waarschijnlijk ook andere computers) leveren minstens genoeg stroom om het batterijniveau op pijl te houden.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Overal iPads te koop, maar nog nergens een iPad Dock......
Jawel hoor...zolang je scherm maar uit staat per ongeluk ontdektquote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:55 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bij Media Markt werkelijk een muur vol met accessoires, waaronder dus ook Docks.
Heb alleen persoonlijk geen Dock nodig, ben toch niet van plan om de iPad ontzettend veel aan de pc te hangen, hij laadt hem zo toch niet op.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
Jawel hoor...zolang je scherm maar uit staat per ongeluk ontdekt
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:10 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Raar, die van mij laadde niet op toen het scherm uitging na het synchroniseren. Misschien moet ik hem dan er nog even langer aan laten hangen.
Of via Zinio voor zo'n 16 dollar een jaarabonnement op MacWorldquote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:07 schreef Rapaille het volgende:
Dat PressReader lijkt mij erg tof. Al die kranten voor maar 10 dollar per maand
Jammer dat in Nederland alleen nog maar NRC en Volkskrant zijn. Ik mis mijn huidige krant (NRC Next), maar 10 dollar per maand is niet duur. 's ochtends even je Nederlandse kranten en 's avonds de rest een beetje. Ook tof als er vrienden uit het buitenland op bezoek komen; gewoon hun eigen krantje 's ochtendof op vakantie
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kijk eens wat er gebeurd als je de originele kabel gebruikt?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:59 schreef base21 het volgende:
heb er nu ook 1, vanochtend gekocht, 16gb wifi, wat een heerlijk ding zeg, alleen wifi ontvangst is soms niet optimaal
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:02 schreef Sander het volgende:
Die van mij heeft meer wifi ontvangst dan mijn telefoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |