quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:34 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Hetzelfde als de iPhone, alleen kan 'ie niet bellen en past 'ie niet in je broekzak.
De gebruiksituatie is toch anders en daar gaat men in de regel toch voor zitten, vaak op een vaste plek in huis.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Que? Een netbook past op je hand zeg maar. Daar valt weinig voor te gaan zitten zeg maar.
quote:
Om sites te bekijken die in Adobe Flex gebouwd zijn misschien?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:29 schreef HeatWave het volgende:
je kan Flash installeren als je wil, maar waarom zou je het willen?.
Op je hand.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Que? Een netbook past op je hand zeg maar. Daar valt weinig voor te gaan zitten zeg maar.
De techniek is niet revolutionair, maar de wijze waarop mensen het nu kunnen gebruiken is wel een stap vooruit. Tegenwoordig wordt alles geoptimaliseerd voor een bepaald scherm terwijl het in het verleden een slap aftreksel was van een OS dat gebruikt werd op een PC.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:35 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ook al gezegd. PDA > Smartphone > Tablet. Apple zet het als eerste nu mooi op de markt, maar het is niet zo revolutionair als jij hier probeert te insinueren.
Een netbook hoef je dus niet op een vaste plek te hebben in je huis. Daarom heet het ook een netbook.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De gebruiksituatie is toch anders en daar gaat men in de regel toch voor zitten, vaak op een vaste plek in huis.
Need more?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:35 schreef iBenny het volgende:
Behalve dat het groter is en je meer kan zien?
Een netbook wordt vooral gebruikt als een goedkoop alternatief voor notebooks. Een soort van instapmodel. De gebruiksituatie is echt anders.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een netbook hoef je dus niet op een vaste plek te hebben in je huis. Daarom heet het ook een netbook.
Een stap vooruit ja. Meer niet. Zeker niet geniaal of iets in die richting.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De techniek is niet revolutionair, maar de wijze waarop mensen het nu kunnen gebruiken is wel een stap vooruit. Tegenwoordig wordt alles geoptimaliseerd voor een bepaald scherm terwijl het in het verleden een slap aftreksel was van een OS dat gebruikt werd op een PC.
Apple geeft alles wat ze maken het predicaat "geniaal" mee.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:39 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Een stap vooruit ja. Meer niet. Zeker niet geniaal of iets in die richting.
Niet?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Apple geeft alles wat ze maken het predicaat "geniaal" mee.
Skateboardenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:59 schreef brunette82 het volgende:
even serieus, wat kan je precies met de Ipad?
quote:Ik ga weer kloten op m'n iPad!
http://www.apple.com/ipad/quote:
http://www.apple.com/pr/library/2009/04/24appstore.html -> revolutionary app storequote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Apple geeft alles wat ze maken het predicaat "geniaal"revolutionair mee.
Ik zie het ook niet als een geniaalrevolutionair product, alleen qua gebruiksgemak is het gewoon een stuk beter geworden en dat telt uiteindelijk.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:44 schreef Karina het volgende:
Ik zat op Tweakers pricewatch even de prijzen te bekijken, 750 euro voor zo'n dingnou in geen 750 jaar!
En de OP zegt het al he?
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:04 schreef Id_do_her het volgende:
Gefeliciteerd, je hebt honderden euro's uitgegeven op iets waar je op gaat zitten 'kloten'.
Niet in mijn geval. Maar goed, welles-nietes discussie.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een netbook wordt vooral gebruikt als een goedkoop alternatief voor notebooks. Een soort van instapmodel. De gebruiksituatie is echt anders.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet in mijn geval. Maar goed, welles-nietes discussie.
Ik slaap er zeker niet minder van, ik baal er alleen van dat alles van dat bedrijf zo aso-duur is. Waarom die onredelijke prijzen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nogmaals, nou en?.
Wat slaap jij er minder van?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik slaap er zeker niet minder van, ik baal er alleen van dat alles van dat bedrijf zo aso-duur is. Waarom die onredelijke prijzen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |