Helemaal niks, dat is dus juist het mooie.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:24 schreef iBenny het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat een iPad ook maar enigszins toevoegd
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Helemaal niks, dat is dus juist het mooie.
Net zoveel als een iBenny toevoegt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:24 schreef iBenny het volgende:
Jij hebt nooit dat je thuis even snel iets op internet wilt checken? Nu moet je daar of je telefoon voor pakken (= wel erg klein) of je laptop maar dat is weer zo groot. iPad is praktisch een A4tje.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:24 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:27 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Jij hebt nooit dat je thuis even snel iets op internet wilt checken? Nu moet je daar of je telefoon voor pakken (= wel erg klein) of je laptop maar dat is weer zo groot. iPad is praktisch een A4tje.
Nou vertel, wat voegt een Ipad toe wat niet door een netbook gedaan kan worden?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het voegt voor JOU niets toe, daar is niets mis mee, maar wil je even niet voor mij spreken?
Waarom zijn andere partijen daar dan niet mee gekomen vraag ik me dan af?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:24 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Niet dat dit zo'n geweldige prestatie is. Apple is er gewoon als eerste mee. Met steeds groter wordende smartphones gingen we sowieso al die kant op.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]Een netbook is van dezelfde grootte als de Ipad.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou vertel, wat voegt een Ipad toe wat niet door een netbook gedaan kan worden?
Kan hij al websites die Flash onderdelen bevat aan?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:27 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Jij hebt nooit dat je thuis even snel iets op internet wilt checken? Nu moet je daar of je telefoon voor pakken (= wel erg klein) of je laptop maar dat is weer zo groot. iPad is praktisch een A4tje.
In slaapstand? 5 seconden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hoelang duurt het voordat je (ik noem maar iets) het adres van die ene winkel kan opzoeken alsie uitstaat?
Hij gaat sneller aan? Dus dat is alles? Je kan net zo snel typen als met een regulier toetsenbord?quote:
Daar ben je zo aan gewend. Ik dacht dat dat ook tegen ging vallen, maar met een beetje oefening is het geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:30 schreef ShaoliN het volgende:
Gaat het intikken van webadressen etc een beetje op zo'n ding.
Misschien wel, maar een netbook kan je niet zomaar even in je hand pakken. Je moet er echt voor gaan zitten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]Een netbook is van dezelfde grootte als de Ipad.
Ik zeg net dat zij de eerste zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zijn andere partijen daar dan niet mee gekomen vraag ik me dan af?
Dat weet ik, maar waarom zijn ze de eerste is dan de vraagquote:
Que? Een netbook past op je hand zeg maar. Daar valt weinig voor te gaan zitten zeg maar.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:31 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Misschien wel, maar een netbook kan je niet zomaar even in je hand pakken. Je moet er echt voor gaan zitten.
Hetzelfde als de iPhone, alleen kan 'ie niet bellen en past 'ie niet in je broekzakquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:59 schreef brunette82 het volgende:
even serieus, wat kan je precies met de Ipad?
Ook al gezegd. PDA > Smartphone > Tablet. Apple zet het als eerste nu mooi op de markt, maar het is niet zo revolutionair als jij hier probeert te insinueren.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar waarom zijn ze de eerste is dan de vraag
Blijkbaar zagen veel partijen daar in het verleden geen markt voor, maar ontwikkelen nu ook dergelijke apparaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |