quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:45 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nee, jij dramt natuurlijk constant als een kleuter door hoe geweldig Apple producten wel niet zijn.
In die zin ideale gadget voor een SUV-rijder. Dat is ook zo'n net niet apparaat. Geen terreinwagen, geen stadsauto, geen race-auto, geen tour-auto, etc.., maar je betaald er wil ontzettend veel voor.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:41 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Het summun, absoluut niet...
Het doet wat het moet doen, voor een niet totaal absurde prijs...
Het probleem van de ipad wmb. is het feit dat het overal zo tussen hangt.
Het is net geen iphone, net geen ipod, net geen e-reader en net geen netbook. Maar je betaald er wel ontzettend veel voor...
Leuk als je dus geen van die dingen hebt, of als dat ding de helft goedkoper was geweest. Maar iedereen heeft al een telefoon en een mp3-speler. Als je dan ook nog een laptop hebt wat veel mensen hebben, voegt het gewoon heel weinig toe...
Maar Steve Jobs wel. Zet de gemiddelde Google presentatie naast die van Apple en het is niet zo gek dat mensen negatief reageren. Ergste is nog dat veel fanboys precies hetzelfde doen.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:01 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Maar Steve Jobs wel. Zet de gemiddelde Google presentatie naast die van Apple en het is niet zo gek dat mensen negatief reageren. Ergste is nog dat veel fanboys precies hetzelfde doen.
QFTquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:51 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat dus, en al helemaal als die buurman hem (apple topic) steeds vlak voor je huis op de stoep (nieuwe topics pagina) parkeert (post) waardoor je steeds die auto (apple topic) ziet als je uit het raam (active topics) kijkt.
MS is nog veel erger want die maken voornamelijk zooi, althans de eerste 2 versies. Als zij zo gaan praten dan is het vooral lachwekkend.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, das hun marketing, ik vind Apple ook echt een vaag bedrijf soms hoor, maar MS heeft ook van die gasten die zo overtrokken dingen presenteren.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:07 schreef Fortitude het volgende:
[..]
MS is nog veel erger want die maken voornamelijk zooi, althans de eerste 2 versies. Als zij zo gaan praten dan is het vooral lachwekkend.
Het valt niet altijd mee om de underdog te zijn tegenover Appl¤.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:07 schreef Fortitude het volgende:
MS is nog veel erger want die maken voornamelijk zooi, althans de eerste 2 versies. Als zij zo gaan praten dan is het vooral lachwekkend.
Nee, dat heet een Tamagotchi.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:11 schreef Boca_Raton het volgende:
iPad... is dat zo'n ding wat de godganse dag je aandacht opeist?
Waar vast weer een app voor is voor de iPad.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waar vast weer een app voor is voor de iPad.
Nee, die bedoel ik niet. Ik bedoel zo'n gadget-ding, zo'n als-ik-'m-niet-heb-stel-ik-niks-voor-apparaat. Met zoveel functies dat je er de hele dag druk mee bent. Die bedoel ik. Zo'n electronische handenbinder zeg maar.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Te laat: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=562219
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:21 schreef Feitosa het volgende:
Wat kan je eigenlijk allemaal met dat ding?
FF serieus.
Alles wat je met een iPod Touch ook kan, maar dan op een groter scherm.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:21 schreef Feitosa het volgende:
Wat kan je eigenlijk allemaal met dat ding?
FF serieus.
Dat is toch een ontzéttend veeg teken over apple-producten, of zeg ik nou iets raars? Het zegt toch wel heel veel over de manier waarop dat bedrijf met zijn clientčle omgaat.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:08 schreef HeatWave het volgende:
Over het algemeen moet je bij Apple ook nooit versie 1 kopen van een product. Het is dat ik mijn iPad min of meer in de schoot geworpen kreeg voor een hele goeie prijs anders had ik ook gewacht.
Ik installeer ook nooit OSX 10.x.0, pas bij 10.x.2 ga ik over.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is toch een ontzéttend veeg teken over apple-producten, of zeg ik nou iets raars? Het zegt toch wel heel veel over de manier waarop dat bedrijf met zijn clientčle omgaat.
Zo hoorde ik ook dat Apple de productie van haar producten kunstmatig nét iets te laag houdt, zodat er schaarste ontstaat dus įls ze dan weer in de schappen liggen heb je de neiging die buitenkans te grijpen en denk je minder na over die įchterlijke prijs.
Dat wordt door zoveel bedrijven gedaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo hoorde ik ook dat Apple de productie van haar producten kunstmatig nét iets te laag houdt, zodat er schaarste ontstaat dus įls ze dan weer in de schappen liggen heb je de neiging die buitenkans te grijpen en denk je minder na over die įchterlijke prijs.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Goh, klinkt als een uiterst gezellig ding. Allemaal electronische kontakten, film kijken op een paar vierkante centimeter, 'chatten' (Ik zou zeggen: kijk eens om U heen en zeg eens wat tegen Uw medemens!), internetten op een klein scherm. Dat boeken lezen licht ik niet eens toe.
Wilt U lekker vervreemden van Uw medemens? Neemt U dan een iPod. U hoeft niet meer te praten (is eng) of naar de bioscoop, of achter Uw PC plaats te nemen: alles in de hand met de iPod! Heerlijk voor in de trein, in alle openbare gelegenheden: U laat Uw medemens lekker links liggen en U kruipt zonder gehinderd te worden door derden, in Uw virtuele wereld!
iPod: de nieuwe babyfoon met speelmogelijkheden
Dus een laptop zonder toetsenbord.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon van alles. Internetten,mailen, chatten, films kijken, boeken lezen, spelletjes spelen etc etc.
En dus zonder opstarttijd oid, gewoon ff aanzetten, je ding doen () en klaar
.
En ja, hij is duur, so?.
Een soort laptop, maar dan zonder toetsenbord, muis en je hoeft hem niet dicht te klappen (wat ik als nadeel zie, maar goed..)?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon van alles. Internetten,mailen, chatten, films kijken, boeken lezen, spelletjes spelen etc etc.
En dus zonder opstarttijd oid, gewoon ff aanzetten, je ding doen () en klaar
.
En ja, hij is duur, so?.
Het gemakt dient...... nog altijd de mens Heatwave...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn pillen tegen wat jij hebt hoor...
Jij met je ratten bekquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het gemakt dient...... nog altijd de mens Heatwave...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een soort laptop, maar dan zonder toetsenbord, muis en je hoeft hem niet dicht te klappen (wat ik als nadeel zie, maar goed..)?
Ongetwijfeld. Nu hebben we het over Apple.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat wordt door zoveel bedrijven gedaan.
die geoptimaliseerd is voor bediening met de hand. Op dat gebied ging het in het verleden nog wel eens mis.quote:
Ja zo kan je alle apple producten wel kapot relativerenquote:
Zal me niet verbazen als het konquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Kon er geen afstandsbediening voor de TV, koffie-apparaat, zonnescherm of robot-stofzuiger op? Dan hoef je helemįįl niet meer uit je stoel te komen.
Krijg je niet een gigantisch vet scherm na een tijdje, aangezien het een touchscreen is?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets ja, en nogmaals je hoeft hem niet te kopen, maar ik heb mijn laptop en gewone PC niet meer aangeraakt sinds ik hem heb.
90% van wat "men" op een PC doet kan de iPad prima.
zielige knakker met je ipadquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:57 schreef retorbrapi het volgende:
Fuck jullie. Ik heb er sinds vandaag 1 en kan iedereen die erop zeikt niet meer serieus nemen. Blijf lekker haten, ik ga weer kloten op m'n iPad!
Klacht: noobs die rukken op plastic Windows 7 tablets!
Sent from my iPad!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:41 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Krijg je niet een gigantisch vet scherm na een tijdje, aangezien het een touchscreen is?
Je zegt eigenlijk nu zelf verkapt dat het meer hebbedingetjes zijn dan daadwerkelijk nuttig.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja zo kan je alle apple producten wel kapot relativeren
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je zegt eigenlijk nu zelf verkapt dat het meer hebbedingetjes zijn dan daadwerkelijk nuttig.
TS klinkt ook niet als iemand die je graag wilt leren kennen zal ik maar zeggen. Precies het type wat zo'n ding nodig heeft dus.quote:
niet als je een stylus gebruikt, of zo'n worstje als ze in korea dedenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een nadeel idd, vette vingers zie je snel, maar dat heb je met alle touchapparaten.
Mijn leven is er door veranderd, ik kan niet meer zonderquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:38 schreef Maserati1 het volgende:
Een levensgrote iPod TouchEcht waar voor je geld man
Als iedereen nou eens zo eerlijk was respecteerde ik Applegebruikers ook meteen een stuk meerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb hem ook niet nodig, ik wil hem gewoon hebben.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:19 schreef Nikmans het volgende:
Lees: Sukkels zoals TS die zichzelf wijsmaken iets zinvols te hebben gekocht
Tablets bestaan al 10-15 jaar. Apple weet met de iPad de markt hiervoor de herdefiniėren.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:16 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
waar maak je je druk over. Een iPad is gewoon een relaxt apparaatje wat je ergens op tafel legt en even snel het weer kijken en/of email checken. En toevallig issie van apple. En dat andere computer fabrikanten te schraal zijn om iets innovaties te leveren kan ik ook niets aan doen.
een minilaptop in standby gaat ook zo aanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:16 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
waar maak je je druk over. Een iPad is gewoon een relaxt apparaatje wat je ergens op tafel legt en even snel het weer kijken en/of email checken. En toevallig issie van apple. En dat andere computer fabrikanten te schraal zijn om iets innovaties te leveren kan ik ook niets aan doen.
Niet dat dit zo'n geweldige prestatie is. Apple is er gewoon als eerste mee. Met steeds groter wordende smartphones gingen we sowieso al die kant op.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tablets bestaan al 10-15 jaar. Apple weet met de iPad de markt hiervoor de herdefiniėren.
Helemaal niks, dat is dus juist het mooie.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:24 schreef iBenny het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat een iPad ook maar enigszins toevoegd
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Helemaal niks, dat is dus juist het mooie.
Net zoveel als een iBenny toevoegt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:24 schreef iBenny het volgende:
Jij hebt nooit dat je thuis even snel iets op internet wilt checken? Nu moet je daar of je telefoon voor pakken (= wel erg klein) of je laptop maar dat is weer zo groot. iPad is praktisch een A4tje.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:24 schreef iBenny het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |