MS is nog veel erger want die maken voornamelijk zooi, althans de eerste 2 versies. Als zij zo gaan praten dan is het vooral lachwekkend.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, das hun marketing, ik vind Apple ook echt een vaag bedrijf soms hoor, maar MS heeft ook van die gasten die zo overtrokken dingen presenteren.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:07 schreef Fortitude het volgende:
[..]
MS is nog veel erger want die maken voornamelijk zooi, althans de eerste 2 versies. Als zij zo gaan praten dan is het vooral lachwekkend.
Het valt niet altijd mee om de underdog te zijn tegenover Appl¤.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:07 schreef Fortitude het volgende:
MS is nog veel erger want die maken voornamelijk zooi, althans de eerste 2 versies. Als zij zo gaan praten dan is het vooral lachwekkend.
Nee, dat heet een Tamagotchi.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:11 schreef Boca_Raton het volgende:
iPad... is dat zo'n ding wat de godganse dag je aandacht opeist?
Waar vast weer een app voor is voor de iPad.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waar vast weer een app voor is voor de iPad.
Nee, die bedoel ik niet. Ik bedoel zo'n gadget-ding, zo'n als-ik-'m-niet-heb-stel-ik-niks-voor-apparaat. Met zoveel functies dat je er de hele dag druk mee bent. Die bedoel ik. Zo'n electronische handenbinder zeg maar.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Te laat: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=562219
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:21 schreef Feitosa het volgende:
Wat kan je eigenlijk allemaal met dat ding?
FF serieus.
Alles wat je met een iPod Touch ook kan, maar dan op een groter scherm.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:21 schreef Feitosa het volgende:
Wat kan je eigenlijk allemaal met dat ding?
FF serieus.
Dat is toch een ontzéttend veeg teken over apple-producten, of zeg ik nou iets raars? Het zegt toch wel heel veel over de manier waarop dat bedrijf met zijn clientèle omgaat.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:08 schreef HeatWave het volgende:
Over het algemeen moet je bij Apple ook nooit versie 1 kopen van een product. Het is dat ik mijn iPad min of meer in de schoot geworpen kreeg voor een hele goeie prijs anders had ik ook gewacht.
Ik installeer ook nooit OSX 10.x.0, pas bij 10.x.2 ga ik over.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is toch een ontzéttend veeg teken over apple-producten, of zeg ik nou iets raars? Het zegt toch wel heel veel over de manier waarop dat bedrijf met zijn clientèle omgaat.
Zo hoorde ik ook dat Apple de productie van haar producten kunstmatig nét iets te laag houdt, zodat er schaarste ontstaat dus áls ze dan weer in de schappen liggen heb je de neiging die buitenkans te grijpen en denk je minder na over die áchterlijke prijs.
Dat wordt door zoveel bedrijven gedaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo hoorde ik ook dat Apple de productie van haar producten kunstmatig nét iets te laag houdt, zodat er schaarste ontstaat dus áls ze dan weer in de schappen liggen heb je de neiging die buitenkans te grijpen en denk je minder na over die áchterlijke prijs.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Goh, klinkt als een uiterst gezellig ding. Allemaal electronische kontakten, film kijken op een paar vierkante centimeter, 'chatten' (Ik zou zeggen: kijk eens om U heen en zeg eens wat tegen Uw medemens!), internetten op een klein scherm. Dat boeken lezen licht ik niet eens toe.
Wilt U lekker vervreemden van Uw medemens? Neemt U dan een iPod. U hoeft niet meer te praten (is eng) of naar de bioscoop, of achter Uw PC plaats te nemen: alles in de hand met de iPod! Heerlijk voor in de trein, in alle openbare gelegenheden: U laat Uw medemens lekker links liggen en U kruipt zonder gehinderd te worden door derden, in Uw virtuele wereld!
iPod: de nieuwe babyfoon met speelmogelijkheden
Dus een laptop zonder toetsenbord.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon van alles. Internetten,mailen, chatten, films kijken, boeken lezen, spelletjes spelen etc etc.
En dus zonder opstarttijd oid, gewoon ff aanzetten, je ding doen () en klaar
.
En ja, hij is duur, so?.
Een soort laptop, maar dan zonder toetsenbord, muis en je hoeft hem niet dicht te klappen (wat ik als nadeel zie, maar goed..)?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon van alles. Internetten,mailen, chatten, films kijken, boeken lezen, spelletjes spelen etc etc.
En dus zonder opstarttijd oid, gewoon ff aanzetten, je ding doen () en klaar
.
En ja, hij is duur, so?.
Het gemakt dient...... nog altijd de mens Heatwave...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn pillen tegen wat jij hebt hoor...
Jij met je ratten bekquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het gemakt dient...... nog altijd de mens Heatwave...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een soort laptop, maar dan zonder toetsenbord, muis en je hoeft hem niet dicht te klappen (wat ik als nadeel zie, maar goed..)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |