quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:32 schreef Roxasect het volgende:
apple is voor gays die technisch falen, en niet van een uitdaging houden de problemen zelf op te lossen
in plaats daarvan kopen ze na defect of een nieuwe apple, of moeten ze een techneut betalen voor honderden euro's
ik ben anti alles van apple!
Dit meen je niet serieus hoop ik? Zo wel, lees dit:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook op de iPhone4 niet!
meeloopgedrag, percentage is verwaarloosbaar en ELKE GSM heeft precies hetzelfde "probleem"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..quote:Op kantoor hebben we inderdaad een iPhone 4 om mee te experimenteren.
Feit 1. Alle telefoons hebben weak spots. Fantastisch. Als je telefoons inpakt in metaal doen ze het inderdaad niet.... Je handen kunnen dus inderdaad het signaal beïnvloeden. Maar de iPhone 4 van Apple hebben veel grotere drops dan de concurrenten, een antenne die direct aan de oppervlakte ligt en er zijn duidelijke problemen met de ontvangst. Het is als zeggen dat elke auto schade heeft als je met 50 km/u tegen een boom aan rijdt. Dat is waar. Maar als jou auto 1 ncap sterren haalt en de rest 5 heb je toch een probleem.....
Feit 2. De iPhone heeft de antenne aan de buitenkant. De weakspot is dus de gehele omlijsting van de telefoon.
Feit 3. Die mensen klagen nu over de iPhone. Dat andere toestellen ook slecht kunnen zijn geweest is niet echt relevant. Daarnaast: Consumer report heeft in een lab-omgeving getest een geconcludeerd dat het probleem van de iPhone4 zich niet in dezelfde mate voordoet bij andere telefoons.
Feit 4. Het hoesje voorkomt dat je de iPhone op een bepaalde manier kan vasthouden. Echter, klanten kopen een iPhone o.a. voor het design. Een hoesje doet dat design geweld aan. Daarnaast: Consumer Report heeft het niet kunnen reproduceren op andere telefoons. Gaat ook lastig aangezien het probleem van een onbeschermde antenne bij geen enkele andere telefoon voorkomt.
Conclusie: Kletspraat. Volkomen terecht dat de concurrentie Steve aanvalt. Hij moet zich met de problemen van zijn klanten bezighouden. Niet als een kleuter zeggen: Ja maar hunnie...
quote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:34 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Maar jij loopt dan ook 10 jaar achter!
trek je daarop?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe dat.
Ik ben Apple Certified Support Professional en er valt genoeg technisch te doen in OSX hoor. Wel eens van de terminal gehoord?.
quote:
Ja, het is allemaal zo moeilijk voor me. Om je zo te zien genieten van die Ipad, man wat ben ik jaloers.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, ik hoef tenminste niet als een kleuter met scheldwoorden te komen als ik er niet meer uitkom.
Het summun, absoluut niet...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die 10000 andere apps die je er op kan gebruiken tellen niet, want jouw ereader is het summum!.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:39 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal zo moeilijk voor me. Om je zo te zien genieten van die Ipad, man wat ben ik jaloers.
Ik denk dat ik er maar een einde aan maak hoor.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:40 schreef retorbrapi het volgende:
Waarom zou je zoveel tijd steken in het afkraken van een product dat je zelf niet hebt? Dat vraag ik me af.
Jij bent degene die 2 topics opent om het product de hemel in te prijzen... Waarom zou je daar zoveel tijd in steken?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:40 schreef retorbrapi het volgende:
Waarom zou je zoveel tijd steken in het afkraken van een product dat je zelf niet hebt? Dat vraag ik me af.
Mja, je hoeft zelf ook niet in een god te geloven om toch gelovigen af te kunnen kraken, of liever gezegd, te behoeden voor een al te grote oogkleppenmentaliteit.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:40 schreef retorbrapi het volgende:
Nee, jij dramt natuurlijk constant als een kleuter door hoe geweldig Apple producten wel niet zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, ik hoef tenminste niet als een kleuter met scheldwoorden te komen als ik er niet meer uitkom.
Dat is gewoon enthousiasme, dat is heel wat anders.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:42 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Jij bent degene die 2 topics opent om het product de hemel in te prijzen... Waarom zou je daar zoveel tijd in steken?
Als hij een maserati koopt omdat hij het zo mooi vind, ben ik de laatste die hem afzeikt... Wanneer hij hem koopt en vervolgens gaat lopen verkondigen, Dat het zo handig is, omdat je er mensen mee kan vervoeren, er boodschappen mee kan gaan doen, en dat de maserati practischer is dan andere auto's. Dan heb je een heel ander verhaal...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je je zo druk maakt om wat andere mensen hebben en leuk vinden.
Ik kan idd maar op 1 reden uitkomen : jaloezie oid.
Zie je mij vloeken en tieren op de buurman van hiernaast met zijn Maserati? Wat moet ie met dat ding man! Je kan er niet eens 4 mensen instoppen, waarom koopt die loser zo'n overpriced auto!!!!
Omdat ie hem mooi vindt en het kan betalen, en gelijk heeft ie.
Dat dus, en al helemaal als die buurman hem (apple topic) steeds vlak voor je huis op de stoep (nieuwe topics pagina) parkeert (post) waardoor je steeds die auto (apple topic) ziet als je uit het raam (active topics) kijkt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:46 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Als hij een maserati koopt omdat hij het zo mooi vind, ben ik de laatste die hem afzeikt... Wanneer hij hem koopt en vervolgens gaat lopen verkondigen, Dat het zo handig is, omdat je er mensen mee kan vervoeren, er boodschappen mee kan gaan doen, en dat de maserati practischer is dan andere auto's. Dan heb je een heel ander verhaal...
Ja, is Frans, grenouille maar dan anders.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:58 schreef DesignedByMe het volgende:
Een Ipad? Wat is dat? Kan je dat eten?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:45 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nee, jij dramt natuurlijk constant als een kleuter door hoe geweldig Apple producten wel niet zijn.
In die zin ideale gadget voor een SUV-rijder. Dat is ook zo'n net niet apparaat. Geen terreinwagen, geen stadsauto, geen race-auto, geen tour-auto, etc.., maar je betaald er wil ontzettend veel voor.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:41 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Het summun, absoluut niet...
Het doet wat het moet doen, voor een niet totaal absurde prijs...
Het probleem van de ipad wmb. is het feit dat het overal zo tussen hangt.
Het is net geen iphone, net geen ipod, net geen e-reader en net geen netbook. Maar je betaald er wel ontzettend veel voor...
Leuk als je dus geen van die dingen hebt, of als dat ding de helft goedkoper was geweest. Maar iedereen heeft al een telefoon en een mp3-speler. Als je dan ook nog een laptop hebt wat veel mensen hebben, voegt het gewoon heel weinig toe...
Maar Steve Jobs wel. Zet de gemiddelde Google presentatie naast die van Apple en het is niet zo gek dat mensen negatief reageren. Ergste is nog dat veel fanboys precies hetzelfde doen.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:01 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Maar Steve Jobs wel. Zet de gemiddelde Google presentatie naast die van Apple en het is niet zo gek dat mensen negatief reageren. Ergste is nog dat veel fanboys precies hetzelfde doen.
QFTquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:51 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat dus, en al helemaal als die buurman hem (apple topic) steeds vlak voor je huis op de stoep (nieuwe topics pagina) parkeert (post) waardoor je steeds die auto (apple topic) ziet als je uit het raam (active topics) kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |