Beetje "kijk deze eens lelijk zijn" foto's posten, gezellig man! Heb je wat te compenseren ofzo?quote:
vrijgezeller kan ik toch al niet wordenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:47 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Laat je profiel eens zien danBen dan toch wel benieuwd
Zoveel foto's zijn er toch echt niet langsgekomen in de 17 afleveringen van Datingsite ervaringen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Beetje "kijk deze eens lelijk zijn" foto's posten, gezellig man! Heb je wat te compenseren ofzo?
Ik zit ook op paiq, sinds een dag of wat. Best leuk, en ik geloof ook best dat ze prima matches maken. Alleen jammer dat je niet aan kan geven wat in jouw ogen ook belangrijk is. Voorbeeld: ik ben 1 meter 85 en woon in Eindhoven. Had gisteravond een heel gezellig speeddategesprek. Maar goed, 1 meter 68 en uit Groningen, dan houdt het al op. Wel jammer, het gesprek was leuk. Nou ja, heb ik in ieder geval een leuk gesprek in de pocketquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:59 schreef Karina het volgende:
Ah het topic is weer open! Geen berichtjes ontvangen of gestuurd vanmorgen. Misschien vanmiddag nog een keer zo'n speeddate op Paiq proberen, kijken of er nog mannen zijn die WEL iets zeggen. Want zelfs of die speeddate zijn er mannen bij die niets zeggen, waarom doe je dan een speeddate? Snap ik niet.
maar eerst maar schoonmaken en boodschappen doen
Je kan van een speeddate wel vooraf zien hoever die persoon van je vandaan woont.. dus dan is het qua woonplaats gewoon het aantal km's laten beslissen of je accepteert of niet..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:05 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik zit ook op paiq, sinds een dag of wat. Best leuk, en ik geloof ook best dat ze prima matches maken. Alleen jammer dat je niet aan kan geven wat in jouw ogen ook belangrijk is. Voorbeeld: ik ben 1 meter 85 en woon in Eindhoven. Had gisteravond een heel gezellig speeddategesprek. Maar goed, 1 meter 68 en uit Groningen, dan houdt het al op. Wel jammer, het gesprek was leuk. Nou ja, heb ik in ieder geval een leuk gesprek in de pocket
Gecondoleerd!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:16 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Je kan van een speeddate wel vooraf zien hoever die persoon van je vandaan woont.. dus dan is het qua woonplaats gewoon het aantal km's laten beslissen of je accepteert of niet..
Overigens: mijn 4000e post op Fok!![]()
De matches kloppen inderdaad niet al te best qua afstand, nou heb ik er niet zo een probleem mee als iemand wat verder weg woont, maar bij die speeddates is de afstand bijna altijd 100 km of meer, heel vreemd.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:05 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik zit ook op paiq, sinds een dag of wat. Best leuk, en ik geloof ook best dat ze prima matches maken. Alleen jammer dat je niet aan kan geven wat in jouw ogen ook belangrijk is. Voorbeeld: ik ben 1 meter 85 en woon in Eindhoven. Had gisteravond een heel gezellig speeddategesprek. Maar goed, 1 meter 68 en uit Groningen, dan houdt het al op. Wel jammer, het gesprek was leuk. Nou ja, heb ik in ieder geval een leuk gesprek in de pocket
Ja, klopt. Maar als je zelf gaat speeddaten, krijg je gewoon iemand voorgeschoteldquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:16 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Je kan van een speeddate wel vooraf zien hoever die persoon van je vandaan woont.. dus dan is het qua woonplaats gewoon het aantal km's laten beslissen of je accepteert of niet..
Overigens: mijn 4000e post op Fok!![]()
Ach, mensen kunnen altijd verhuizen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:31 schreef Karina het volgende:
[..]
De matches kloppen inderdaad niet al te best qua afstand, nou heb ik er niet zo een probleem mee als iemand wat verder weg woont, maar bij die speeddates is de afstand bijna altijd 100 km of meer, heel vreemd.
ik vind die battledates niets.. vaak ben je dan 2 compleet verschillende personen ... laatst nog samen met een jochie van 18 proberen een meisje van 28 te versieren (ik ben 29)quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Die battledates zijn leuk, proberen die andere vent zo subtiel mogelijk te grond in te praten..
Hij won?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:52 schreef Maanvis het volgende:
ik vind die battledates niets.. vaak ben je dan 2 compleet verschillende personen ... laatst nog samen met een jochie van 18 proberen een meisje van 28 te versieren (ik ben 29).
Gohquote:
ik heb afgehaakt, het meiske in kwestie was kapster.quote:
het staat er ook bij hequote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:05 schreef Karina het volgende:
[..]
GohDaar gaat het niet om, ik dacht dat, dat matchingsysteem zo goed werkte, dan zou je toch denken dat de afstand ook meegeteld zou worden, blijkbaar niet.
Wat ik al zei: maakt me verder niet uit, maar het viel me op.
je moet op de duim naar boven en naar beneden klikken (heb ik ook door schade en schande moeten uitvinden)quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:09 schreef Karina het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen hoe die do's en don'ts werken bij Paiq? Alles wat in intyp werkt niet.
Bijvoorbeeld:
Do: Patatje met
Don't: slakken
Kan ik niet invullen. En nog een paar (die ik alweer vergeten ben).
Daar heb je toch wel een punt jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:44 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar als je zelf gaat speeddaten, krijg je gewoon iemand voorgeschoteld
Niet? Ow... ik kon het gewoon invullen, geen problemen verder...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:09 schreef Karina het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen hoe die do's en don'ts werken bij Paiq? Alles wat in intyp werkt niet.
Bijvoorbeeld:
Kan ik niet invullen. En nog een paar (die ik alweer vergeten ben).
Oh.. ik ben blond, dan heb ik het schijnbaar een paar keer per ongeluk wel goed gedaan, want sommige lukten namelijk wel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je moet op de duim naar boven en naar beneden klikken (heb ik ook door schade en schande moeten uitvinden)
Hoe werkt het dan precies zo een battledate.?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind die battledates niets.. vaak ben je dan 2 compleet verschillende personen ... laatst nog samen met een jochie van 18 proberen een meisje van 28 te versieren (ik ben 29).
Snap ik ook niet helemaal, hoe weet je of je zelf battelt of dat je degene bent over wie WORDT gebatteld?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:16 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Hoe werkt het dan precies zo een battledate.?
Type je om de beurt iets of krijg je een soort kippenhok gesprek waarbij de degene die het snelst typt het overwicht heeft. (ik typ zelf met het tweevingersysteem)
Slakken?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:09 schreef Karina het volgende:
Bijvoorbeeld:
"Het woord escargot is afkomstig uit het Frans en betekent dan ook letterlijk slak."quote:
volgens mij komen er dan 2 mensen te staanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap ik ook niet helemaal, hoe weet je of je zelf battelt of dat je degene bent over wie WORDT gebatteld?
Wat SC moet kunnen al waren de laatste topics iddquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:47 schreef Re het volgende:
laten we het gewoon ontopic houden en de SC naar desbetreffende topics verhuizen, want in een 3de SC heb ik ook niet zoveel zin...
Cultuurbarbarisme. Probeer maar eens een menukaart te vinden waar ze slakken heten i.p.v. escargots.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:47 schreef Maanvis het volgende:
Aanschouw de paradox.
[..]
"Het woord escargot is afkomstig uit het Frans en betekent dan ook letterlijk slak."
Ik heb echt respect voor de oudere mensen dat ze nog wel goed de logica van het daten inzien. Want je haalt ons allemaal in met factor 100 ofzo. Alleen heb je natuurlijk wel weer met andere mankementen te maken bij elkaar.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:38 schreef Karina het volgende:
Weer OT danWaarschijnlijk morgenavond een date plus nog een email gehad van iemand anders van RP. Ik houd nog een flinke slag om de arm, tot nu toe is het allemaal op niets uitgedraaid.
Mmm is dit nou een compliment of niet?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:42 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik heb echt respect voor de oudere mensen dat ze nog wel goed de logica van het daten inzien. Want je haalt ons allemaal in met factor 100 ofzo. Alleen heb je natuurlijk wel weer met andere mankementen te maken bij elkaar.
Want er lopen in jou leeftijdsklasse idioten rond die het daglicht niet kunnen verdragen.
Ja vind ik ook maar jij bent ook niet opgegroeid in de msn revolutie dus het heeft wat minder spanning denk ik. Oudere mannen worden soms welleens extreem cynisch.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm is dit nou een compliment of niet?
Leeftijd heeft niets met idioten te maken hoor, die heb je van elke leeftijd.
Maar ik zie het nut niet in van een week of nog langer mailen en MSN'en: je ziet pas echt hoe iemand is als je de persoon ontmoet, lichaamstaal, blik, kleding!, of iemand zichzelf verzorgt, stem, noem maar op. Binnen 10 minuten leer je meer over iemand dan in een week mailen.
Nou zoveel dates heb ik niet gehad hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:54 schreef brunette82 het volgende:
en, karina wat voor dates doe je dan? meteen al bij je thuis of in t openbaar?
Je weet toch pas in het echt of het klikt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:23 schreef brunette82 het volgende:
mhh maar jij spreekt dan heel snel al af dus? k zou toch wel iets van die persoon willen weten
voordat we iets afspreken...ik ben ook zo'n type die weinig met internet daten heeft, moet even over een drempel heen gaan zeg maar...vind het allemaal zo geforceerd over komen...ook al spreek je vriendschappelijk af,
beiden zijn toch zenuwachtig..omdat ze hopen op 'iets' meer
Ik zit er 24 uur op en ik heb er inderdaad ook al twee die willen afspreken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:23 schreef brunette82 het volgende:
mhh maar jij spreekt dan heel snel al af dus? k zou toch wel iets van die persoon willen weten
voordat we iets afspreken...ik ben ook zo'n type die weinig met internet daten heeft, moet even over een drempel heen gaan zeg maar...vind het allemaal zo geforceerd over komen...ook al spreek je vriendschappelijk af,
Dat lijkt me een drempel die je altijd wel moet nemen. De spanning bij een date, die is er toch altijd? Ook als je iemand in de kroeg bent tegen gekomen en een paar dagen later samen wat gaat drinken?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:23 schreef brunette82 het volgende:
Dat doe je goed dan ... ik zit in dezelfde tijd nog op nulquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit er 24 uur op en ik heb er inderdaad ook al twee die willen afspreken.
Best wel snel ja, maar als je iemand in de kroeg ontmoet weet je nog minder van die persoon. Ik vraag in ieder geval van tevoren van die standaard dingen, waar woon je, wat voor werk doe jequote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:23 schreef brunette82 het volgende:
Ja dat is toch omdat personen denken dat er iets op te bouwen valt met msn. Hoewel ik mij best kan voorstellen dat mensen die vaak msn'en met bekenden en er mee opgegroeid zijn steeds beter worden in het doorzien van mensen via msn. Maar het kan ook gewoon met eisen te maken hebben, maar als ik het zo zie stel jij geen lagere eisen dan jongere dames.quote:Trouwens, best wel vreemd dat jongeren wel zo lang op MSN zitten, want wat ik hier lees is het volgens mijn nou niet zo dat er veel gesprekken plaatsvinden, meisjes die maar niets zeggen, die niet online komen, smoesjes, dat soort dingen.
Het rotte is juist dat je op msn geen houding kan aflezen en de houding zegt het meeste over een persoon. Hoe meer je weet, hoe meer er eigenlijk gereduceerd word omdat je mensen niet kan aanspreken op hun houding.quote:mhh maar jij spreekt dan heel snel al af dus? k zou toch wel iets van die persoon willen weten
Zo das snel willen ze echt afspreken of hebben ze alleen in een mail voorgesteld dat ze willen afspreken of heb je ook al een tijd doorgekregen?quote:Ik zit er 24 uur op en ik heb er inderdaad ook al twee die willen afspreken.
Ik doe niks speciaals. Ik beantwoord gewoon wat mails.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:42 schreef brunette82 het volgende:
ja daar zeggen jullie idd wat van..Godtje, dat doe je idd goed
Ja, jij. Dan noem je ook iemand.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit er 24 uur op en ik heb er inderdaad ook al twee die willen afspreken.
Misschien stel ik ik sommige opzichten wel lagere eisen: ik kijk niet naar wat iemand verdient, wat voor auto diegene heeft, dat soort materialistische dingen: ik heb zelf geld (nou ja, ik werk) en een auto heb ik ook.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:43 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maar het kan ook gewoon met eisen te maken hebben, maar als ik het zo zie stel jij geen lagere eisen dan jongere dames.
Je hebt gewoon een geweldig berichtjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik doe niks speciaals. Ik beantwoord gewoon wat mails.
Eentje is te oud met een puber als kind de andere is wel cute.
Ff zoeken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een geweldig berichtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |