jammer dat ik geen gespreksgeschiedenis heb, dan kon ik het laten zien.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Achteraf het met leugens goed te denken kunnen praten
Helaas...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:20 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hee maar fok, bedankt hoor![]()
Jullie hebben crazy zo ver gekregen nooit meer met mij iets te willen, jullie missie is geslaagd....
En anders heb je Jaeenkloon en Beach nog.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:44 schreef crazy987 het volgende:
[..]
tja liefde maakt blind
en verlieft was en ben ik ook nog steeds
dat maakt het vaak voor mij moeilijk om knopen door te hakken
Ook weer ditquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Achteraf het met leugens goed te denken kunnen praten
preciesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:23 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Helaas...
[..]
En anders heb je Jaeenkloon en Beach nog.
Maar je hebt altijd Beach nog als goedmakertje.quote:
Hij liegt WOHLAA, leugenaar!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:22 schreef crazy987 het volgende:
[..]
jammer dat ik geen gespreksgeschiedenis heb, dan kon ik het laten zien.
want ik vond het in orde, ik vroeg allene of het ook op woensdag kon, maar dat kon niet, dus had ik zoiets van, oke, ga ik wel bij die vriend van me langs, maakte mij niks uit dat zij wat met vriendinnen ging doen.
als zij dat wilt, dan mag dat gewoon van mij, heb ik geen problemen mee, ondanks haar misstapjes vertrouw ik haar volledig
Vrouwen ze zijn echt niet te vertrouwen, ik spreek uit ervaringquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:22 schreef crazy987 het volgende:
[..]
want ik vond het in orde, ik vroeg allene of het ook op woensdag kon, maar dat kon niet, dus had ik zoiets van, oke, ga ik wel bij die vriend van me langs, maakte mij niks uit dat zij wat met vriendinnen ging doen.
als zij dat wilt, dan mag dat gewoon van mij, heb ik geen problemen mee, ondanks haar misstapjes vertrouw ik haar volledig
Doe maar niet alsof het anders is, je wil haar palen en daarna spuiten op haar met sproeten besmeurde gezicht.quote:
Wat ben ik toch weer falend laat.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:23 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Maar je hebt altijd Beach nog als goedmakertje.
eh, hij kwam ineens paar min van te voren aanzetten dat hij naar die vriend moest woensdag. Dus ik zeg hem, ja is goed zien we elkaar vrijdag. Waarop hij vraagt hoezo? En ik zeg dat ik met Sanne en Bo naar buiten ging. Waarop hij zei of dat niet die woensdag kon, en dat ik daar maar moeite voor kon doen..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:21 schreef baggerbootje het volgende:
[..]
Dus het ligt maar meteen weer aan de ander?
Kan iemand mij uitleggen wat hiermee bedoeld wordt?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:20 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hee maar fok, bedankt hoor![]()
Jullie hebben crazy zo ver gekregen nooit meer met mij iets te willen, jullie missie is geslaagd....
14.gifquote:
Ja en jou misstapjes zekerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:22 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Wat een vuige taal jongeman.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
Doe maar niet alsof het anders is, je wil haar palen en daarna spuiten op haar met sproeten besmeurde gezicht.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:24 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
eh, hij kwam ineens paar min van te voren aanzetten dat hij naar die vriend moest woensdag. Dus ik zeg hem, ja is goed zien we elkaar vrijdag. Waarop hij vraagt hoezo? En ik zeg dat ik met Sanne en Bo naar buiten ging. Waarop hij zei of dat niet die woensdag kon, en dat ik daar maar moeite voor kon doen..
Precies; alleen maar het halve verhaal vertellen zodat de mensen hier één kant opgetrokken worden.quote:
Je hebt gelijk, hij is je niet waard. Jij verdient beter.quote:
Dat klinkt idd erg boos.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:24 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
eh, hij kwam ineens paar min van te voren aanzetten dat hij naar die vriend moest woensdag. Dus ik zeg hem, ja is goed zien we elkaar vrijdag. Waarop hij vraagt hoezo? En ik zeg dat ik met Sanne en Bo naar buiten ging. Waarop hij zei of dat niet die woensdag kon, en dat ik daar maar moeite voor kon doen..
je bent zelf een vrouwquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:24 schreef baggerbootje het volgende:
[..]
Vrouwen ze zijn echt niet te vertrouwen, ik spreek uit ervaring
haha liegen, leuk he.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:24 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
tja, het spijt me daarvoor, maar ik houd teminnste over die van jou opquote:
Je kan het niet hebben dat ik niet tegen onrecht kan en het opneem voor het slachtoffer?quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies; alleen maar het halve verhaal vertellen zodat de mensen hier één kant opgetrokken worden.
nou als je het zo nodig wilt weten, ik ben gokverslaafd geweest.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies; alleen maar het halve verhaal vertellen zodat de mensen hier één kant opgetrokken worden.
Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:29 schreef Jaeenkloon het volgende:
F kappen met die waardeloze versier pogingen.
Tis gewoon erg dit. Crazy heeft gewoon totaal geen respect voor esmerallda (blijkt niet alleen uit dit topic)
Erg triest moet ik zeggen
QFTquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:29 schreef Jaeenkloon het volgende:
F kappen met die waardeloze versier pogingen.
Tis gewoon erg dit. Crazy heeft gewoon totaal geen respect voor esmerallda (blijkt niet alleen uit dit topic)
Erg triest moet ik zeggen
Welke draaien er ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:26 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij is je niet waard. Jij verdient beter.
Naar welke film wil je gaan?
Want wacht dan weet ik ook wel een leuk topic, hij mij belachelijk maken, ik hem!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat een baasquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:28 schreef Monopoly het volgende:
Die gast stopt zijn pik ergens in en geeft haar de schuld, zo werkt het natuurlijk niet!
Maar waarom behandel je haar als trash nu dan ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:29 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nou als je het zo nodig wilt weten, ik ben gokverslaafd geweest.
heb met een meid op msn over seks gepraat
en mijn ex heeft hier eens een keer voor de deur gestaan terwijl ik daar niet om had gevraagt waarop ik maar gelijk beschuldig werdt dat ik daarmee naar bed was gegaan
verder stonden er nog wat oude foto's op mijn tel waarvan zij dacht dat die van tijdens haar waren, terwijl dat niet was
heb je ook nog het vervolgtopic waarop je zei dat het jou schuld was en dat je er wat aan ging doen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:29 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Welke draaien er ?
[..]
Want wacht dan weet ik ook wel een leuk topic, hij mij belachelijk maken, ik hem!
ruzie dat uitloopt op vechten
Je bent een nare troll, Mr.Starbucks.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Je kan het niet hebben dat ik niet tegen onrecht kan en het opneem voor het slachtoffer?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:29 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en mijn ex heeft hier eens een keer voor de deur gestaan terwijl ik daar niet om had gevraagt waarop ik maar gelijk beschuldig werdt dat ik daarmee naar bed was gegaan
verder stonden er nog wat oude foto's op mijn tel waarvan zij dacht dat die van tijdens haar waren, terwijl dat niet was
Als ze nou geen fokker was oke...quote:
Ik denk dat je beter iets anders kan doen danquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:30 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Leuk topic om morgen nog eens nuchter door te lezen
Die dingen zijn niet zo tof inderdaad.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:29 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Daar heb ik spijt van , want je slaat sowieso niet een meisjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:31 schreef crazy987 het volgende:
[..]
heb je ook nog het vervolgtopic waarop je zei dat het jou schuld was en dat je er wat aan ging doen.
doe ik niet, ik wilde alles uitpratenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar waarom behandel je haar als trash nu dan ?
Aan jou heeft ze sowieso meer.... Regel het baasquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:31 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Shrek 3D schijnt wel aardig te zijn
en jij slaat ook geen jongens zonder reden, jij begon vaak, ik probeerde je altgijd te kalmerenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:32 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Daar heb ik spijt van , want je slaat sowieso niet een meisje
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:33 schreef Jaeenkloon het volgende:
Dat topic gaat over crazy?
Tis maar goed dat ik je adres niet weet crazy. Dan kwam ik je nu nog persoonlijk opzoeken om je t zieken huis in te meppen. na het lezen van dat topic van esmerallda..
gokken ben ik vanaf, en ben ik haar ook dankbaar voor.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Die dingen zijn niet zo tof inderdaad.
Hopelijk ben je van het gokken af.
Maar om alles nu op haar af te schuiven ( zo komt het over) lost het echt niet op hoor!
Zoek de oorzaak bij jezelf; dan pas zul je waarlijk er bovenop komen.
internetheldquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:33 schreef Jaeenkloon het volgende:
Tis maar goed dat ik je adres niet weet crazy. Dan kwam ik je nu nog persoonlijk opzoeken om je t zieken huis in te meppen. na het lezen van dat topic van esmerallda..
Petra, Sanne, Bo, Yordi, Wilco. Internetprofielen heeft het topic nodig.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:31 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Welke ex heeft voor je deur gestaan want je zei altijd dat Petra je sekswijfie was maar dat je nooit een relatie met haar heb gehad
nee joh zij ligt op je bed , jij zegt er niets van, en laat haar lekker de hele avond, ik kom aan en niets aan de hand al haar spullen liggen op bed ergesn
Ja bewijs het dan als je die naaktfotos ineens super snel gaat verwijderen toen ik ze zag, waren ze VOOR mij dan hoefde je nbiet bang te zijn en zo overhaast te reageren
ik zet binnenkort het hele verhaal wel eens op papierquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:33 schreef rijsttafel het volgende:
Een hoop anticrazy geluid hier ineens in dit topic. Ik steun je hoor, crazy!
Geweld lost het niet op.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:33 schreef Jaeenkloon het volgende:
Ohnee jij gaat men aan raken als ik het niet wil, al wil je praten en je raakt me aan als ik het even niet kan hebben BLIJF VAN ME AF. Al zij ik het miljoen x je deed het niet ja en als je dan door gaat raak ik overstuur , en probeer ik van je los te komen door te slaan ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:32 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en jij slaat ook geen jongens zonder reden, jij begon vaak, ik probeerde je altgijd te kalmeren
ja, en meisjes die jongens slaan zomaar voor de lol.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:34 schreef Monopoly het volgende:
Meisjes slaan
Dat is het toppunt van zielig en kansloos.
crazy987 for Presidentquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:33 schreef rijsttafel het volgende:
Een hoop anticrazy geluid hier ineens in dit topic. Ik steun je hoor, crazy!
Nou dan komt hij toch naar mij toe een keer en komen we zaterdags langs je huisquote:
Bah, wat klinkt dat naar.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:34 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ohnee jij gaat men aan raken als ik het niet wil, al wil je praten en je raakt me aan als ik het even niet kan hebben BLIJF VAN ME AF. Al zij ik het miljoen x je deed het niet ja en als je dan door gaat raak ik overstuur , en probeer ik van je los te komen door te slaan ja.
Afblijven is afblijven!
En schrek 3 d heb ik al gezien
tja, petra was mijn fuckbuddy voor jou ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:31 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Welke ex heeft voor je deur gestaan want je zei altijd dat Petra je sekswijfie was maar dat je nooit een relatie met haar heb gehad
nee joh zij ligt op je bed , jij zegt er niets van, en laat haar lekker de hele avond, ik kom aan en niets aan de hand al haar spullen liggen op bed ergesn
Ja bewijs het dan als je die naaktfotos ineens super snel gaat verwijderen toen ik ze zag, waren ze VOOR mij dan hoefde je nbiet bang te zijn en zo overhaast te reageren
Zet het op FOK! inclusief naakt pics, dan kunnen wij ook nog mee genietenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:34 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik zet binnenkort het hele verhaal wel eens op papier
Internet held?quote:
Dat is het ook, maar als man hoor je beter te weten. Hoe pissed je ook bent, dat doe je niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:35 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja, en meisjes die jongens slaan zomaar voor de lol.
en ruzie suitlokken door te zeggen met ander ejongens naar bed te gaan
dat is niet kansloos zeker ?
ik bleef van je af, todat jij het te bont maakte en met allerlei spullen ging gooien en alles kapot ging makenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:34 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ohnee jij gaat men aan raken als ik het niet wil, al wil je praten en je raakt me aan als ik het even niet kan hebben BLIJF VAN ME AF. Al zij ik het miljoen x je deed het niet ja en als je dan door gaat raak ik overstuur , en probeer ik van je los te komen door te slaan ja.
Afblijven is afblijven!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:34 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Afblijven is afblijven!
je post faaltquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:36 schreef vinnieboy het volgende:
http://www.vander-wal.nl/(...)aturel%2020x40gr.jpg
http://api.ning.com/files(...)1vBTMnNqq67/bier.jpg
Jammer dat ik maar 1 sig kan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:36 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Internet held?
Godverdomme vincent! Zal ik het eens komen bewijzen dat ik het weldegelijk meen?!! Je blijft godverdomme met je poten van een meisje af ookal heb je er 10000000de aanleidingen voor!!
Ohnee, want dat was ook allemaal mijn schuld daar heb je ook zeiktopics over gemaakt he van "16jarige vriendin" die klaagde over jou gokken. Ben je dat soms vergeten of moet ik die er even bij zoeken van je?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
gokken ben ik vanaf, en ben ik haar ook dankbaar voor.
en ik schuif niet alles haar kant uit, maar ik hoef ook niet alle shit over mij heen te hebben wat neit waar is
esmeralda is iemand die altijd overdrijft, als het 11 uur is zegt ze al dat er te weinig tijd is om nog iets te gaan doen bijvoorbeeld.
Niet als ze het verdiend hebben, dan mogen ze best eens weten dat hun gedrag niet door de beugel kan!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:34 schreef Monopoly het volgende:
Meisjes slaan
Dat is het toppunt van zielig en kansloos.
Ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik bleef van je af, todat jij het te bont maakte en met allerlei spullen ging gooien en alles kapot ging maken
en ook nog eens tegen mijn ouders gaan schelden.
en trouwens ook een leuke.
dat ik maar voor jou mijn ouders in de steek moet laten terwijl jij weet dat mijn ma MS heeft en mij gewoon nodig heeft
dat klopt, dat weet ik.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar als man hoor je beter te weten. Hoe pissed je ook bent, dat doe je niet.
Als je een mep krijgt en je loopt weg terwijl je graag terug zou willen meppen, dan pas ben je baas.
Je slaat gewoon geen meisjes, no matter what....
ik geloof dat ik dat gesprek nog wel heb, zal wel eens zoekenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.
Zij lijkt me echt niet het type dat zulke onredelijke dingen van mensen eist.
Ohja en waarom schold ik tegen je ma, omdat jij me zo veel pijn deed en me helemaal vast hield dati k niet meer weg kon, ik was het zat en wilde wegrennen daar van ja! En ik kreeg de schuld van je ma en dan v liegt alles er uit , van paniek.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik bleef van je af, todat jij het te bont maakte en met allerlei spullen ging gooien en alles kapot ging maken
en ook nog eens tegen mijn ouders gaan schelden.
en trouwens ook een leuke.
dat ik maar voor jou mijn ouders in de steek moet laten terwijl jij weet dat mijn ma MS heeft en mij gewoon nodig heeft
Jij bent zo'n bezitterige type? Wie ben jij om te bepalen wie hij aanraakt of nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:34 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Afblijven is afblijven!
haha, moet ik er zaterdag wel zijn hequote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:35 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nou dan komt hij toch naar mij toe een keer en komen we zaterdags langs je huis
kun je gelijk zien dat ik het niet ben
ja, dat ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij bent zo'n bezitterige type? Wie ben jij om te bepalen wie hij aanraakt of niet
Dan moet het maar eens tijd worden om in therapie te gaan. Ik heb zelf ook wel te maken gehad met woede shit enzo, maar beter praat je met iemand voor het uit de hand loopt. En volgens mij is dat al gebeurd. Dus ga in therapie man... beter voor jou en iedereen om je heen...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:38 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dat klopt, dat weet ik.
maar als ik wegloop gaan mijn ouders zich ermee bemoeien
en esmeralda wilde dat niet, ze wilde niet eens bij mij thuis beneden zitten want daar had ze een hekel aan.
en er zijn wel vaker situaties voorgekomen dat ik dingen deed die ik neit wilde.
ik heb soms gewoon van die woede aanvallen, en alleen mensen, die mij gruwlijk op mijn zenuwen werken kunnen die opwekken.
ik heb het zelfs een keer voor elkaar gekregen om op die manier een dokter met een verdovingsgeweer op me af te hebben gekregen indien ik niet kalmeerde
nou nee, eigenlijk omdat ik wegliep om erger te voorkomen, en jij maar bleef schreeuwen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:38 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ohja en waarom schold ik tegen je ma, omdat jij me zo veel pijn deed en me helemaal vast hield dati k niet meer weg kon, ik was het zat en wilde wegrennen daar van ja! En ik kreeg de schuld van je ma en dan v liegt alles er uit , van paniek.
Nee hoor nooit gezegd maar wel dat je moeite kon doen
Onzin, emancipatie geldt altijd en uitzonderingen maken we niet omdat ze "dat deel dan weer niet aankunnen"quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar als man hoor je beter te weten. Hoe pissed je ook bent, dat doe je niet.
Als je een mep krijgt en je loopt weg terwijl je graag terug zou willen meppen, dan pas ben je baas.
Je slaat gewoon geen meisjes, no matter what....
* 'M opsteekt.quote:
naah, niet nodigquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan moet het maar eens tijd worden om in therapie te gaan. Ik heb zelf ook wel te maken gehad met woede shit enzo, maar beter praat je met iemand voor het uit de hand loopt. En volgens mij is dat al gebeurd. Dus ga in therapie man... beter voor jou en iedereen om je heen...
We komen savonds wel langsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:39 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha, moet ik er zaterdag wel zijn he
zaterdag ben ik duiken
Dan verschillen wij van mening. Ik vind het gewoon niet kunnen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
Onzin, emancipatie geldt altijd en uitzonderingen maken we niet omdat ze "dat deel dan weer niet aankunnen"
Op een rationele manier praten in een relatiequote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:41 schreef crazy987 het volgende:
[..]
naah, niet nodig
nogmaals, als mensen op een normale, rationele manier met mij praten, is er geen enkel probleemn
je kan met alles over mij praten, ik heb er geen moeite mee
maar als ik wordt beschuldigt van dingen, gedwongen om dingen te doen die niet kunnen of weet ik veel wat, en die persoon terwijl ik vraag om daarmee op te houden, er toch mee doorgaat, gaat het mis
is goed, bel ik dezelfde knokploeg vast als toen die ruzie met glennquote:
Ik heb dat per ongeluk wel eens gedaanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:42 schreef Jaeenkloon het volgende:
Ik meen t..
En dat geld niet alleen voor crazy maar ook voor de andere jongens hier.. als ik ooit achter een adress kom en ik weet dat je een meisje op een verkeerde manier aangeraakt heb kom ik langs..
En nee dat is geen dreigement, tis een belofte.
quote:
Zullen we maar niet doen.. of de politie en ambulance moeten al aanwezig zijn..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |