nou als je het zo nodig wilt weten, ik ben gokverslaafd geweest.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies; alleen maar het halve verhaal vertellen zodat de mensen hier één kant opgetrokken worden.

Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:29 schreef Jaeenkloon het volgende:
F kappen met die waardeloze versier pogingen.
Tis gewoon erg dit. Crazy heeft gewoon totaal geen respect voor esmerallda (blijkt niet alleen uit dit topic)
Erg triest moet ik zeggen

QFTquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:29 schreef Jaeenkloon het volgende:
F kappen met die waardeloze versier pogingen.
Tis gewoon erg dit. Crazy heeft gewoon totaal geen respect voor esmerallda (blijkt niet alleen uit dit topic)
Erg triest moet ik zeggen

Welke draaien er ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:26 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij is je niet waard. Jij verdient beter.
Naar welke film wil je gaan?
Want wacht dan weet ik ook wel een leuk topic, hij mij belachelijk maken, ik hem!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies; alleen maar het halve verhaal vertellen zodat de mensen hier één kant opgetrokken worden.

Wat een baasquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:28 schreef Monopoly het volgende:
Die gast stopt zijn pik ergens in en geeft haar de schuld, zo werkt het natuurlijk niet!

Maar waarom behandel je haar als trash nu dan ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:29 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nou als je het zo nodig wilt weten, ik ben gokverslaafd geweest.
heb met een meid op msn over seks gepraat
en mijn ex heeft hier eens een keer voor de deur gestaan terwijl ik daar niet om had gevraagt waarop ik maar gelijk beschuldig werdt dat ik daarmee naar bed was gegaan
verder stonden er nog wat oude foto's op mijn tel waarvan zij dacht dat die van tijdens haar waren, terwijl dat niet was

heb je ook nog het vervolgtopic waarop je zei dat het jou schuld was en dat je er wat aan ging doen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:29 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Welke draaien er ?
[..]
Want wacht dan weet ik ook wel een leuk topic, hij mij belachelijk maken, ik hem!
ruzie dat uitloopt op vechten

Je bent een nare troll, Mr.Starbucks.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Je kan het niet hebben dat ik niet tegen onrecht kan en het opneem voor het slachtoffer?

quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:29 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en mijn ex heeft hier eens een keer voor de deur gestaan terwijl ik daar niet om had gevraagt waarop ik maar gelijk beschuldig werdt dat ik daarmee naar bed was gegaan
verder stonden er nog wat oude foto's op mijn tel waarvan zij dacht dat die van tijdens haar waren, terwijl dat niet was

Als ze nou geen fokker was oke...quote:

Ik denk dat je beter iets anders kan doen danquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:30 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Leuk topic om morgen nog eens nuchter door te lezen

Die dingen zijn niet zo tof inderdaad.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:29 schreef crazy987 het volgende:
[..]

Daar heb ik spijt van , want je slaat sowieso niet een meisjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:31 schreef crazy987 het volgende:
[..]
heb je ook nog het vervolgtopic waarop je zei dat het jou schuld was en dat je er wat aan ging doen.

doe ik niet, ik wilde alles uitpratenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar waarom behandel je haar als trash nu dan ?

Aan jou heeft ze sowieso meer.... Regel het baasquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:31 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Shrek 3D schijnt wel aardig te zijn

en jij slaat ook geen jongens zonder reden, jij begon vaak, ik probeerde je altgijd te kalmerenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:32 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Daar heb ik spijt van , want je slaat sowieso niet een meisje

quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:33 schreef Jaeenkloon het volgende:
Dat topic gaat over crazy?
Tis maar goed dat ik je adres niet weet crazy. Dan kwam ik je nu nog persoonlijk opzoeken om je t zieken huis in te meppen. na het lezen van dat topic van esmerallda..

gokken ben ik vanaf, en ben ik haar ook dankbaar voor.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Die dingen zijn niet zo tof inderdaad.
Hopelijk ben je van het gokken af.
Maar om alles nu op haar af te schuiven ( zo komt het over) lost het echt niet op hoor!
Zoek de oorzaak bij jezelf; dan pas zul je waarlijk er bovenop komen.

internetheldquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:33 schreef Jaeenkloon het volgende:
Dat topic gaat over crazy?
Tis maar goed dat ik je adres niet weet crazy. Dan kwam ik je nu nog persoonlijk opzoeken om je t zieken huis in te meppen. na het lezen van dat topic van esmerallda..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |