Petra, Sanne, Bo, Yordi, Wilco. Internetprofielen heeft het topic nodig.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:31 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Welke ex heeft voor je deur gestaan want je zei altijd dat Petra je sekswijfie was maar dat je nooit een relatie met haar heb gehad
nee joh zij ligt op je bed , jij zegt er niets van, en laat haar lekker de hele avond, ik kom aan en niets aan de hand al haar spullen liggen op bed ergesn
Ja bewijs het dan als je die naaktfotos ineens super snel gaat verwijderen toen ik ze zag, waren ze VOOR mij dan hoefde je nbiet bang te zijn en zo overhaast te reageren

ik zet binnenkort het hele verhaal wel eens op papierquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:33 schreef rijsttafel het volgende:
Een hoop anticrazy geluid hier ineens in dit topic. Ik steun je hoor, crazy!

Geweld lost het niet op.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:33 schreef Jaeenkloon het volgende:
Dat topic gaat over crazy?
Tis maar goed dat ik je adres niet weet crazy. Dan kwam ik je nu nog persoonlijk opzoeken om je t zieken huis in te meppen. na het lezen van dat topic van esmerallda..

Ohnee jij gaat men aan raken als ik het niet wil, al wil je praten en je raakt me aan als ik het even niet kan hebben BLIJF VAN ME AF. Al zij ik het miljoen x je deed het niet ja en als je dan door gaat raak ik overstuur , en probeer ik van je los te komen door te slaan ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:32 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en jij slaat ook geen jongens zonder reden, jij begon vaak, ik probeerde je altgijd te kalmeren

ja, en meisjes die jongens slaan zomaar voor de lol.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:34 schreef Monopoly het volgende:
Meisjes slaan
Dat is het toppunt van zielig en kansloos.

crazy987 for Presidentquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:33 schreef rijsttafel het volgende:
Een hoop anticrazy geluid hier ineens in dit topic. Ik steun je hoor, crazy!

Nou dan komt hij toch naar mij toe een keer en komen we zaterdags langs je huisquote:

Bah, wat klinkt dat naar.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:34 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ohnee jij gaat men aan raken als ik het niet wil, al wil je praten en je raakt me aan als ik het even niet kan hebben BLIJF VAN ME AF. Al zij ik het miljoen x je deed het niet ja en als je dan door gaat raak ik overstuur , en probeer ik van je los te komen door te slaan ja.
Afblijven is afblijven!
En schrek 3 d heb ik al gezien

tja, petra was mijn fuckbuddy voor jou ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:31 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Welke ex heeft voor je deur gestaan want je zei altijd dat Petra je sekswijfie was maar dat je nooit een relatie met haar heb gehad
nee joh zij ligt op je bed , jij zegt er niets van, en laat haar lekker de hele avond, ik kom aan en niets aan de hand al haar spullen liggen op bed ergesn
Ja bewijs het dan als je die naaktfotos ineens super snel gaat verwijderen toen ik ze zag, waren ze VOOR mij dan hoefde je nbiet bang te zijn en zo overhaast te reageren

Zet het op FOK! inclusief naakt pics, dan kunnen wij ook nog mee genietenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:34 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik zet binnenkort het hele verhaal wel eens op papier

Internet held?quote:

Dat is het ook, maar als man hoor je beter te weten. Hoe pissed je ook bent, dat doe je niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:35 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja, en meisjes die jongens slaan zomaar voor de lol.
en ruzie suitlokken door te zeggen met ander ejongens naar bed te gaan
dat is niet kansloos zeker ?

ik bleef van je af, todat jij het te bont maakte en met allerlei spullen ging gooien en alles kapot ging makenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:34 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ohnee jij gaat men aan raken als ik het niet wil, al wil je praten en je raakt me aan als ik het even niet kan hebben BLIJF VAN ME AF. Al zij ik het miljoen x je deed het niet ja en als je dan door gaat raak ik overstuur , en probeer ik van je los te komen door te slaan ja.
Afblijven is afblijven!

quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:34 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Afblijven is afblijven!

je post faaltquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:36 schreef vinnieboy het volgende:
http://www.vander-wal.nl/(...)aturel%2020x40gr.jpg
http://api.ning.com/files(...)1vBTMnNqq67/bier.jpg

Jammer dat ik maar 1 sig kan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:36 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Internet held?
Godverdomme vincent! Zal ik het eens komen bewijzen dat ik het weldegelijk meen?!! Je blijft godverdomme met je poten van een meisje af ookal heb je er 10000000de aanleidingen voor!!

Ohnee, want dat was ook allemaal mijn schuld daar heb je ook zeiktopics over gemaakt he van "16jarige vriendin" die klaagde over jou gokken. Ben je dat soms vergeten of moet ik die er even bij zoeken van je?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
gokken ben ik vanaf, en ben ik haar ook dankbaar voor.
en ik schuif niet alles haar kant uit, maar ik hoef ook niet alle shit over mij heen te hebben wat neit waar is
esmeralda is iemand die altijd overdrijft, als het 11 uur is zegt ze al dat er te weinig tijd is om nog iets te gaan doen bijvoorbeeld.

Zijn lief
 Zijn lief  

Niet als ze het verdiend hebben, dan mogen ze best eens weten dat hun gedrag niet door de beugel kan!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:34 schreef Monopoly het volgende:
Meisjes slaan
Dat is het toppunt van zielig en kansloos.

Ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik bleef van je af, todat jij het te bont maakte en met allerlei spullen ging gooien en alles kapot ging maken
en ook nog eens tegen mijn ouders gaan schelden.
en trouwens ook een leuke.
dat ik maar voor jou mijn ouders in de steek moet laten terwijl jij weet dat mijn ma MS heeft en mij gewoon nodig heeft

dat klopt, dat weet ik.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar als man hoor je beter te weten. Hoe pissed je ook bent, dat doe je niet.
Als je een mep krijgt en je loopt weg terwijl je graag terug zou willen meppen, dan pas ben je baas.
Je slaat gewoon geen meisjes, no matter what....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |