crazy987 heeft vast wel een paarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:13 schreef baggerbootje het volgende:
[..]
Zolang de kop van Esmerallda17 er maar niet op staat
Oh dan bedenk je je om op fok maar onzin uit te gaan kramen, ja slim van je!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:13 schreef crazy987 het volgende:
[..]
tja, als ik met jou wil praten en afspreken omdat jij het oh zo graag wilde en dan ineens gaat zeggen van nee weet ik niet moet ik nog zien en mij negeert dan moet ik inderdaad wat verzinnen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Je blijft er wel op doorgaan met non argumenten he.
Dit..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij moet ook gewoon snappen dat hij je met rust moet laten.
Maar nee; alsof hij met doordrammen zijn zin krijgt.
schopje R&P?
Ik vroeg me al af wie 'm zou posten.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:08 schreef Twizu het volgende:
Ik vind het schattig! Ze houden allebei nog van elkaar en verwijten nu elkaar dat het uit is.
Dan wilt hij dus met je afspreken en dan zeg jij ineens af omdat hij alle andere dagen al ergens anders zit.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:15 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Oh dan bedenk je je om op fok maar onzin uit te gaan kramen, ja slim van je!
Logisch he dat ik twijfelde om vrijdag (vandaag ) af te spreken. Jij neukt liever een ander. Je wilt liever rust, je deed zo tegenstrijdig ja en als jij dan ook ineens donderdags en woensdags nouaja en de rest van de week heel op vallend steeds bij glenn ben, en nee niet voor zn pc ben je vandaag ook niet geweest. Dan ga k voor vrijdags ook niet vastplannen, vooral niet omdat het vaak toch niet door gaat en ik dan geen plannen meer heb
dit zijn nog allemaal dingen van eerder hoor, en vrijdag hadden we al afgesproken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:15 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Logisch he dat ik twijfelde om vrijdag (vandaag ) af te spreken. Jij neukt liever een ander. Je wilt liever rust, je deed zo tegenstrijdig ja en als jij dan ook ineens donderdags en woensdags nouaja en de rest van de week heel op vallend steeds bij glenn ben, en nee niet voor zn pc ben je vandaag ook niet geweest. Dan ga k voor vrijdags ook niet vastplannen, vooral niet omdat het vaak toch niet door gaat en ik dan geen plannen meer heb
Ey dushi ik snap je, pm je msn even kunnen we daar verder praten enzo.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:15 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
nee meneer was boos omdat ik donderdags met vriendinne wegging en moest het maar op woensdag plannen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:17 schreef baggerbootje het volgende:
[..]
Dan wilt hij dus met je afspreken en dan zeg jij ineens af omdat hij alle andere dagen al ergens anders zit.
Jezelf quotenquote:
Maar het is wel vermakelijk zo om 2.20quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:19 schreef JanPiraat het volgende:
Crazy687 is ook een kloon van Esmeralda en ze zit zichzelf te bashen en te verdedigen tegelijk we trappen er allemaal in
haha, lieg nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
nee meneer was boos omdat ik donderdags met vriendinne wegging en moest het maar op woensdag plannen.
Nu wilde mwe misschien vrijdag afspreken, maar toen hij zo stom begon te doen had ik zo iets "Ik ga wel wat voor me zelf doen"
Achteraf het met leugens goed te denken kunnen pratenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:20 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha, lieg niet
ik heb daar niks over gezegt behalve van vragen of het op woendag kon.
daarop zei ik dat ik het wel gvoed vond en wel naar die vriend van me ging.
dus ik was er niet boos over hoor, ik vond het gewoon in orde
Dus het ligt maar meteen weer aan de ander?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
nee meneer was boos omdat ik donderdags met vriendinne wegging en moest het maar op woensdag plannen.
Nu wilde mwe misschien vrijdag afspreken, maar toen hij zo stom begon te doen had ik zo iets "Ik ga wel wat voor me zelf doen"
Laat die klootzak dushi, hij is niet te vertrouwen. PM je msn adres kunnen we een keertje biosje pakken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Crazy zal niet de enigste zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:20 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hee maar fok, bedankt hoor![]()
Jullie hebben crazy zo ver gekregen nooit meer met mij iets te willen, jullie missie is geslaagd....
Geen slechte keus.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:20 schreef Esmerallda17 het volgende:
Jullie hebben crazy zo ver gekregen nooit meer met mij iets te willen, jullie missie is geslaagd....
jammer dat ik geen gespreksgeschiedenis heb, dan kon ik het laten zien.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Achteraf het met leugens goed te denken kunnen praten
Helaas...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:20 schreef Esmerallda17 het volgende:
En anders heb je Jaeenkloon en Beach nog.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:44 schreef crazy987 het volgende:
[..]
tja liefde maakt blind
en verlieft was en ben ik ook nog steeds
dat maakt het vaak voor mij moeilijk om knopen door te hakken
Ook weer ditquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Achteraf het met leugens goed te denken kunnen praten
preciesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:23 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Helaas...
[..]
En anders heb je Jaeenkloon en Beach nog.
Maar je hebt altijd Beach nog als goedmakertje.quote:
Hij liegt WOHLAA, leugenaar!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:22 schreef crazy987 het volgende:
[..]
jammer dat ik geen gespreksgeschiedenis heb, dan kon ik het laten zien.
want ik vond het in orde, ik vroeg allene of het ook op woensdag kon, maar dat kon niet, dus had ik zoiets van, oke, ga ik wel bij die vriend van me langs, maakte mij niks uit dat zij wat met vriendinnen ging doen.
als zij dat wilt, dan mag dat gewoon van mij, heb ik geen problemen mee, ondanks haar misstapjes vertrouw ik haar volledig
Vrouwen ze zijn echt niet te vertrouwen, ik spreek uit ervaringquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:22 schreef crazy987 het volgende:
[..]
jammer dat ik geen gespreksgeschiedenis heb, dan kon ik het laten zien.
want ik vond het in orde, ik vroeg allene of het ook op woensdag kon, maar dat kon niet, dus had ik zoiets van, oke, ga ik wel bij die vriend van me langs, maakte mij niks uit dat zij wat met vriendinnen ging doen.
als zij dat wilt, dan mag dat gewoon van mij, heb ik geen problemen mee, ondanks haar misstapjes vertrouw ik haar volledig
Doe maar niet alsof het anders is, je wil haar palen en daarna spuiten op haar met sproeten besmeurde gezicht.quote:
Wat ben ik toch weer falend laat.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:23 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Maar je hebt altijd Beach nog als goedmakertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |