Je blijft er wel op doorgaan met non argumenten he.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:05 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha, tja, verleden moet je wissen he.
en nee, dat deed jij altijd, denk er maar eens goed over na
en doe ik ook, alleen als ik eerlijk bent ga jij alleen maar zitten zeiken
en op tijd komen? jij weet dat ik een slechte slaper ben, dus inderdaad vaak uitslaap, kan je rekening meehouden in plaats van mij op een zaterdagochtend eisen dat ik om 7 uur me bed uit bent
Al zeg ik 1 uur kom je nog pas om 3 uur aan kakken het maakt nite uit wanneerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:05 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha, tja, verleden moet je wissen he.
en nee, dat deed jij altijd, denk er maar eens goed over na
en doe ik ook, alleen als ik eerlijk bent ga jij alleen maar zitten zeiken
en op tijd komen? jij weet dat ik een slechte slaper ben, dus inderdaad vaak uitslaap, kan je rekening meehouden in plaats van mij op een zaterdagochtend eisen dat ik om 7 uur me bed uit bent
Dan mag ik dat ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:05 schreef Twizu het volgende:
[..]
Dat mag toch? Jullie hebben immers niks meer met elkaar.
Of vind je hem toch nog wel heel erg leuk?
Waar is de optie: geen van beiden?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:05 schreef rijsttafel het volgende:
Ik stel voor dat we dit bij deze voor eens en altijd besluiten.
Poll: Wie heeft gelijk?crazy987 Esmerallda17
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
haha dat is nooit gebeurt maarjaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:07 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Al zeg ik 1 uur kom je nog pas om 3 uur aan kakken het maakt nite uit wanneer
[..]
omdat:quote:
quote:Ik stel voor dat we dit bij deze voor eens en altijd besluiten.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Je blijft er wel op doorgaan met non argumenten he.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen kut van; maar ik stoor me er wel aan dat één iemand compleet afgezeken wordt.
Mijn vader!quote:
Vissenkomgeheugen gearriveerdquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha dat is nooit gebeurt maarja
maar als je inderdaad vraagt of ik er om 9 uur kan zijn heb ik daar moeite mee
maar dan kunnen wij het niet mee lezenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:07 schreef Benzodiazepine het volgende:
Is het nou echt de bedoeling om elkaar hier publiekelijk af te zeiken en zo te vernederen? Want met MSN kun je veel sneller berichtjes naar elkaar versturen.
Ik wil het ook niet maar meneer moest weer beginnen met dat ik hem negeerde.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:10 schreef baggerbootje het volgende:
[..]
maar dan kunnen wij het niet mee lezen
tja, als ik met jou wil praten en afspreken omdat jij het oh zo graag wilde en dan ineens gaat zeggen van nee weet ik niet moet ik nog zien en mij negeert dan moet ik inderdaad wat verzinnenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet maar meneer moest weer beginnen met dat ik hem negeerde.
nee ik wilde geen last van hem hebben omdat hij liep te zeiken rust te willen, dan geef ik het hem, is het niet goed
Hij moet ook gewoon snappen dat hij je met rust moet laten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet maar meneer moest weer beginnen met dat ik hem negeerde.
nee ik wilde geen last van hem hebben omdat hij liep te zeiken rust te willen, dan geef ik het hem, is het niet goed
Goed getimed mooi plaatjequote:
Of niet dan mattiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:13 schreef baggerbootje het volgende:
[..]
Zolang de kop van Esmerallda17 er maar niet op staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |