Ja jonguh, gaat prima.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja jonguh, gaat prima.
Gewoon druk druk druk, wat andere prioriteiten...
Wanneer wordt er weer simultaan bier gedronken??
Koei!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:54 schreef koei het volgende:
[..]
Poitje
Volgende week vrijdag wordt er bier gedronken, maar daar mag jij niet bij zijnVerder is het wachten op de housewarming van Ross.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Koei!![]()
Waar mag ik nou weer niet bij zijn.. Ik mag alles!!!
Maar housewarming van Ross, dat lijkt me wel nice.
Nu is het echt kinderbedtijd.
Kusje op de snoetjes.
Housewarmiong wordt helaas pas september vrees ik... Wilde het eind augustus doen, maar het ene weekend is het lowlands/pukkelpop, het weekend daarop moet mijn vriendin werken en heeft ze 's maandags assessment. Ik gok voorlopig op het eerste weekend van september, maar dat ligt nog niet vast.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Koei!![]()
Waar mag ik nou weer niet bij zijn.. Ik mag alles!!!
Maar housewarming van Ross, dat lijkt me wel nice.
Nu is het echt kinderbedtijd.
Kusje op de snoetjes.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:33 schreef Rossdale het volgende:
Kroesje... wat is dat voor een Flodder-OP?
Ik ben er halverwege het eerste seizoen mee gestopt, het werd al snel eentonig vond ikquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat het troep is. Ben nu voor het eerst Leverage aant kijken en ik denk dat ik maar eens een seizoen ga downen
Gaat het al weer beetje beterquote:
Ja wat danquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben er halverwege het eerste seizoen mee gestopt, het werd al snel eentonig vond ik
Failliet sinds 1 juni en sindsdien niks meer gehoord erover... Mis het bijna wekelijkse sirene orkest wat naar de uithof ging wel een beetjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:38 schreef Rossdale het volgende:
Koeitje, ik wilde met een vriend van me gaan ijskarten in de uithof, maar op de site zie ik sowieso dat de baan kapot is, maar ook dat de uithof failliet is gegaan. Is hij uberhaupt nog wel open (doorstart ofzo)? Weet jij dat?
Wat dacht u van deze?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik denk dat de jongen ermee zit dat hij geen op tekst heeft. Let's make an op text!
Kroesje in mankini is het levende bewijs dat game-programmeurs ultiem sexy zijn. Zo sexy dat Spank en Ross er amper van kunnen slapen. [Insert hier nog wat, geen inspiratie meer, veel te vroeg]
Crap... ik wil ijskarten! Ik heb het een vriend van me cadeau gegaan een paar maanden terug, moet het verdomme wel kunnenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Failliet sinds 1 juni en sindsdien niks meer gehoord erover... Mis het bijna wekelijkse sirene orkest wat naar de uithof ging wel een beetje
Bel ze anders even voor de zekerheidquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Crap... ik wil ijskarten! Ik heb het een vriend van me cadeau gegaan een paar maanden terug, moet het verdomme wel kunnen
quote:
Ik zeg erbij gooien op wikiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat dacht u van deze?
Cruise_Elroy: Deze grote gespierde BA-look-a-like in Mankini is onder andere heel goed in het op een bankje in slaap vallen tussen twee meiden. Daarnaast is deze tijger zeer bedreven in het uit volle borst meeschreeuwen van de meest obscure ABBA-nummers en het maken van nerderige kleurplaten.
quote:
Waarom ben ik rood? Ik snap m'n eigen OP-ding nietquote:Deze rode kerel staat bekend om zijn memorabele afbeeldingen van mensen in carnavalskostuum en autorijders.
Ziet er tof uitquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:55 schreef Sigmund666 het volgende:
Net Cat Shit One gekeken. Zeer toffig
[ afbeelding ]
Ziet er wel grappig uit.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:55 schreef Sigmund666 het volgende:
Net Cat Shit One gekeken. Zeer toffig
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:51 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Waarom ben ik rood? Ik snap m'n eigen OP-ding niet
Wel grappig om dingen te lezen over mezelf die ik echt allang vergeten was.
Euh, die van GB is toch een stuk beter.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat dacht u van deze?
Cruise_Elroy: Deze grote gespierde BA-look-a-like in Mankini is onder andere heel goed in het op een bankje in slaap vallen tussen twee meiden. Daarnaast is deze tijger zeer bedreven in het uit volle borst meeschreeuwen van de meest obscure ABBA-nummers en het maken van nerderige kleurplaten.
Het is een soort Call of Duty met konijnen, het is echt de moeite waardquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:58 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Euh, die van GB is toch een stuk beter.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:58 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Euh, die van GB is toch een stuk beter.
hoiquote:
leugensquote:
Volgens mij is kwiwi de enige FP-crew die er nog wel aardig uitziet, dus het lijkt me absoluut geen Foksterquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:12 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Trouwens, op die move-pic op de FP, wie is die roodharige schone? Is dat FOK!crew, of een plaatselijke milf.
quote:
Zal wel een PR pic van Sony zelf zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:12 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Trouwens, op die move-pic op de FP, wie is die roodharige schone? Is dat FOK!crew, of een plaatselijke milf.
Sorry hoor :/quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Yesterday is history...blablabla .. en vandaag is een cadeautje
[..]
Ik zeg erbij gooien op wikiAlleen wat is BA
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:19 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En ik heb je niet zonder shirt gezien dus dan ben je sowieso kansloos
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Sorry, maar wij stieren gaan alleen voor echt rood
Hmmm ik neig eerder naar blond!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Sorry, maar wij stieren gaan alleen voor echt rood
Ik kan wel met redelijke zekerheid verifiëren dat ze geen man is. Hoogstens een vrouw geboren tussen 21 april en 20 mei.quote:
Blondquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hmmm ik neig eerder naar blond!!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:18 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik kan wel met redelijke zekerheid verifiëren dat ze geen man is. Hoogstens een vrouw geboren tussen 21 april en 20 mei.
ik ben blond en heb een rode avatarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:19 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ben er achter wat dat is met mannen en blond... hoe ouder je word hoe donkerder je haar wordt, dus blond is gewoon een trigger voor vruchtbaarheid![]()
En ik neig ook wel naar donkerblond ja
Maar als het om avatars gaat is het hoe roder hoe beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:24 schreef Salamando het volgende:
[..]
ik ben blond en heb een rode avatar
daten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lengte, gewicht, sterrenbeeld
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
1.92, niets te licht voor mijn lengtequote:
Ik heb een voorliefde voor lang bruin haar en een licht gebruinde huid, als in italiaans/spaans uiterlijk zeg maarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
quote:
Nouja, ik kan maar één keer meedoen, dus als jij nou even een reactie achterlaat en de kaartjes (virtueel) aan mij geeft...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:29 schreef koei het volgende:
brr, een ram. Daar ben ik wel klaar mee, deze is voor jou gamebabe!
En hoe moet je geholpen worden voor die kaartjes dan cruise?
hoe wil je me?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee dat is een combi die immer moeilijk is, maar seksueel zijn rammen erg aantrekkelijk, net als leeuwenStier moet met maagd of steenbok schijnt...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:29 schreef koei het volgende:
brr, een ram. Daar ben ik wel klaar mee, deze is voor jou gamebabe!
En hoe moet je geholpen worden voor die kaartjes dan cruise?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:27 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Kijk maar uit, onze twee F!g dames verdelen de mannen op lengte en gewicht, zometeen zit je bij de verkeerde op schoot
Never change a winning formulaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Haha al mijn vriendjes waren tot nu toe ram...
Rammen en bindingquote:
Maar we hoeven toch niet te binden?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:34 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Rammen en bindingBen er wel klaar mee...
Nu aan de maagd
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Er gaat niets boven een maagd met ervaring.
En al dit gelul is weer nergens goed voor. Mensen, win die tickets eens voor me.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:51 schreef Fallen het volgende:
Wat is er nou weer mis met rammen?![]()
Daarnaast zijn sterrenbeelden overrated...
No problem buddyquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:42 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Je bent een schat, as always
Ross ook.
Koei, nu jij nog even
Ik zei toch dat sterrenbeelden de waarheid spraken?!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Rammen zijn woest aantrekkelijk, dat is er mis mee
Maar da's ook maar voor 1 keer...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:54 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Niets mis met rammen, maagden zijn gewoon superieur op alle mogelijke manieren.
Ik ben alvast aan het oefenen met m'n wigger-stance op de premiere. Pics volgen als ik de kaartjes win.
Ik ben gewoon eeuwig maagd, ik ben de mannelijke versie van Maria.quote:
Dat geloof ik wel ja, dat jij niet zwanger kunt wordenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:59 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eeuwig maagd, ik ben de mannelijke versie van Maria.
En de eerste keer kan je niet zwanger worden enzo, dus nooit condooms nodig. Harstikke handig
Oh wacht, ja dat werkt alleen bij vrouw....FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel ja, dat jij niet zwanger kunt worden
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:59 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eeuwig maagd, ik ben de mannelijke versie van Maria.
En de eerste keer kan je niet zwanger worden enzo, dus nooit condooms nodig. Harstikke handig
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Alleen het libido van maagden is beperkt... das dan wel weer jammer
Volgens mij scheurt GameBabe je doormiddenquote:
Ik ben de casual fysieke aanvallen van GB wel gewend, maar ze is wel een beetje eng jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:12 schreef Salamando het volgende:
[..]
Volgens mij scheurt GameBabe je doormidden![]()
Je mag helemaal geen baby's kopenquote:
Die speen welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:18 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je mag helemaal geen baby's kopen
Volgens mij heb ik die bij de EXPO wel eens zien liggenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die speen welBabies genoeg, dus die wil ik ook niet.
iPadquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:23 schreef Pheno het volgende:
Hmm, das vlak bij de macshop, waardoor ik weer in verleiding kom voor een iPad. Kut. Laat dat ding uitverkocht zijn.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
iPadOverpriced nutteloos apparaat, gewoon doorhuppelen
Dank voor deze wijze woorden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, wijze woorden zijn immers de enige woorden in mijn vocabulairequote:
Ik kreeg van Niels 't Hooft als argument dat het zo handig is als je snel iets wilt typen en als acrobat readerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Al 2 afleveringen van S7quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom Leverage trouwens? Heb je heel OTH al gezien?
Dan kan hij ook gewoon zijn laptop op zijn kant houdenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik kreeg van Niels 't Hooft als argument dat het zo handig is als je snel iets wilt typen en als acrobat readerEn daar betaal je 800 euro voor
Dan word je afgezet, het is 499 euroquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik kreeg van Niels 't Hooft als argument dat het zo handig is als je snel iets wilt typen en als acrobat readerEn daar betaal je 800 euro voor
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:12 schreef Salamando het volgende:
[..]
Volgens mij scheurt GameBabe je doormidden![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:13 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik ben de casual fysieke aanvallen van GB wel gewend, maar ze is wel een beetje eng ja
Ja als je geen laptop hebt, en je hebt geen iphone of iets dergelijks dan kan het in een enkel geval soms wel is een klein (heel klein) beetje handig zijn...quote:
Ach, ieder zijn ding. Er wordt meteen geroepen dat het 800 euro is, maar dan heb je meteen de duurste versie. Dat hoef je helemaal niet. Bij Apple haters is het gewoon om de duurste prijs te noemenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja als je geen laptop hebt, en je hebt geen iphone of iets dergelijks dan kan het in een enkel geval soms wel is een klein (heel klein) beetje handig zijn...
Onee toch niet.
Comics er op lezen lijkt me superquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:04 schreef SpankmasterC het volgende:
De iPad is echt bestwel een tof ding, maar je moet het wel zien als een extra, het is geen vervanger van een laptop maar gewoon een toevoeging. Je raakt er wel snel aan gewend, en het werkt als een tietSurfen is er echt heel erg relaxed op, de games zijn ook best prima eigenlijk, en voor studie is hij ook wel handig, artikel lezen op je ipad en samenvatting schrijven op je PC. Maar nogmaals, het is een toevoeging, geen vervanger.
quote:
Goed blad elsevierquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
Vandaag maar even het artikel gelezen over Apple in Elsevier. Best interessant stuk. Over hoe fans bijvoorbeeld geen kritiek willen horen. En dat Apple naar gebruiker kijkt en niet met gegevens komt over Gig en dat soort technische termenOftewel hoe Apple het van de verkooptechnieken moet hebben, want echt vernieuwend zijn ze niet.
Die leggen we altijd in de apotheek neer, maar ik moet voor de tijd controlleren over er niets in staat wat volgens de apotheker niet echt kan. Maar dat zal wel niet snel gebeuren, heb ik lekker een reden om dat blad te lezenquote:
Wat een baanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:18 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Die leggen we altijd in de apotheek neer, maar ik moet voor de tijd controlleren over er niets in staat wat volgens de apotheker niet echt kan. Maar dat zal wel niet snel gebeuren, heb ik lekker een reden om dat blad te lezen
Thanksquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:14 schreef Rossdale het volgende:
Maar hij kan wel goed BBQ'en net zoals Petti
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:14 schreef Rossdale het volgende:
quote:
Jullie zijn beide te boeken voor mijn housewarming in september?quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn beide te boeken voor mijn housewarming in september?
Ik krijg hem hier altijd op de deurmatquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:18 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Die leggen we altijd in de apotheek neer, maar ik moet voor de tijd controlleren over er niets in staat wat volgens de apotheker niet echt kan. Maar dat zal wel niet snel gebeuren, heb ik lekker een reden om dat blad te lezen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:14 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:19 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Zo RechtsAls linkse vlugge jongen lees ik toch liever wat anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Leuk verzonnenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:37 schreef badboynova het volgende:
Gedrogeerd en nu gechanteerd door een lelijke chick
Deze gozer is echt genaaid![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:36 schreef Rossdale het volgende:
RechtsNiet zeiken maar flink snijden in culturele en etische subsidies en zorgen dat met goede maar op zich niet fijne maatregelen de economie weer perfect op de rit komt en het niet elke 4 jaar weer hetzelfde gesodemieter is. Eerlijk zijn dat het even een kuttijd wordt en er wat aan doen ipv mooie praatjes hebben en je er niet aan kunnen houden
Ik ben het met je eens Ross, maar toch ook weer niet. Snijden in subsidies is van dat heerlijke geschreeuw terwijl het kwa harde cijfers bijna geen zoden aan de dijk zet. Ik ben helemaal voor grove maatregelen, maar dan liever wel met een sterk links front om het allemaal wat beter in de gaten te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf ook gewoon een lovable hippy.![]()
potverdomme ik kan ook nog eens kokenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En mannen die goed kunnen koken zijn natuurlijk ideaal
Er gaat bijvoorbeeld zo ontzettend veel naar culturele dingen etc toe. Pak kunstsubsiedies bijvoorbeeld. Hier heb ik normaal gezien geen problemen mee hoor, maar als je echt geld moet bezuinigen dan moet je beginnen met zulk soort zaken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:45 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens Ross, maar toch ook weer niet. Snijden in subsidies is van dat heerlijke geschreeuw terwijl het kwa harde cijfers bijna geen zoden aan de dijk zet. Ik ben helemaal voor grove maatregelen, maar dan liever wel met een sterk links front om het allemaal wat beter in de gaten te houden.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:01 schreef DEMAAR het volgende:
Nou,
Afgelopen maandag heb ik samen met een kennis (werkzaam bij de politie) gekeken naar wat aangifte voor me kan betekenen. Net zoals hier op het forum is gepost, is afpersing een strafbaar feit en kan ik me dus beroepen op het wetboek.
[..]
Kennis zei dat ik dan wel in het bezit moet zijn van bewijs van afpersing. Het zou weliswaar geen vereiste zijn om aangifte te doen, maar het zou de procedure wel enorm versnellen en de kans op een succesvolle afronding zou hiermee een stuk groter zijn. Dus TS moest afpersingbewijs regelen, en TS kreeg hiervoor ineens een briljant ideeaangezien TS woensdagavond (gisteren) moest komen opdraven van dit meisje.
Op mijn telefoon staat namelijk een geluidsrecorder applicatie, dus TS wilde proberen dit hele spektakel op te nemen als 'bewijsmateriaal' . Zo gezegd zo gedaan. Ik was hiervoor gisteravond best zenuwachtig, meestal word ik erg misselijk van (teveel) spanning. Ik besloot daarom een paar glaasjes wodka te consumeren om de spanning iets te drukken (ben overigens geen alcoholist ofzo)
Enkele momenten later besteeg ik mijn fiets. Gewapend met een telefoon in mijn binnenzak kwam ik aan op de plaats van bestemming. Het was redelijk vlakbij de binnenstad (ik woon in Groningen), ik startte de geluidsrecorder en belde bij haar aan. Bij binnenkomst was er weinig ruimte voor gezelligheid. Ik was dan ook redelijk laat bij haar aangekomen (rond 23:00), dus ze vroeg vrij snel of ik mee kwam naar haar slaapkamer. In haar slaapkamer had ze een tweepersoons spijlenbed staan. Vlakbij haar kussen hing daar zelfs nog een handboeiensetje aan. Ze had ook nog een lade van haar nachtkastje openstaan, die zat vol met genotsartikelen voor het stimuleren van de vagina/anus. Ik werd hierdoor best zenuwachtig
Toen ze vroeg of ik me wilde uitkleden, vroeg ik wat er zou gebeuren als ik dit niet zou doen, voor het bewijs op mijn geluidsrecorder. Ze hapte hier een klein beetje op, maar het kwam niet verder dan de opmerking: 'je weet wel wat er dan gebeurt ' met een knipoog. Niets concreets dus. Ik heb daarna seks met haar gehad, we hebben ongeveer drie kwartier lopen 'raggen'. Ze had mijn enkels vastgeboeid aan het voeteneind, ik had dus niet zoveel bewegingsvrijheid met mijn benen. TS heeft gelukkig geen kennis gemaakt met de anus stimulerende genotsartikelen. Ze wilde wel dat ik haar vingerde met een vingerhoedachtig stimulatiehoesje met ribbels, een vingerhandschoen die ik makkelijk over mn vinger kon schuiven. Kon dit artikel zo niet terugvinden op internet. Voor de rest ging het eigenlijk allemaal vrij normaal, behalve dat ze steeds behoorlijk hard haar nagels in mn vel zette waardoor ik op een gegeven moment begon te bloeden. Tijdens de seks nippletwistte ze me ook nog een keer behoorlijk hard. Tepel van TS is nu dus ook blauw.![]()
Het vervelende is dat de geslachtsgemeenschap redelijk normaal begon, maar dat de seks steeds meer bizar werd (terwijl het gisteravond nog wel enigszins meeviel). Ik ben bang dat als ik er weer naartoe moet, er dan wel accessoires uit haar nachtkastje bij tevoorschijn zullen worden gehaald.
In ieder geval, ik ben kort nadat we klaar waren weer naar huis gegaan. Daar heb ik vervolgens de geluidsopnames van mijn telefoon gehaald, maar die waren waardeloos. Ik heb er dus helemaal niks aan, aangezien je vanaf het moment dat ik de telefoon in mn binnenzak stop gewoon bijna niks meer hoort. Nadat ik de jas heb neergelegd in de slaapkamer hoor je heel af en toe wat gemompel en hier en daar een kreuntje. Maar niks bruikbaars dus. Ik wacht nu totdat ze me weer belt, en zal dit telefoongesprek vervolgens proberen op te nemen. Ik ben vandaag wel één keer door een privénummer gebelt, maar was helaas te laat om deze op te nemen.
Als het goed is belt ze me morgen of overmorgen weer. In ieder geval bedankt voor de reacties, mocht de volgende geluidsrecorder poging mislukken, wellicht dat ik dan nog een poging waag met de sambal capsule
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
QFT, samen zelf een partij oprichten?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik bedoel met rechts niet die schreeuwert Wilders ofzo by the way. Er is op dit moment geen enkele partij die enigszins bij mijn ideeen aansluit.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:56 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Helaas zul je mijn overheerlijke vlees nooit over je tong laten rollen...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[..]
Niemand zegt dat ze vernieuwend zijn. Ze durven alleen een hoop in markten die nog aangeboord moeten worden. E-readers? Mensen kijken de kat uit de boom, en fabrikanten wachten dat er een vraag is. Kip<--->ei. Apple durft er dan vol in te gaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
Vandaag maar even het artikel gelezen over Apple in Elsevier. Best interessant stuk. Over hoe fans bijvoorbeeld geen kritiek willen horen. En dat Apple naar gebruiker kijkt en niet met gegevens komt over Gig en dat soort technische termenOftewel hoe Apple het van de verkooptechnieken moet hebben, want echt vernieuwend zijn ze niet.
Volgens mij was de begroting rond de 500 mil voor alle kunst-subsidies, waarvan een groot gedeelte op korte termijn weer terugvloeit in de staatskas. Dan zit je dus misschien op 300 mil verloren koopkracht, dat is wel veel, maar als je daar op gaat bezuinigen is het veel geschreeuw en weinig resultaat. Ik vind best dat ze wat dingen gaan wegbezuinigen maar dit is echt veel gedoe om niets. Je pakt "de linkse hobbie" lekker aan terwijl het een beetje een non-issue is. Wilders is natuurlijk wel het extreme voorbeeld met complete afschaffing. Al het white trash blij met een dooie, hele goedkope mus.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er gaat bijvoorbeeld zo ontzettend veel naar culturele dingen etc toe. Pak kunstsubsiedies bijvoorbeeld. Hier heb ik normaal gezien geen problemen mee hoor, maar als je echt geld moet bezuinigen dan moet je beginnen met zulk soort zaken.
Als ik het een tijdje qua inkomen minder heb bijvoorbeeld, dan gaat dit als eerste ten koste aan leuke extraatjes. Dit is misschien niet genoeg, maar wel het eerste wat moet sneuvelen. Als je dat overeind wil houden snijdt je jezelf alleen maar verder in de vingers.
Ik bedoel met rechts niet die schreeuwert Wilders ofzo by the way. Er is op dit moment geen enkele partij die enigszins bij mijn ideeen aansluit.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:06 schreef Rossdale het volgende:
Fipo! Zie mijn reactie op't cutscene forum
Een stukje film tussen twee gameplaygedeeltes van een gamequote:
Ik kan niet eens inloggenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:06 schreef Rossdale het volgende:
Fipo! Zie mijn reactie op't cutscene forum
Jij boef jijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:12 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Gelezen, en ik heb hem ook al een mailtje gestuurd!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een stukje film tussen twee gameplaygedeeltes van een game
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:12 schreef Rossdale het volgende:
Oh, zou wel kunnen omdat er een oude build terug op de server is gegooid, daar zal die bugfix nog wel niet in zitten gok ik. Ik kan wel inloggen iig.
Gebruik je IE of vuurvos/opera/chrome?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:19 schreef Rossdale het volgende:
Ik kan zelf niet uitloggen, dus het ligt gewoon aan de oude build
Maar je mag toch helemaal niet op mijn en fipo's (en de rest van de crew) geheime plekje komen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik was gewoon nieuwsgierig of er al wat te zien was
Zo nu lekker een paar uur in overleg en dan borrelen coma zuipen*O*
Nee helaas nog niet, maar hopelijk gaan fipo ik en een onbekende derde daar volgende week kneiterhard aan werkenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik was gewoon nieuwsgierig of er al wat te zien was
Zo nu lekker een paar uur in overleg en dan borrelen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:21 schreef Fipotje het volgende:
Waar wij vieze plaatjes photoshoppen van gamebabe!
http://tweakers.net/nieuw(...)-markt.html#reactiesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:04 schreef AQuila360 het volgende:
Je koopt soms toch ook iets voor de heb![]()
Ik zou wel liever voor ander merk gaan want heb niets met apple. Zijn die al uit trouwens die van HP enzo?
Nee man is gewoon best een mooie 360quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:41 schreef Flodder450 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)eren-xbox-360-s.html
Hoezo gimmicks?
Zou hij "hello chief" zeggen als je hem aanzet die xbox.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee man is gewoon best een mooie 360Hij is tenminste wel echt exclusief, met ook andere geluidjes erin enzo
wel geinig voor de echte fans!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zou hij "hello chief" zeggen als je hem aanzet die xbox.
Zegt de hardcoregamer met een Gamecubequote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:41 schreef Flodder450 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)eren-xbox-360-s.html
Hoezo gimmicks?
Ach, misschien moet ie nog 125 keer de flessen wegbrengen voordat ie er een kan betalenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:09 schreef AQuila360 het volgende:
Jammer is dat ja dat flodder die overstap (nog) niet maakt.
Hij heeft ook het idee dat de games van ''vroeger'' beter zijn ofzo dat helpt ook niet mee.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:13 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ach, misschien moet ie nog 125 keer de flessen wegbrengen voordat ie er een kan betalen
Zo houden, dan hoef ik geen peggle met hem te spelenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij heeft ook het idee dat de games van ''vroeger'' beter zijn ofzo dat helpt ook niet mee.
je speelt nu altijd Goldeneye op de N64 met hem samen? Dus of je dan overgaat naar Peggle maakt niet vaal uit tochquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zo houden, dan hoef ik geen peggle met hem te spelen
Ik speel altijd americano history x met hem, en om het eerlijk te houden is hy altijd de negerTquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
je speelt nu altijd Goldeneye op de N64 met hem samen? Dus of je dan overgaat naar Peggle maakt niet vaal uit toch![]()
ga je me nu zwart maken?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik speel altijd americano history x met hem, en om het eerlijk te houden is hy altijd de negerT
Nee hoor, anders zou ik een heel menselijk ras beledigen.quote:
*mompelt iets over een wezen wat uit je borstkast knalt*quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nee hoor, anders zou ik een heel menselijk ras beledigen.
YESH!quote:
jij ook al.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:48 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Filmopname meenemen en verkopen aan fetish-sites. Zo heb ik mijn nieuwe flatscreen gekocht
ach tis pas de 4e operatie aan 1 kniequote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jezus man, het zit je echt niet mee...
Mooi, kom ik hem ook niet op live tegenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij heeft ook het idee dat de games van ''vroeger'' beter zijn ofzo dat helpt ook niet mee.
Dat word dan een vroege spanking voor een vrijdagquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo vriendin weer thuis, ik kon eerder weg van werk. Win win dus
dacht eerder 14quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:35 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
dude ben jij niet 16 ofzo? Ik zou je doelgroep iets naar beneden afstellen.
wie bied lager.quote:
8quote:
Laat je mij wel staanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:14 schreef badboynova het volgende:
Straks eens mijn xbl friends opschonen, want er zitten een hoop erin die ik na de laatste ban hammer niet meer heb gezien online.
Heb jij dan een ban gehad, behalve die van fok.quote:
Je weet toch wel dat meneer een moraalridder isquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heb jij dan een ban gehad, behalve die van fok.
Jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Misschien dat de gamekings dan toch ooit nog eens tof gaan wordenquote:
Djeez berichtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:13 schreef Flodder450 het volgende:
Poes bevallen van puppy
kon de nederlandse niet vinden
De rest mocht je wel tochquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien dat de gamekings dan toch ooit nog eens tof gaan worden
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
Die jan kan nog groot wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Donequote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:33 schreef Rossdale het volgende:
Graag allemaal even 5 sterretjes geven
http://www.lostthedirecto(...)Glug812tZKJ8U2mg8bXf
gedaan , ookal vind ik em niet superquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:33 schreef Rossdale het volgende:
Gedaan ook al kan ik hem niet zienquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:33 schreef Rossdale het volgende:
Done.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:33 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:33 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
wacht, je bent een jongen?
O.o
lol, teveel desillusies
Thanksquote:
Niet?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
Done.
p.s
ik wist niet dat jij een sikje heb
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet?Er staan toch meer dan genoeg foto's in mijn fotoboek?
quote:
de quote knop is kapuutquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:31 schreef GameBabe het volgende:
Ben straal bezopen, hoop dat ik de trein naar huis red...
zit al in de trein. veel grappige dingenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:33 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
de quote knop is kapuut![]()
en Gamebabe, dat wordt een spannende rit vanavond
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
zit al in de trein. veel grappige dingen
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:52 schreef GameBabe het volgende:
zit al in de trein. veel grappige dingen
De fietsenstalling was anders helemaal tof... nu veilig en kapot op de bankquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is de alcohol GB, normaal weinig grappigs in een trein.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De fietsenstalling was anders helemaal tof... nu veilig en kapot op de bank
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:08 schreef Sigmund666 het volgende:
Halo heeft me nooit zoveel gedaan. Komt misschien wel door een razend irritante klasgenoot die ik ooit heb gehad. Die jongen kon echt alleen maar over Halo beginnen
Hadden we een groepje met project, hij meteen: "Ja, we moeten als een eenheid Spartans aanvallen en de opdracht afmaken."
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:08 schreef Sigmund666 het volgende:
Halo heeft me nooit zoveel gedaan. Komt misschien wel door een razend irritante klasgenoot die ik ooit heb gehad. Die jongen kon echt alleen maar over Halo beginnen
Hadden we een groepje met project, hij meteen: "Ja, we moeten als een eenheid Spartans aanvallen en de opdracht afmaken."
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dus, je hebt hem vervolgens gruwelijk hard gebitchslapt? Ik bedoel, zo hard dat zijn toekomstige kinderen het nog voelen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:57 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Leuk in de avond zoeken naar je fietsIk was enigzins bezopen en wist niet meer waar ik mijn fiets had neergezet, dus leuk een half uur alle fietsenrekken rond Leiden CS afgelopen. En dat zijn er *veel*.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gewoon laten staan en naar huis strompelen
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:10 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dan ben je vrij kansloos![]()
Op een of andere manier vind ik het halo genre wel iets hebben![]()
maar zo heb ik bijvoorbeeld helemaal niks met alles wat dan ook maar met Mario te maken heeft of zelda ofzo
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
haha geweldig nummer, heb hem regelmatig in de auto op staan
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:05 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Oeh hij is nog open! Mensen snel even voor mij een berichtje achterlaten!
Hij was blijkbaar uit MED gebumpt omdat er maar drie in de index kunnen staan ofzo!
Win kaarten voor het Step Up 3D Dance Event of de premiere!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:25 schreef Pheno het volgende:
Forgive me father, for I have sinned. Toch een iPad gekocht, ik moest er weer mee spelen bij de Mediamarkt. En het is echt tof. Het reageert als een tierelier, nuttige apps voor mijn werk, en natuurlijk een pak intergratie met mijn macbook.
Waarom ben ik ook zo'n gadgethoer
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:25 schreef Pheno het volgende:
Forgive me father, for I have sinned. Toch een iPad gekocht, ik moest er weer mee spelen bij de Mediamarkt. En het is echt tof. Het reageert als een tierelier, nuttige apps voor mijn werk, en natuurlijk een pak integratie met mijn macbook.
Waarom ben ik ook zo'n gadgethoer
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben ook een gruwelijke gadgethoer, het is exact de reden dat ik ver van de iPad vandaan blijf. Nu spreekt mijn verstand nog en weet ik dat het gewoon een prutapparaat is voor wat je ervoor betaalt.
Over een jaartje, als de concurrentie heeft laten zien wat er meer mogelijk is en als de tweede generatie van Apple op de markt is zien we wel weer verder.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:38 schreef Morthill het volgende:
de iPhone heb ik dan weer helemaal niks mee. Ik weiger gewoon om dik 30 euro per maand te betalen om te kunnen bellen
Oh, er is vast meer mogelijk, maar dit is weer zo'n Appledingetje: het zit gewoon goed in elkaar. De iPhone teert ook al jaren op hetzelfde en op de vage problemen na met linkshandige deathgrippers (quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben ook een gruwelijke gadgethoer, het is exact de reden dat ik ver van de iPad vandaan blijf. Nu spreekt mijn verstand nog en weet ik dat het gewoon een prutapparaat is voor wat je ervoor betaalt.
Over een jaartje, als de concurrentie heeft laten zien wat er meer mogelijk is en als de tweede generatie van Apple op de markt is zien we wel weer verder.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, er is vast meer mogelijk, maar dit is weer zo'n Appledingetje: het zit gewoon goed in elkaar. De iPhone teert ook al jaren op hetzelfde en op de vage problemen na met linkshandige deathgrippers () zit het OS wel snor. Vooral de reactietijd is ziek, ik heb ook een Android telefoon, maar die reageert en scrollt toch een stuk minder vloeiend.
Het leest ook erg rustig, dat had ik niet verwacht.
Mja, t-mobile. 'nough said.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:38 schreef Morthill het volgende:
de iPhone heb ik dan weer helemaal niks mee. Ik weiger gewoon om dik 30 euro per maand te betalen om te kunnen bellen
quote:
Voor boeken vind ik het tot nu toe prima, gisteravond in mijn nest nog lekker liggen lezen. Als je Pages, Keynote en Numbers installeert kun je prima artikelen, presentaties en spreadsheets e.d typen, dus waar dat vandaan komt weet ik niet. Maar goed, ik heb een uur van alles lopen proberen voordat ik het kocht, ik was ook sceptischquote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen zegt gelijk ook dat hij voor boeken niet echt geschikt is, dus als e-reader heb je er alleen wat aan voor kleinere documenten. Typen kan, maar alleen kleine dingetjes, geen serieuze artikelen. Je betaalt een godsvermogen om er op te kunnen internetten (duurdere variant + veel abogeld) en dan nog niet eens Flash. Het scherm is kut als je buiten bent.
En dan al die mensen zeggen, ja het Twittert fijner. Dat is toch wel het meest treurige argument aller tijden
Nee bedankt, ik wacht nog wel even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |