Ja jonguh, gaat prima.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja jonguh, gaat prima.
Gewoon druk druk druk, wat andere prioriteiten...
Wanneer wordt er weer simultaan bier gedronken??
Koei!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:54 schreef koei het volgende:
[..]
Poitje
Volgende week vrijdag wordt er bier gedronken, maar daar mag jij niet bij zijnVerder is het wachten op de housewarming van Ross.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Koei!![]()
Waar mag ik nou weer niet bij zijn.. Ik mag alles!!!
Maar housewarming van Ross, dat lijkt me wel nice.
Nu is het echt kinderbedtijd.
Kusje op de snoetjes.
Housewarmiong wordt helaas pas september vrees ik... Wilde het eind augustus doen, maar het ene weekend is het lowlands/pukkelpop, het weekend daarop moet mijn vriendin werken en heeft ze 's maandags assessment. Ik gok voorlopig op het eerste weekend van september, maar dat ligt nog niet vast.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Koei!![]()
Waar mag ik nou weer niet bij zijn.. Ik mag alles!!!
Maar housewarming van Ross, dat lijkt me wel nice.
Nu is het echt kinderbedtijd.
Kusje op de snoetjes.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:33 schreef Rossdale het volgende:
Kroesje... wat is dat voor een Flodder-OP?
Ik ben er halverwege het eerste seizoen mee gestopt, het werd al snel eentonig vond ikquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat het troep is. Ben nu voor het eerst Leverage aant kijken en ik denk dat ik maar eens een seizoen ga downen
Gaat het al weer beetje beterquote:
Ja wat danquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben er halverwege het eerste seizoen mee gestopt, het werd al snel eentonig vond ik
Failliet sinds 1 juni en sindsdien niks meer gehoord erover... Mis het bijna wekelijkse sirene orkest wat naar de uithof ging wel een beetjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:38 schreef Rossdale het volgende:
Koeitje, ik wilde met een vriend van me gaan ijskarten in de uithof, maar op de site zie ik sowieso dat de baan kapot is, maar ook dat de uithof failliet is gegaan. Is hij uberhaupt nog wel open (doorstart ofzo)? Weet jij dat?
Wat dacht u van deze?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik denk dat de jongen ermee zit dat hij geen op tekst heeft. Let's make an op text!
Kroesje in mankini is het levende bewijs dat game-programmeurs ultiem sexy zijn. Zo sexy dat Spank en Ross er amper van kunnen slapen. [Insert hier nog wat, geen inspiratie meer, veel te vroeg]
Crap... ik wil ijskarten! Ik heb het een vriend van me cadeau gegaan een paar maanden terug, moet het verdomme wel kunnenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Failliet sinds 1 juni en sindsdien niks meer gehoord erover... Mis het bijna wekelijkse sirene orkest wat naar de uithof ging wel een beetje
Bel ze anders even voor de zekerheidquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Crap... ik wil ijskarten! Ik heb het een vriend van me cadeau gegaan een paar maanden terug, moet het verdomme wel kunnen
quote:
Ik zeg erbij gooien op wikiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat dacht u van deze?
Cruise_Elroy: Deze grote gespierde BA-look-a-like in Mankini is onder andere heel goed in het op een bankje in slaap vallen tussen twee meiden. Daarnaast is deze tijger zeer bedreven in het uit volle borst meeschreeuwen van de meest obscure ABBA-nummers en het maken van nerderige kleurplaten.
quote:
Waarom ben ik rood? Ik snap m'n eigen OP-ding nietquote:Deze rode kerel staat bekend om zijn memorabele afbeeldingen van mensen in carnavalskostuum en autorijders.
Ziet er tof uitquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:55 schreef Sigmund666 het volgende:
Net Cat Shit One gekeken. Zeer toffig
[ afbeelding ]
Ziet er wel grappig uit.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:55 schreef Sigmund666 het volgende:
Net Cat Shit One gekeken. Zeer toffig
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:51 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Waarom ben ik rood? Ik snap m'n eigen OP-ding niet
Wel grappig om dingen te lezen over mezelf die ik echt allang vergeten was.
Euh, die van GB is toch een stuk beter.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat dacht u van deze?
Cruise_Elroy: Deze grote gespierde BA-look-a-like in Mankini is onder andere heel goed in het op een bankje in slaap vallen tussen twee meiden. Daarnaast is deze tijger zeer bedreven in het uit volle borst meeschreeuwen van de meest obscure ABBA-nummers en het maken van nerderige kleurplaten.
Het is een soort Call of Duty met konijnen, het is echt de moeite waardquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:58 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Euh, die van GB is toch een stuk beter.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:58 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Euh, die van GB is toch een stuk beter.
hoiquote:
leugensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |