quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:58 schreef Laysa het volgende:
Kallll deze net gezien/gehoord...moest echt aan jou denken....woooooo party Q![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee oke, maar bij de meeste ziet het er dan niet echt meer mooi of realistisch uit :x
dus ik zeg niet zo veel zorgen er om maken, als je er in het geheel maar goed uit ziet
en mannen denken toch veel om de seks, en daar hebben ze geen dikke tieten voor nodig maar een kut
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:04 schreef D. het volgende:
Oja, het was me weer een waar genoegen, maar ik houd het bij deze voor gezien
Ik wens uw allen (alvast) een prettige nachtrust toe
Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:04 schreef D. het volgende:
Weltrustenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:04 schreef D. het volgende:
Leuk hequote:
Zienquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een paint gekregen van mijn aanbidder
Postenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een paint gekregen van mijn aanbidder
Ik ookquote:
Jij ookquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ookEven kijken of morgen die buikpijn voorbij is
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ookEven kijken of morgen die buikpijn voorbij is
Ik doe mijn best, maar ik ben wel erg druk bezig voor werk en fok! ja. Ik moet wat beter op mezelf lettenquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:15 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga de paint niet posten, want er zitten foto;s van hem, en mij in...
maar, met allemaal hartjes enzo... hijs echt helemaal hoteldebotel
Hoe gayquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:15 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:18 schreef Kally het volgende:
Ze zitten ook echt allemaal te azen, moet lachen als iemand het opent die braaf bij haken post en nooit verder kijkt
Ik mag datquote:
Vandaar mijn vraag wie het nou wasquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:20 schreef iBenny het volgende:
WTF
http://forum.fok.nl/fok/list_new_topics
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:20 schreef Kally het volgende:
Benny moet je niet even helpen slotjes zetten
Jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee hoor... kunnen ze best zelf
Arme Myr
Ooooh. En de FiPo hunters probeerden die te krijgen?quote:
Zoietsquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:25 schreef Avey het volgende:
[..]
Ooooh. En de FiPo hunters probeerden die te krijgen?
Spannuuuuuuuund!quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:28 schreef Kally het volgende:
Maar ik ga afsluiten, proberen wel een nacht goed te slapen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:33 schreef iBenny het volgende:
Het valt meteen dood
Wat gaan jullie morgen doen?
De huisarts EN psychiater lastig vallen met mijn kwaaltjesquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:33 schreef iBenny het volgende:
Het valt meteen dood
Wat gaan jullie morgen doen?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De huisarts EN psychiater lastig vallen met mijn kwaaltjes
Toch niks ernstigs hoop ikquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:35 schreef Myraela het volgende:
Ohja. Kut. Huisarts. Daar moet ik ook een afspraak mee maken.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ventieltjes kopen voor mijn fiets.Want ze zijn er allebei uitgehaald een keer bij de bushalte, kwam ik achter toen ik mijn band wilde oppompen omdat ze plat waren.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:35 schreef Avey het volgende:
Ik ga eerst bij het gemeentehuis langs (om 10 uur)
En 's avonds karten
Hoop ik ook. Hoewel de huisarts voor iets anders is. Mijn voet is merkwaardig rood en dik, zonder dat het pijn doet...quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, dat is misschien ook wel verstandig. Ik hoop dat je/jullie eruit komt/komen
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snel iets anders opzetten, misschieni dat dat helpt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:40 schreef Myraela het volgende:
Godver, nu zit dat liedje in mijn hoofd.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Hoewel de huisarts voor iets anders is. Mijn voet is merkwaardig rood en dik, zonder dat het pijn doet...
Heb woensdag al bloed laten prikken, om te kijken of daar iets mis zit..
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:38 schreef Avey het volgende:
[..]
Er zijn eindelijk weer wat mensen terug van vakantie
Nee, inderdaadquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmm, das ook niet iets wat je erbij wil hebben/nog hebt
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:48 schreef Bos81 het volgende:
Toch maar weer terug te bed, en eventueel over een uur de slaapdienst wekken, maar ik hoop van niet
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, ik ben er weer. Even een paar dagen afstand genomen. Veel gezegd, door mij, over mij, lang niet alles was waar. Diepe zucht. Zand erover. Hoi
Oh met mij best hoorquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh met mij best hoorAlleen zijn ze nog STEEDS niet begonnen met m'n huis
![]()
En ik zou al het geduld van de wereld hebben als ik niet een deadline van mijn huidige verhuurder zou hebben waarbinnen ik dien op te krassen
eind maart 2011 ja. En je kan ze niks verwijten hoor, ze hebben in maart 2009 al aangekondigd dat zoiets zou gaan spelen. En ik erken ook hun legitieme wens om dit soort woningen voor de betreffende doelgroep te willen gaan bestemmen (ja ik woon nog op een studentenflat).quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:17 schreef Rauzer het volgende:
Gaan er nog mensen naar de Wierden-meet op 11 september?
quote:
Nee, ben nooit echt boos geweest eigenlijkquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik ken ook niemand die daar heen gaat!
Gezellig maken kun je het overal, dat kan ook in het HGT-topicquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
leuk in de zin van klagen (met z'n allen)
en het is daar een stuk gezelliger dan in het HGT-topic
Nee ik ook niet, ik zag pas later hoeveel shit er daarna nog overheen kwam. Maar goedquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:19 schreef Rauzer het volgende:
Nee, ben nooit echt boos geweest eigenlijk!
Mwoa, Suarez hou je toch niet, dan kan ie maar beter genoeg knaken opbrengen hmmquote:Richt me nu weer volledig op Ajax, hopen dat minimaal een van de grote drie blijft!
Nee maar ik ga ook nog niet, maar als er een leuke groep gaat wil ik er wel heen. Dat je te kort FOK!t is alleen geen reden, meerendeel is geloof ik niet die-hard-FOK!kerquote:
Dat valt toch wel mee? Alleen Webb had zich gewoon stil moeten houden met al z'n interviews achterafquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ik zag pas later hoeveel shit er daarna nog overheen kwam. Maar goed![]()
Alleen voor de hoofdprijs weg idd, anders niet.quote:[..]
Mwoa, Suarez hou je toch niet, dan kan ie maar beter genoeg knaken opbrengen hmm
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee maar ik ga ook nog niet, maar als er een leuke groep gaat wil ik er wel heen. Dat je te kort FOK!t is alleen geen reden, meerendeel is geloof ik niet die-hard-FOK!ker!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eind maart 2011 ja. En je kan ze niks verwijten hoor, ze hebben in maart 2009 al aangekondigd dat zoiets zou gaan spelen. En ik erken ook hun legitieme wens om dit soort woningen voor de betreffende doelgroep te willen gaan bestemmen (ja ik woon nog op een studentenflat).
Maar goed, ik heb in nov 2008 al een koopcontract getekend en in feb 2009 al alle aktes gepasseerd, dus ik ging er vanuit dat ik dat wel ging halen. Maar nou schijnen ze jhuist vandaag begonnen te zijn (men heeft al geconstateerd dat er vandaag niets gedaan is) en na morgen beginnen eerst drie weken bouwvak. En misschien dat er DAARNA eens een keer daadwerkelijk iets gaat gebeuren. En dan duurt het nog een jaar voordat het klaar is
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:25 schreef Rauzer het volgende:
Er zijn pas twaalf aanmeldingen tot dusver geloof ik. En een meet is juist tof om mensen te leren kennen.
Ik zou er graag heen gaan. Het zou een stuk anders zijn als ik al in Deventer zou wonen. Daar kun je evt nog met een paar man betaalbaar met een taxibusje heen. Utrecht wordt een redelijk kansloos verhaal though.. Doortrekken tot de volgende ochtend zie ik mezelf ook niet doen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:25 schreef Rauzer het volgende:
Er zijn pas twaalf aanmeldingen tot dusver geloof ik. En een meet is juist tof om mensen te leren kennen.
Tent?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou er graag heen gaan. Het zou een stuk anders zijn als ik al in Deventer zou wonen. Daar kun je evt nog met een paar man betaalbaar met een taxibusje heen. Utrecht wordt een redelijk kansloos verhaal though.. Doortrekken tot de volgende ochtend zie ik mezelf ook niet doen.
Nog wakker...quote:
Nja, als wij/ik iets kunnen doen kan je ook een gil geven hequote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog wakker...
Maar ik durf de slaapdienst niet wakker te maken. ben bang dat een gesprek me alleen maar onrustiger maakt. na het slapen spreek ik haar waarschijnlijk we even aan..
Dat is wel enorm om de hoek voor mij.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:17 schreef Rauzer het volgende:
Fles je bent er weerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, ik ben er weer. Even een paar dagen afstand genomen. Veel gezegd, door mij, over mij, lang niet alles was waar. Diepe zucht. Zand erover. Hoi
je bureau opruimen, koffie halen en afwassenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 06:37 schreef Crazy-M het volgende:
pff, kom je aan op het werk liggen er al 3 taken klaar
quote:
Gruezi Herrnquote:
Ikke ikke ikkequote:
Niet dusquote:
nee, ligt een briefje op bureau dat laptop na image niet meer opstart, een lamp van een scanner, en moet een presentatie pc updatenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 06:45 schreef crv het volgende:
[..]
je bureau opruimen, koffie halen en afwassen
Goede morgen Huppeltjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 06:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedemorgen lieverds.
Vraagje. Zie ik het nou goed op de reclame's? Hebben wij hier in NL ook een Paul Potts?
morge C_Aquote:
quote:
Mogge damesquote:
Ow, tja dan moet je aan de slag hequote:Op vrijdag 23 juli 2010 06:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, ligt een briefje op bureau dat laptop na image niet meer opstart, een lamp van een scanner, en moet een presentatie pc updaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
al bezigquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:06 schreef crv het volgende:
Begint weer goed![]()
Neem 's ochtends altijd een bak cornflakes. Pleur ik er gewone melk in
niet slimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
2 nieuwe liefdesrelatiesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Handig de PM dan hoef ik niet terug te lezen.
[ afbeelding ]
Ik zit mn eigen af te vragen waar die vandaan komtquote:
ik ook. Maar gister niet veel meegekregen hier hahaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit mn eigen af te vragen waar die vandaan komt
Stond niet in de SC.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook. Maar gister niet veel meegekregen hier haha
o ok hahaquote:
Niet echt neequote:
wie vind jijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou het zeer op prijs stellen als je niet zou generaliseren![]()
Tevens: ik vind iemand!!!
niet hierquote:
Ik vind niks. Dat is een esmeralda topicquote:
generaliseren is een hobby van me.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou het zeer op prijs stellen als je niet zou generaliseren![]()
Tevens: ik vind iemand!!!
Ingehuurde acteurs zijn zo 2008.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 06:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedemorgen lieverds.
Vraagje. Zie ik het nou goed op de reclame's? Hebben wij hier in NL ook een Paul Potts?
o ok. Denk je vind haar leuk ...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind niks. Dat is een esmeralda topic
Maar ik ben heul niet langzaamquote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:29 schreef crv het volgende:
[..]
generaliseren is een hobby van me.
krijg je leuke reacties op
Maar meestal berusten generalisaties en vooroordelen wel op een kern van waarheid
Is dan die TAL meet? nee.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:17 schreef Rauzer het volgende:
nee is forum brede meetquote:
300 man voor je deur in 1 keer hahaquote:
Het hotel zal wel plaats hebben.quote:
nee, het was bij jouquote:
Ik zit dan in een hotel, dus ik zie geen probleem.quote:
quote:
Gutentagquote:
Nou eigenlijk wel sinds ik mijn nieuwe opgedrrongen rol moet gaan uitoefenenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gutentag
Welcome back
Hopelijk niet te druk op je werk
ok,quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:28 schreef crv het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel sinds ik mijn nieuwe opgedrrongen rol moet gaan uitoefenen
Maar heb totaal geen motivatie en zin. Daarbij is zo'n beetje iedereen ontevreden dus zijn we met zijn alleen aan het siolliciteren.
dan is ie wel heeeeeeeeel erg achterquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok,
ik ben bijna klaar met mn 1ste klus
pfff, loop al vanaf 6:45 pc te updaten
Ding liep klein beetje erg achter haha
nee XP met SP2quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:31 schreef crv het volgende:
[..]
dan is ie wel heeeeeeeeel erg achter
W311 nog
ooooooooooooooooquote:
hooooooooooooooooooquote:
Volgende laatste berichten was Li alweer single hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Handig de PM dan hoef ik niet terug te lezen.
[ afbeelding ]
Das al een stuk nieuwer inderdaadquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee XP met SP2
pfff, heb koppijn, denk vandaag maar 14:30 naar huis ga haha.
Denk nu de laatste 9 updates aan het installeren ben
moet hierna nog 5 van die presentatie pc's
wat is dat brood met sushi of heb je de poten onder de tafel weggezaagdquote:
met bluine lijstquote:
quote:
Sterktequote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:40 schreef crv het volgende:
overigens ligt mijn schoonpa dus nu onder het mes. wordt een spannende ochtend/dag
Udon noedels met een rauw ei en wat noriquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:37 schreef crv het volgende:
[..]
wat is dat brood met sushi of heb je de poten onder de tafel weggezaagd
dacht dat jij op een bank werktequote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:41 schreef charmed_angel het volgende:
hoi
Al weer 40 minuten op werk
Gelukkig moety ik maar tot half 1! Ik heb pijn in me rug niet normaal!
Maar de vloer is schoon
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Udon noedels met een rauw ei en wat nori
Door niet te reageren op jezelf zou een optie kunnen zijn/quote:
mompelt iets over niet weten.quote:
tjah, 2 jaar ofzoquote:
Wat de boer niet kent....quote:
Dus je afdelingshoofd heeft ondertussen wel gemaild?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mompelt iets over niet weten.
Hadden hier gister nog wel over, ze vonden wel apart dat ze heel snel geholpen werd hier
en afdelingshoofd had gister nog telefoon en ging toevallig over haar hij zo:
Als ze hier binnen loopt heb ik last van een werkverminderingsfase
[..]
tjah, 2 jaar ofzo
3 kwartier pas ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:41 schreef charmed_angel het volgende:
hoi
Al weer 40 minuten op werk
Gelukkig moety ik maar tot half 1! Ik heb pijn in me rug niet normaal!
Maar de vloer is schoon
Ik heb niet op mezelf gereageert of self-qoutes gemaaktquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Door niet te reageren op jezelf zou een optie kunnen zijn/
neee, niet gemailled haha.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je afdelingshoofd heeft ondertussen wel gemaild?
hey hoe gaat het?quote:
Zie je wel dat je concurentie hebtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hadden hier gister nog wel over, ze vonden wel apart dat ze heel snel geholpen werd hier
[..]
tjah, 2 jaar ofzo
Nou ja, dat lijkt me duidelijk. Bezemkast, kopieerhok...ik zou kloppen voordat je de deur open doet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neee, niet gemailled haha.
Weet niet precies waar over ging haha
Bosquote:
nou dat wordt achteraan aansluiten voor Crazy als ik dat zo leesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, dat lijkt me duidelijk. Bezemkast, kopieerhok...ik zou kloppen voordat je de deur open doet.
Of ze houdt van een trio, kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:46 schreef crv het volgende:
[..]
nou dat wordt achteraan aansluiten voor Crazy als ik dat zo lees
Slechte nacht gehad, helaas..quote:
Nou begrijp dat je alweer de hele ochtend op de vloer ligt. Kan me daar bij een Bank niets bij voorstellen of heb je de kleine kas laten vallen of je koffiequote:
Ik doelde meer op of je jouw move al gemaakt hadquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:48 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, even koffie drinken en dan douchen en richting Blijdorp
Owquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Slechte nacht gehad, helaas..
en met jullie/jou?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:48 schreef Kally het volgende:
neee gisteravond de vloer schoongemaaktquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:48 schreef crv het volgende:
[..]
Nou begrijp dat je alweer de hele ochtend op de vloer ligt. Kan me daar bij een Bank niets bij voorstellen of heb je de kleine kas laten vallen of je koffie
Ja ik blijf niet al te lang hangen in een saggo bui, heeft toch geen nutquote:
Echt beter gaat het niet nee. Vandaag moet ik naar de pscychiater dus daar kan ik wel praten. (hoop ik)quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OwMaar gaat nu wel iets beter? Heb je al gepraat?
Hier gaat het goed, pijn in rug van vloer schoonmaken
ik houd niet van wachtenquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:48 schreef Kally het volgende:
Yep en een baby olifantje weerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Veel plezier...
kleine tijgertjes toch??
haha nee, hij is al getrouwd enzoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:46 schreef crv het volgende:
[..]
nou dat wordt achteraan aansluiten voor Crazy als ik dat zo lees
okquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Slechte nacht gehad, helaas..
en met jullie/jou?
ook gericht aan Crazy-M enzo
ik alweer bijna 2,5 uur opzittenquote:
nou ik zou mijn baas niet bij zo'n onderonsje willen hebbenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of ze houdt van een trio, kan natuurlijk.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Veel plezier...
kleine tijgertjes toch??
niet te veel fotos van mn familie maken hequote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:48 schreef Kally het volgende:
Goede volgorde.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:48 schreef Kally het volgende:
nou dat probeer ik toch zoveel mogelijk te vermijdenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:51 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, soms moet je dingen doen waar je niet van houdt he
Echt welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet te veel fotos van mn familie maken he
is niet mn baas, maar mn klantquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:51 schreef crv het volgende:
[..]
nou ik zou mijn baas niet bij zo'n onderonsje willen hebben
doe ik lekker mn kont naar je toe kerenquote:
Dus? Tegenwoordig is het toch hip om vreemd te gaan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha nee, hij is al getrouwd enzo
[..]
Blijdorp heeft geen walvissenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet te veel fotos van mn familie maken he
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe ik lekker mn kont naar je toe keren
hij is met een duitserquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus? Tegenwoordig is het toch hip om vreemd te gaan?
o dus jouw familie is er nietquote:
ow OK nou sterkte hoe dan ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neee gisteravond de vloer schoongemaakt
Ach, net zo veel als een ander.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hij is met een duitser
Dus zitten risicos aan dan
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, net zo veel als een ander.
Ik heb soms wel het gevoel dat ik de enige trouwe gast ben op deze wereld
Nopequote:
Ja is zeker mooi geworden, zal vanmiddag wel foto's maken met mijn digitale cameraquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:54 schreef crv het volgende:
[..]
ow OK nou sterkte hoe dan ook
btw ik heb het eindresultaat denk ik gemist is het inderdaad zo mooi geworden als verwacht?
Jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik denk dat we volgende week ook gaan
met gast bedoel ik man.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ga foto's maken, als ze natuurlijk te zien zijn, dan plaats ik ze vanavond wel
Dat snapte ik, maar er zijn vrouwen zat die ook vreemdgaanquote:
Link, url, pics?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ganz geile foto heeft die Esmerallda nu in d'r fobo
owee als je mij er ook op zet !quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ga foto's maken, als ze natuurlijk te zien zijn, dan plaats ik ze vanavond wel
Tuurlijk, maar onze sekse heeft de naamquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat snapte ik, maar er zijn vrouwen zat die ook vreemdgaan
Als Kally nalaat er eentje voor me mee te nemen kun jij dat dus voor me doen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik denk dat we volgende week ook gaan
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:57 schreef Loveless85 het volgende:
Niet bij mijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar onze sekse heeft de naam
Ik neem er 1 mee, maar voor mezelfquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:58 schreef D. het volgende:
[..]
Als Kally nalaat er eentje voor me mee te nemen kun jij dat dus voor me doen?
Ll heeft zijn best gedaan, maar ze wilden nietquote:
Is toch een vrij normale fotoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:57 schreef Loveless85 het volgende:
ik vind ze ook superquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn man is gek van tijgershet liefst heeft hij er 1 in zijn achtertuin
Schattiequote:
Komt vanzelf.quote:
Is het ook, maar ze is nogal vol van zichzelf en loopt aandacht te trekken met de meest vreemde topics openen, en moeders mooiste is ze nu niet bepaaldquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is toch een vrij normale fotoof zie ik dat verkeerd.
Of moet ik op 1 van die linkjes klikken
Nee het schoot niet opquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ll heeft zijn best gedaan, maar ze wilden niet
Tuurlijkquote:
quote:
Okee, ach er lopen wel meer van die vreemde vogels op FOK! rond.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Is het ook, maar ze is nogal vol van zichzelf en loopt aandacht te trekken met de meest vreemde topics openen, en moeders mooiste is ze nu niet bepaald
Ik ken d'r niet. en volgens mi jis iedereen op FOK! nogal vol van zichzelf, tenminste, de meeste ONZ/KLB'ers zijn me toch een stelletje internethelden!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Is het ook, maar ze is nogal vol van zichzelf en loopt aandacht te trekken met de meest vreemde topics openen, en moeders mooiste is ze nu niet bepaald
OMG wat een trieste mensenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee het schoot niet op![]()
Ging schijnbaar nog wel door in ONZ daarna: Ben je geil of wil je een aardbeitje #3
Ik heb ooit twee apart getrouwden betrapt van de tennisclub. Genant.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:03 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, daar ben ik al te oud voor om mijn mening nog te veranderen, ik weet dat het bij zowel mannen als vrouwen gebeurt, misschien zelfs wel erger bij vrouwen
Best wel jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ooit twee apart getrouwden betrapt van de tennisclub. Genant.
Ja echt he, figuren van 17 & 18, en dan zo'n hele 'rel' met zogezegd allerlei gedoe er om heen (hij zou rondneuken, haar slaan, en al die 'matties' die komen helpenquote:
Er lopen ook genoeg mensen rond, die steen en been klagen over hun gezondheid hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken d'r niet. en volgens mi jis iedereen op FOK! nogal vol van zichzelf, tenminste, de meeste ONZ/KLB'ers zijn me toch een stelletje internethelden!
to say the leastquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja echt he, figuren van 17 & 18, en dan zo'n hele 'rel' met zogezegd allerlei gedoe er om heen (hij zou rondneuken, haar slaan, en al die 'matties' die komen helpen). Het is al bijna net zo sneu aan het worden als FD
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er lopen ook genoeg mensen rond, die steen en been klagen over hun gezondheid hoor.
Ja dat was nog heel politiek correct omschreven. Maar vandaag krijgen we foto's van het jurkje en de kipfiletjesquote:
Hoe gaat het met mn poesje ?quote:
IN ONZ/KLB? Dan zijn ze vast ziek in hun hoofd.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er lopen ook genoeg mensen rond, die steen en been klagen over hun gezondheid hoor.
Ach weet je ze heeft zichzelf niet gemaakt en om iemand op iemands uiterlijk te pakken vind ik laag, maar ze vraagt er wel om, want ze is een regelrechte aandachtshoerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat was nog heel politiek correct omschreven. Maar vandaag krijgen we foto's van het jurkje en de kipfiletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |