mompelt iets over niet weten.quote:
tjah, 2 jaar ofzoquote:
Wat de boer niet kent....quote:
Dus je afdelingshoofd heeft ondertussen wel gemaild?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mompelt iets over niet weten.
Hadden hier gister nog wel over, ze vonden wel apart dat ze heel snel geholpen werd hier
en afdelingshoofd had gister nog telefoon en ging toevallig over haar hij zo:
Als ze hier binnen loopt heb ik last van een werkverminderingsfase
[..]
tjah, 2 jaar ofzo
3 kwartier pas ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:41 schreef charmed_angel het volgende:
hoi
Al weer 40 minuten op werk
Gelukkig moety ik maar tot half 1! Ik heb pijn in me rug niet normaal!
Maar de vloer is schoon
Ik heb niet op mezelf gereageert of self-qoutes gemaaktquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Door niet te reageren op jezelf zou een optie kunnen zijn/
neee, niet gemailled haha.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je afdelingshoofd heeft ondertussen wel gemaild?
hey hoe gaat het?quote:
Zie je wel dat je concurentie hebtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hadden hier gister nog wel over, ze vonden wel apart dat ze heel snel geholpen werd hier
[..]
tjah, 2 jaar ofzo
Nou ja, dat lijkt me duidelijk. Bezemkast, kopieerhok...ik zou kloppen voordat je de deur open doet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neee, niet gemailled haha.
Weet niet precies waar over ging haha
Bosquote:
nou dat wordt achteraan aansluiten voor Crazy als ik dat zo leesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, dat lijkt me duidelijk. Bezemkast, kopieerhok...ik zou kloppen voordat je de deur open doet.
Of ze houdt van een trio, kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:46 schreef crv het volgende:
[..]
nou dat wordt achteraan aansluiten voor Crazy als ik dat zo lees
Slechte nacht gehad, helaas..quote:
Nou begrijp dat je alweer de hele ochtend op de vloer ligt. Kan me daar bij een Bank niets bij voorstellen of heb je de kleine kas laten vallen of je koffiequote:
Ik doelde meer op of je jouw move al gemaakt hadquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:48 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, even koffie drinken en dan douchen en richting Blijdorp
Owquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Slechte nacht gehad, helaas..
en met jullie/jou?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:48 schreef Kally het volgende:
neee gisteravond de vloer schoongemaaktquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:48 schreef crv het volgende:
[..]
Nou begrijp dat je alweer de hele ochtend op de vloer ligt. Kan me daar bij een Bank niets bij voorstellen of heb je de kleine kas laten vallen of je koffie
Ja ik blijf niet al te lang hangen in een saggo bui, heeft toch geen nutquote:
Echt beter gaat het niet nee. Vandaag moet ik naar de pscychiater dus daar kan ik wel praten. (hoop ik)quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OwMaar gaat nu wel iets beter? Heb je al gepraat?
Hier gaat het goed, pijn in rug van vloer schoonmaken
ik houd niet van wachtenquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:48 schreef Kally het volgende:
Yep en een baby olifantje weerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Veel plezier...
kleine tijgertjes toch??
haha nee, hij is al getrouwd enzoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:46 schreef crv het volgende:
[..]
nou dat wordt achteraan aansluiten voor Crazy als ik dat zo lees
okquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Slechte nacht gehad, helaas..
en met jullie/jou?
ook gericht aan Crazy-M enzo
ik alweer bijna 2,5 uur opzittenquote:
nou ik zou mijn baas niet bij zo'n onderonsje willen hebbenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of ze houdt van een trio, kan natuurlijk.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Veel plezier...
kleine tijgertjes toch??
niet te veel fotos van mn familie maken hequote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:48 schreef Kally het volgende:
Goede volgorde.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:48 schreef Kally het volgende:
nou dat probeer ik toch zoveel mogelijk te vermijdenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:51 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, soms moet je dingen doen waar je niet van houdt he
Echt welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet te veel fotos van mn familie maken he
is niet mn baas, maar mn klantquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:51 schreef crv het volgende:
[..]
nou ik zou mijn baas niet bij zo'n onderonsje willen hebben
doe ik lekker mn kont naar je toe kerenquote:
Dus? Tegenwoordig is het toch hip om vreemd te gaan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha nee, hij is al getrouwd enzo
[..]
Blijdorp heeft geen walvissenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet te veel fotos van mn familie maken he
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe ik lekker mn kont naar je toe keren
hij is met een duitserquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus? Tegenwoordig is het toch hip om vreemd te gaan?
o dus jouw familie is er nietquote:
ow OK nou sterkte hoe dan ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neee gisteravond de vloer schoongemaakt
Ach, net zo veel als een ander.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hij is met een duitser
Dus zitten risicos aan dan
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, net zo veel als een ander.
Ik heb soms wel het gevoel dat ik de enige trouwe gast ben op deze wereld
Nopequote:
Ja is zeker mooi geworden, zal vanmiddag wel foto's maken met mijn digitale cameraquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:54 schreef crv het volgende:
[..]
ow OK nou sterkte hoe dan ook
btw ik heb het eindresultaat denk ik gemist is het inderdaad zo mooi geworden als verwacht?
Jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik denk dat we volgende week ook gaan
met gast bedoel ik man.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ga foto's maken, als ze natuurlijk te zien zijn, dan plaats ik ze vanavond wel
Dat snapte ik, maar er zijn vrouwen zat die ook vreemdgaanquote:
Link, url, pics?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ganz geile foto heeft die Esmerallda nu in d'r fobo
owee als je mij er ook op zet !quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ga foto's maken, als ze natuurlijk te zien zijn, dan plaats ik ze vanavond wel
Tuurlijk, maar onze sekse heeft de naamquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat snapte ik, maar er zijn vrouwen zat die ook vreemdgaan
Als Kally nalaat er eentje voor me mee te nemen kun jij dat dus voor me doen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik denk dat we volgende week ook gaan
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:57 schreef Loveless85 het volgende:
Niet bij mijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar onze sekse heeft de naam
Ik neem er 1 mee, maar voor mezelfquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:58 schreef D. het volgende:
[..]
Als Kally nalaat er eentje voor me mee te nemen kun jij dat dus voor me doen?
Ll heeft zijn best gedaan, maar ze wilden nietquote:
Is toch een vrij normale fotoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:57 schreef Loveless85 het volgende:
ik vind ze ook superquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn man is gek van tijgershet liefst heeft hij er 1 in zijn achtertuin
Schattiequote:
Komt vanzelf.quote:
Is het ook, maar ze is nogal vol van zichzelf en loopt aandacht te trekken met de meest vreemde topics openen, en moeders mooiste is ze nu niet bepaaldquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is toch een vrij normale fotoof zie ik dat verkeerd.
Of moet ik op 1 van die linkjes klikken
Nee het schoot niet opquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ll heeft zijn best gedaan, maar ze wilden niet
Tuurlijkquote:
quote:
Okee, ach er lopen wel meer van die vreemde vogels op FOK! rond.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Is het ook, maar ze is nogal vol van zichzelf en loopt aandacht te trekken met de meest vreemde topics openen, en moeders mooiste is ze nu niet bepaald
Ik ken d'r niet. en volgens mi jis iedereen op FOK! nogal vol van zichzelf, tenminste, de meeste ONZ/KLB'ers zijn me toch een stelletje internethelden!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Is het ook, maar ze is nogal vol van zichzelf en loopt aandacht te trekken met de meest vreemde topics openen, en moeders mooiste is ze nu niet bepaald
OMG wat een trieste mensenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee het schoot niet op![]()
Ging schijnbaar nog wel door in ONZ daarna: Ben je geil of wil je een aardbeitje #3
Ik heb ooit twee apart getrouwden betrapt van de tennisclub. Genant.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:03 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, daar ben ik al te oud voor om mijn mening nog te veranderen, ik weet dat het bij zowel mannen als vrouwen gebeurt, misschien zelfs wel erger bij vrouwen
Best wel jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ooit twee apart getrouwden betrapt van de tennisclub. Genant.
Ja echt he, figuren van 17 & 18, en dan zo'n hele 'rel' met zogezegd allerlei gedoe er om heen (hij zou rondneuken, haar slaan, en al die 'matties' die komen helpenquote:
Er lopen ook genoeg mensen rond, die steen en been klagen over hun gezondheid hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken d'r niet. en volgens mi jis iedereen op FOK! nogal vol van zichzelf, tenminste, de meeste ONZ/KLB'ers zijn me toch een stelletje internethelden!
to say the leastquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja echt he, figuren van 17 & 18, en dan zo'n hele 'rel' met zogezegd allerlei gedoe er om heen (hij zou rondneuken, haar slaan, en al die 'matties' die komen helpen). Het is al bijna net zo sneu aan het worden als FD
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er lopen ook genoeg mensen rond, die steen en been klagen over hun gezondheid hoor.
Ja dat was nog heel politiek correct omschreven. Maar vandaag krijgen we foto's van het jurkje en de kipfiletjesquote:
Hoe gaat het met mn poesje ?quote:
IN ONZ/KLB? Dan zijn ze vast ziek in hun hoofd.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er lopen ook genoeg mensen rond, die steen en been klagen over hun gezondheid hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |