mompelt iets over niet weten.quote:
tjah, 2 jaar ofzoquote:
Wat de boer niet kent....quote:
Dus je afdelingshoofd heeft ondertussen wel gemaild?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mompelt iets over niet weten.
Hadden hier gister nog wel over, ze vonden wel apart dat ze heel snel geholpen werd hier
en afdelingshoofd had gister nog telefoon en ging toevallig over haar hij zo:
Als ze hier binnen loopt heb ik last van een werkverminderingsfase
[..]
tjah, 2 jaar ofzo
3 kwartier pas ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:41 schreef charmed_angel het volgende:
hoi
Al weer 40 minuten op werk
Gelukkig moety ik maar tot half 1! Ik heb pijn in me rug niet normaal!
Maar de vloer is schoon
Ik heb niet op mezelf gereageert of self-qoutes gemaaktquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Door niet te reageren op jezelf zou een optie kunnen zijn/
neee, niet gemailled haha.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je afdelingshoofd heeft ondertussen wel gemaild?
hey hoe gaat het?quote:
Zie je wel dat je concurentie hebtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hadden hier gister nog wel over, ze vonden wel apart dat ze heel snel geholpen werd hier
[..]
tjah, 2 jaar ofzo
Nou ja, dat lijkt me duidelijk. Bezemkast, kopieerhok...ik zou kloppen voordat je de deur open doet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neee, niet gemailled haha.
Weet niet precies waar over ging haha
Bosquote:
nou dat wordt achteraan aansluiten voor Crazy als ik dat zo leesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, dat lijkt me duidelijk. Bezemkast, kopieerhok...ik zou kloppen voordat je de deur open doet.
Of ze houdt van een trio, kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:46 schreef crv het volgende:
[..]
nou dat wordt achteraan aansluiten voor Crazy als ik dat zo lees
Slechte nacht gehad, helaas..quote:
Nou begrijp dat je alweer de hele ochtend op de vloer ligt. Kan me daar bij een Bank niets bij voorstellen of heb je de kleine kas laten vallen of je koffiequote:
Ik doelde meer op of je jouw move al gemaakt hadquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:48 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, even koffie drinken en dan douchen en richting Blijdorp
Owquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Slechte nacht gehad, helaas..
en met jullie/jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |