Volgens mij snapte ze het gebruik van < niet helemaal bij haar gewichtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:05 schreef Just-Lost het volgende:
Oke! Wie zag eerst haar gezicht.. en toen pas iets anders?
nl16446422
ze heeft niet eens een lelijk gezichtje.. Maaar serieuuuussssss wat een, wat een... wat een dingen!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:11 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ze met <45kg specifiek op dr opvallende punten doelt ook
gezichtje? wat een zeug-alertquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:14 schreef Just-Lost het volgende:
[..]
ze heeft niet eens een lelijk gezichtje.. Maaar serieuuuussssss wat een, wat een... wat een dingen!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:15 schreef brunette82 het volgende:
mhh vind relatieplanet toch makkelijker zie ik...profiel aangemaakt..be2 is niks, haha
Raad de cupmaat! Volgens mij is het alfabet daar niet toereikend voor.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Ik vind haar niet lelijk, het is alleen zoveel.
quote:
Heel veel vrouw voor je geld.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Ik vind haar niet lelijk, het is alleen zoveel.
Voor een hele luie feeder! je hoeft er niets meer aan te doen!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:16 schreef Karina het volgende:
OMG wat is dat. Is iets voor een feeder misschien.
Mee eens. Ik denk dat als zij gaat afvallen, ze die enorme tetten ook kwijt is.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:14 schreef Just-Lost het volgende:
[..]
ze heeft niet eens een lelijk gezichtje.. Maaar serieuuuussssss wat een, wat een... wat een dingen!
Al dat loshangende vel danquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:19 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Mee eens. Ik denk dat als zij gaat afvallen, ze die enorme tetten ook kwijt is.
Jullie denken gewoon té slecht over ons, zodat jullie ons overal de schuld van kunnen gevenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:18 schreef Jolene22 het volgende:
Wel heel grappig. Is er eindelijk een vrouw gepost met cupmaat N hebben de mannen het toch over haar gezicht. Zo erg zijn jullie dus ook weer niet
Lijkt me juist van wel, heb je iemand met een goede voorgevel is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:18 schreef Jolene22 het volgende:
Wel heel grappig. Is er eindelijk een vrouw gepost met cupmaat N hebben de mannen het toch over haar gezicht. Zo erg zijn jullie dus ook weer niet
Ach, het is toch vrijdag.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:20 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel fucked up voor je arbeidsproductiviteit zeg
Daarom, en niet druk, dus straks op het laatste moment ff een uurtje er tegenaanquote:
Maar natuurlijk niet wij mannen kijken heus wel verder dan een mooie voorgevel en hechten veel meer waarde aan een intelligente meid dan aan het uiterlijk want zo oppervlakkig zijn wij niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:18 schreef Jolene22 het volgende:
Haha my hero!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:27 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Maar natuurlijk niet wij mannen kijken heus wel verder dan een mooie voorgevel en hechten veel meer waarde aan een intelligente meid dan aan het uiterlijk want zo oppervlakkig zijn wij niet.
Mocht ik hem sluiten mag jij hem aanmakenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:25 schreef Just-Lost het volgende:
ik heb deeltje 17 klaar staan hoor
weet alleen nooit wanneer die sluit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |