Ooh ze heeft zelfs fotos!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:48 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
haha wat een mens joh. heel het internet staat vol met haar contactadvertenties moet je maar eens googlen.
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=&q=hilde+doof+jodoigne&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
Ze ís dus gewoon doof
En ook grappig: Geaardheid hetero maar wel op zoek zijn naar een vrouw
Als je het zo bekijkt is elke naam een unisex-naam.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Is Hilde dan niet gewoon een man? het is wel een beetje een unisex naam. (van sadistische ouders)
Zeg je twijfelt toch niet aan mijn oordeel hehquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Is Hilde dan niet gewoon een man? het is wel een beetje een unisex naam. (van sadistische ouders)
Dat kan nog steeds een man zijn!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:56 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Zeg je twijfelt toch niet aan mijn oordeel heh. Om het je te bewijzen:: Pic
[ afbeelding ]
Maar ze lijkt er idd wel een beetje opquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:56 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kan toch wel gewoon lezen? Lesboeken enzo?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:55 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ooh ze heeft zelfs fotos!
Maar is het niet zo dat als je doof bent, je kan dan al niet goed spreken dacht ik, dat je dan automatisch ook niet aan normale zinsopbouw kan doen....
Maar met zoveel oproepjes moet ze onderhand toch al wat gevonden hebben zou je denken.....
Nou vooruit speciaal voor jou nog een pic, op verzoek onder spoiler geplaatst:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds een man zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Jolene22 op 23-07-2010 10:03:54 ]
Hmmm heb je een punt!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:57 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Je kan toch wel gewoon lezen? Lesboeken enzo?
Whehehe goede link trouwensquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:58 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Nou vooruit speciaal voor jou nog een pic:
[ afbeelding ]
Nou stuur haar een mailtje ze zegt zelf dat ze hetero isquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:00 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Whehehe goede link trouwens
Maarrre ze heeft wel een fokking cars handdoek ja! Dus met dr smaak zit het wel goed
Help me eraan te herinneren nooit meer tegen jou in te gaan. Dat is niet goed voor me..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:58 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Nou vooruit speciaal voor jou nog een pic:
[ afbeelding ]
Meest verstandige comment van vandaagquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Help me eraan te herinneren nooit meer tegen jou in te gaan. Dat is niet goed voor me..
Jemig, pleur die kop eens onder een spoiler. Schrik me rot !quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:56 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neh, ik denk niet dat ze van iemand als mij iets wil horen....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:00 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Nou stuur haar een mailtje ze zegt zelf dat ze hetero isMisschien maak je wel kans!
Tis wel in belgie heh
Sorry. Tot uw dienstquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:02 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Jemig, pleur die kop eens onder een spoiler. Schrik me rot !
Er zijn mensen gebanned voor minder.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:02 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Jemig, pleur die kop eens onder een spoiler. Schrik me rot !
Bizar...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:05 schreef Just-Lost het volgende:
Oke! Wie zag eerst haar gezicht.. en toen pas iets anders?
nl16446422
Dude!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:05 schreef Just-Lost het volgende:
nl16446422
Is RP zelf al niet een hall of shame?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:10 schreef Jolene22 het volgende:
Nog even en we kunnen een hall of shame inrichten
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:05 schreef Just-Lost het volgende:
nl16446422
whehehehe ! Mooi lijstje toevoegen aan de OP misschien ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:10 schreef Jolene22 het volgende:
Nog even en we kunnen een hall of shame inrichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |