Die heeft wat minder haarquote:
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik ben nergens lenig genoeg voor dus dat antwoord is makkelijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:55 schreef Great.Expectations het volgende:
Poll: Kan jij jezelf...Ja, zo lenig ben ik wel Nee, zo lenig ben ik niet Ik snap de vraag niet Overig, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dan krijgen we bans.quote:
van die pollen ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:57 schreef Myraela het volgende:
Gudverdumme. Ik hoopte op pics.
hij noemt zichzelf databeestquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent toch wel meer dan een rolstoel?
Jazeker! Maar er waren mensen hier die mij onder die noemer herinnerden. Misschien blijf ik nu wat beter hangenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent toch wel meer dan een rolstoel?
Calimeroquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:15 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jazeker! Maar er waren mensen hier die mij onder die noemer herinnerden. Misschien blijf ik nu wat beter hangen.
Goh. Echt?quote:
Titels komen niet altijd overeen met de werkelijkheid...quote:
Yeah, I knowquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:17 schreef WheeleE het volgende:
Titels komen niet altijd overeen met de werkelijkheid...
Glijmiddel werkt beter.quote:
Niet in die zinquote:
En dan?quote:
Dat is niet echt een fatsoenlijke reactie nee.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:45 schreef creno het volgende:
Om tien over acht, tien minuten na sluitingstijd, tegen een klant zeggen: " zou u zo naar de kassa willen gaan, we sluiten om 8 uur" is toch vrij netjes lijkt me ?
Ik kreeg me toch een bek: "wij blijven gewoon nog shoppen, MAAT" .
Spuugt ie terug. Of zoals wonderer dan zou willen, dan glijmiddelt ie terug.quote:
en tegen mijn collega maakte ie ook nog rare opmerkingen over de openingstijden, en toen ie de winkelwagen voor de deur terug zette lag er een doosje kapotte eieren in.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is niet echt een fatsoenlijke reactie nee.
Je bent hilarischquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Spuugt ie terug. Of zoals wonderer dan zou willen, dan glijmiddelt ie terug.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah Adrien Grenier![]()
...
Haai TVquote:
aan het wat?quote:
Probeer het eens met www ervoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:16 schreef Xiance het volgende:
UPC kan gay.nl niet meer vinden
domein onbekend
Misschien helpt het om OpenDNS in te stellen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:16 schreef Xiance het volgende:
UPC kan gay.nl niet meer vinden
domein onbekend
Wat? ik ken genoeg sites waar het domein zonder www niet werkt hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:23 schreef Xiance het volgende:
wonderer....![]()
![]()
G.E mijn gateway maakt al heel lang gebruik van openDNS
t was gewoon een tijdelijk iets denk ik.. want nu werkt het weer![]()
t was een teken van god's hand
ik ook, daarom gaat bij mij ook eigenlijk alles via een www.domeinnaam.tldquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat? ik ken genoeg sites waar het domein zonder www niet werkt hoor
quote:
Jij durft.quote:
Heeft Stroek geen ochtendhumeur?quote:
nee.. stroek is al jaar en dag een van mijn trouwe maatjesquote:
i-dosen/i-drugs, trippen op muziek:quote:
Oeh herinneringen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:10 schreef Ang3l het volgende:
I hope you don;t feel just like me
I hope you're happyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Kga zondagquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:32 schreef Dosadi het volgende:
Inception is echt een aanrader... geen perfecte film, maar wel spannend en mooi en vol met geweldige plaatjes
Hij staat #3 op IMDB zelfsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:32 schreef Dosadi het volgende:
Inception is echt een aanrader... geen perfecte film, maar wel spannend en mooi en vol met geweldige plaatjes
Ja.. zelfs 2 dagen voor de premiere hadden duizenden mensen gestemdquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:50 schreef Ang3l het volgende:
IMDB is qua ratings echt crapnonens geworden. Zoveel mensen die als fan films 10 gana geven en haters die dan 1 geven. Bv.... ja echt... Twilight. Al die twwifans geven een 10, en al die twihaters geven een 1. Nou zijn het niet de beste films van de wereld dus een 10 is bullshit, maar een 1 is ook bull. Die ratings kloppen echt niet meer door het gespam.
Is er nog geen Mike update vandaag, hoe gaat het hem af, wie gaat hem onthalen?quote:
Ik ga vanavondquote:
Rogerquote:
Roger is ook bestquote:
zijn voeten hebben toch wel lichte schade opgelopen, dus voor mensen met een voeten fetiish is het even geduld hebben.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Is er nog geen Mike update vandaag, hoe gaat het hem af, wie gaat hem onthalen?
Hoiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:37 schreef GenusButeo het volgende:
Ik vind dat ik me wat beter moet integreren in de homoscene. Dus: hoi.
Welkom... en succesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:37 schreef GenusButeo het volgende:
u is hier van harte welkomquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:37 schreef GenusButeo het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:37 schreef GenusButeo het volgende:
Merhaba!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:37 schreef GenusButeo het volgende:
laat mij met traditie breken door te zeggen:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:10 schreef GenusButeo het volgende:
Jullie waren zo'n 150 topics geleden ook al zo vriendelijk.
some things never changequote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:10 schreef GenusButeo het volgende:
En toch ben je weggegaan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:10 schreef GenusButeo het volgende:
Selam! Naber?quote:
Nee, hoor. Dat doe je niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:11 schreef Dosadi het volgende:
[..]
laat mij met traditie breken door te zeggen:
Ik haat je.
En dat is in dit geval alleen maar positief.quote:
Mijn turks houdt op bij merhabaquote:
Ik ben niet zozeer 'weggegaan'. Gewoon enige tijd niet gereageerd.quote:
Je kan toch best uit de context bepalen wat ik daar zeg?quote:
Een van de eersten die het snapt!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
beest jij data met oracle of met sap ?
Erik is best goed in konttekstenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je kan toch best uit de context bepalen wat ik daar zeg?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:15 schreef Xiance het volgende:
ja sorry dat ik er niet bij ben om mike in te zwaaien stroeks, ik moet naar t ziekenhuis
Ik vooral aan de voorkant met SQL plus scriptjesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:24 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Een van de eersten die het snapt!![]()
Meeste met Sybase ASE, maar ook wel Oracle en MSSQL. SAP is nog onontgonnen terrein voor mij.
Ik gok op hoe het met me gaat.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je kan toch best uit de context bepalen wat ik daar zeg?
Dat doe ik helaas te weinig. In het begin deed ik nog wel wat ontwikkel/scriptwerk, maar dat is allemaal verschoven naar andere afdelingen. Doe nu projectwerk en implementatie van maatwerkwijzigingen. Ook leukquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vooral aan de voorkant met SQL plus scriptjes
quote:
Klopt. En een goede reactie.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik gok op hoe het met me gaat.
iyiyim, teşekkür ederim
Maar nu hou ik op, want dat moet ik allemaal opzoeken.
Woordgrapjesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Dit soort opmerkingen zijn hier zeker aan de orde van de dag.
De leukste categorie bestaat uit woordgrapjes die je pas snapt na een grondige analyse uitgevoerd te hebben.quote:
Die heb ik ook wel in huis... maar het is nog vroeg dus dan heb ik een banale buiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:39 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
De leukste categorie bestaat uit woordgrapjes die je pas snapt na een grondige analyse uitgevoerd te hebben.
No, we didn't. It's a conspiracy.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:40 schreef Dosadi het volgende:
puns used to be the highest form of comedy... but then we grew up...
Eigenlijk heb je gelijk. Niet echt billijk op dit uur.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel in huis... maar het is nog vroeg dus dan heb ik een banale bui
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je gelijk. Niet echt billijk op dit uur.
Merhaba canim! Nasilsin?quote:
klinkt leuk en uitdagendquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:31 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat doe ik helaas te weinig. In het begin deed ik nog wel wat ontwikkel/scriptwerk, maar dat is allemaal verschoven naar andere afdelingen. Doe nu projectwerk en implementatie van maatwerkwijzigingen. Ook leuk.
Oh, en sinds een paar maanden technisch coördinator van een van onze grootste applicaties. Voor gevraagd door mn teamleider.
Iyidir, bebek. Ya sen?quote:
quote:
Wat fijn.quote:
Had. Nog wel een Turkse vriendinquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:57 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Iyidir, bebek. Ya sen?
Ik weet nog van de vorige keer dat jij een Turkse scharrel had. Hebt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had. Nog wel een Turkse vriendin
Maar die leert me alleen dingen als amcuk en yarak
Nee?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Daar word je pas welbespraakt van. Ze heeft je toch ook zeker moeten leren wat 'göt' betekent?
En ze spreekt geen Turks tijdens haar vakantie?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee?
En kan het nu niet vragen want ze heeft vakantie
Ik vind dat de homoscène zich wat beter mag integreren maar je bent van harte welokm hierquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:37 schreef GenusButeo het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En ze spreekt geen Turks tijdens haar vakantie?
Ik integreer me een ongeluk in o.a. [Singles]quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik vind dat de homoscène zich wat beter mag integreren maar je bent van harte welokm hier
Schandalig!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee?
En kan het nu niet vragen want ze heeft vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Schandalig!Ooo, dus de yarak gaat zo in de got? Met puntjes. Maar die heb ik ff niet voor handen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n collega zegt wel atijd: Gooi die yarak eens op de massa! Massa is tafel toch?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Schandalig!Wat banaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ff aangepastquote:
straks komen Pieter en Dirk hier nog boodschappenlijstjes postenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Wat fijn.
Mike die blaren heeft, en jij die stinkt en moet poepen.
Vandaag zitten we vol nuttige weetjes in dit topic
Niet ernstigs hoop ik?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:15 schreef Xiance het volgende:
ja sorry dat ik er niet bij ben om mike in te zwaaien stroeks, ik moet naar t ziekenhuis
Why, thank you, sir.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik vind dat de homoscène zich wat beter mag integreren maar je bent van harte welokm hier
Ik integreer me ook rot in al mijn slowchats!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik integreer me een ongeluk in o.a. [Singles]
En we hebben het toch best gezellig zo?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik integreer me ook rot in al mijn slowchats!
Ik had het ook niet zozeer over dit forum, maar homo's in het algemeenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik integreer me een ongeluk in o.a. [Singles]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooo, dus de yarak gaat zo in de got? Met puntjes. Maar die heb ik ff niet voor handen.
M'n collega zegt wel atijd: Gooi die yarak eens op de massa! Massa is tafel toch?
Ook buiten het forum integreer ik goed met hetero's hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik had het ook niet zozeer over dit forum, maar homo's in het algemeen
ja die praat niets als Turks thuis.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:13 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Juist, ja. ö = Alt + P. Probeer het eens.
'Masa' betekent tafel, ja. Haha. Je collega is een meesteres in de Turkse taal, kennelijk.
Ja, ik maak me wel eens schuldig aan banaliteiten, of banaliteiten, zoals Ang3l het stelt.quote:
Ik zit eigenlijk ook altijd tussen de hetero'squote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook buiten het forum integreer ik goed met hetero's hoor
Koerdisch is heel andere koek dan Turks, hè! Maar ik neem aan dat ze dan afkomstig is uit Koerdisch-Turkije.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja die praat niets als Turks thuis.
Of nee, Kurdisch eigenlijk
ik moet plassen...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Wat fijn.
Mike die blaren heeft, en jij die stinkt en moet poepen.
Vandaag zitten we vol nuttige weetjes in dit topic
Ik ook en dan met name met de Turkse.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook buiten het forum integreer ik goed met hetero's hoor
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:58 schreef TheVulture het volgende:
Wat een vet idee
http://www.telegraaf.nl/b(...)_koffer__.html?p=2,1
quote:Het bedrijf waarschuwt wel dat de stickers een probleem op kunnen leveren bij de beveiliging of de douane, "maar daar kom je wel achter onder het genot van een rectaal onderzoek."
Ik kan anders ook wel gewoon wat handschoenen bestellen hoor?quote:
Telegraaf.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:58 schreef TheVulture het volgende:
Wat een vet idee
http://www.telegraaf.nl/b(...)_koffer__.html?p=2,1
Oh Dokter de Gier, wat doet u nu?!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan anders ook wel gewoon wat handschoenen bestellen hoor?
Doet geen pijnquote:
Even diep zuchten enzoquote:
Ben je vrijgelaten of slechts met begeleid verlof?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:53 schreef Cahir het volgende:
Goedemiddag
Begeleid verlof, maarja we wonen in Nederland hequote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ben je vrijgelaten of slechts met begeleid verlof?
Aanmelden telt niet, je moet ook daadwerkelijk wat gaan doen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:15 schreef Deceit het volgende:
zoooo, ik heb mezelf aangemeld voor de fitness
Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:15 schreef Deceit het volgende:
zoooo, ik heb mezelf aangemeld voor de fitness
Een maand lang?! Nah, wat een mongolen zeg!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:57 schreef Great.Expectations het volgende:
Het zwembad is een maand lang dicht voor baantjeszwemmen, door het WK voor gehandicapten.
Wat mij doet denken aan een liedje van Hans Dorresteijn, "en in baan drie zwemt enkel en alleen een knie".
Die gehandicapten zwemmen natuurlijk niet zo snel als Pieter van den Hoogenbandquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een maand lang?! Nah, wat een mongolen zeg!
ik heb een date gehad met een jongen die syfilus positief getest isquote:
Ew. Dat had ik met chlamydia. En hij mij de schuld geven. Maar ik was cleanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:13 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb een date gehad met een jongen die syfilus positief getest is
ik wist niet eens dat jij daar aan datequote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:13 schreef Xiance het volgende:
dus nee, ansich niks ernstigs, maar wel vervelend
ik heb nog nooit *afklopt* soa's gehad
We krijgen toch niet elke keer dat je nu in het Turks dingen gaat roepen he, want dat liep toen met Spaans/Portugees/Whatever ook niet tof af.quote:
Nuno 2.0quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We krijgen toch niet elke keer dat je nu in het Turks dingen gaat roepen he, want dat liep toen met Spaans/Portugees/Whatever ook niet tof af.
Precies, ik ben breedquote:
zoiets kreeg ik ook te horen ja "mischien heb ik het wel van jou, maar het kan ook zijn dat jij het van mij hebt"quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ew. Dat had ik met chlamydia. En hij mij de schuld geven. Maar ik was clean
Het is wel goed dat hij jou informeert dat jij het nu misschien ook hebt...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
zoiets kreeg ik ook te horen ja "mischien heb ik het wel van jou, maar het kan ook zijn dat jij het van mij hebt"
gelukkig heb ik dit jaar slechts met 2 personen sex gehad.. 1 daarvan is vorrige maand volledig clean getest..
ik heb terug gesmst "nou fijn dat je dat via een smsje laat weten, als je al je dates moet bellen loopt je rekening in de tonnen natuurlijk"
Ik ben nu duidelijk herkenbaarquote:
ik snap alleen niet waarom mensen tegenwoordig alles via een smsje doen..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is wel goed dat hij jou informeert dat jij het nu misschien ook hebt...
Zeg, met 2 personen per jaar kun je het OOK oplopen hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:32 schreef Xiance het volgende:
ik heb dus terug gesmst "ja, of mischien hebben die andere 248 mensen die per jaar syfilis oplopen het dit jaar wel van jou"
blegh, bitchen kan ik ook
Sensin.quote:
Zelf wetenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:40 schreef GenusButeo het volgende:
Ik heb gelogen, trouwens, over dat van die honderd topics. I'll just... stick around.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:41 schreef Xiance het volgende:
anyway, ik ga een uurtje slapen, ik heb vanacht geen oog dicht gedaan, ben moe
you catch my driftquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou ook niet vrolijk worden als een date me zou sms'en over een ingegroeide teennagel. Maar daar hoeft ie ook niet voor te bellen.
Vorige keer wel dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zelf weten. Het heeft dit keer in ieder geval niet aan ons gelegen als je weg zou blijven.
Niet bij jou. Tenminste ik kan me je toch niet herinneren. Maar er zijn wel mensen min of meer weggepestquote:
Voor een rectaal onderzoek wel?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou ook niet vrolijk worden als een date me zou sms'en over een ingegroeide teennagel. Maar daar hoeft ie ook niet voor te bellen.
Als je dat al wist.... waarom heb je't dan met hem gedaan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:43 schreef Xiance het volgende:
[..]
you catch my drift
ik zou wel bellen.. tsja, tis vervelend en dan ga je maar even door het stof, maar ik vind bellen toch net iets netter staan, en ik zou ook al niet beginnen met "maar ik kan het ook van jou hebben hoor!" als ik wist dat ik 2 handen vol aan kerels per 6 maanden verslind
Wie dan?!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet bij jou. Tenminste ik kan me je toch niet herinneren. Maar er zijn wel mensen min of meer weggepest.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie dan?!
O ja, die met dat stomme hoedje![]()
omdat niet iedereen die erop los neukt ook syfilis heeft????quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je dat al wist.... waarom heb je't dan met hem gedaan?
Nèh, ik was redelijk tevreden over m'n entrance, al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet bij jou. Tenminste ik kan me je toch niet herinneren. Maar er zijn wel mensen min of meer weggepest.
Maar de kans is dan wel groter hequote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
omdat niet iedereen die erop los neukt ook syfilis heeft????
De kansen stijgen dan welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
omdat niet iedereen die erop los neukt ook syfilis heeft????
Ik heb het niet gedaan!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nèh, ik was redelijk tevreden over m'n entrance, al zeg ik het zelf.
Wel vals, hoor. Mensen wegpesten.
Ach met jouw karakter hoef je je niet druk te maken om SOA's hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:50 schreef Cahir het volgende:
Lekker geruststellend gesprek over SOA's weer.
Alsof jij een condoom omdoet voor een pijpbeurtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De kansen stijgen dan wel
En sowieso... condooms!
Hokjesgeestquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach met jouw karakter hoef je je niet druk te maken om SOA's hoor
Ook dat ja. Maar dat helpt niet bij alle soa'squote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De kansen stijgen dan wel
En sowieso... condooms!
Je leeft maar een keer. Toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Was Cahir een paar weken terug niet nog verheugd dat zijn soa-test negatief uitgevallen was? Someone has been slutting around!
Nee dat was iets met webcamsex en zoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Was Cahir een paar weken terug niet nog verheugd dat zijn soa-test negatief uitgevallen was? Someone has been slutting around!
Da's ook weer zo....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:52 schreef Cahir het volgende:
[..]
Alsof jij een condoom omdoet voor een pijpbeurt
Was dat net nadat je het had uitgemaaktquote:
Dat insinueerde ik ook niet.quote:
Ik was 't ook niet!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat insinueerde ik ook niet.
Dus... wie zijn de valse nichten hier?
De hoe?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was dat net nadat je het had uitgemaakt? In the rebound
?
Nou ik heb het ooit wel eens gedaan... maar da's inderdaad gewoon ruk... dan let ik liever heel goed op dat ik niks in mijn mond krijg en sowieso niks doorslikquote:
Kan ook niet anders, met zo'n username.quote:
Ik ook nietquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:57 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Kan ook niet anders, met zo'n username.
Als de overige users dit nou ook zouden beamen...quote:
Ach ik ben de flauwste niet... ik heb mijn steentje bijgedragen ja... sue me... het was ook een irritant stuk vreten die niet eens normaal Nederlands kon typenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Als de overige users dit nou ook zouden beamen...
Dat wil ik ook wel beamenquote:
Wie liefde geeft krijgt liefde terugquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel beamen. Tegen mij althans is ie best lief
.
omdat?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:10 schreef GenusButeo het volgende:
Oké, ik had morgen dus eigenlijk een date, maar dat mag ie dus mooi op z'n buik schrijven.
quote:
O, maar dat is ook gewoon not done.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ik ben de flauwste niet... ik heb mijn steentje bijgedragen ja... sue me... het was ook een irritant stuk vreten die niet eens normaal Nederlands kon typen
En verder ben ik best lief
Hij zou naar Den Haag komen, maar hij smst net dat 'het hem beter lijkt als ik naar Amsterdam kom, want hij heeft een verjaardag in de avond'.quote:
Als ik een ding geleerd heb... OVERAL kun je een liefhebber voor vinden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach met jouw karakter hoef je je niet druk te maken om SOA's hoor
Punt 4 is een beetje zeiken... tijdstip zou wat mij betreft niets uitmaken... die andere 3 hangt er vanaf hoe vaak je dit al met hem hebt meegemaaktquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hij zou naar Den Haag komen, maar hij smst net dat 'het hem beter lijkt als ik naar Amsterdam kom, want hij heeft een verjaardag in de avond'.
Ten eerste: hij komt z'n afspraak niet na.
Ten tweede: wist hij niet eerder dat ie een verjaardag had?
Ten derde: ik ben een arme student. Hij niet. En dat wéét ie!
Ten vierde: middagdate. Bij hem thuis.
Of zeik ik nu gewoon?
Oké, fair enough. Verzetten dan maar.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Punt 4 is een beetje zeiken... tijdstip zou wat mij betreft niets uitmaken... die andere 3 hangt er vanaf hoe vaak je dit al met hem hebt meegemaakt
Ben benieuwd wat je van Joris en de draak vindt ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:24 schreef TheVulture het volgende:
Goed ik ben er weg van... vanavond film en morgen Efteling
Bis zondag ofzo
Pijpen zonder iets in je mond te krijgen? Dat is knap!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik heb het ooit wel eens gedaan... maar da's inderdaad gewoon ruk... dan let ik liever heel goed op dat ik niks in mijn mond krijg en sowieso niks doorslik
hulde voor tmm !quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:09 schreef wonderer het volgende:
TMM! Je acties hebben effect gehad
http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=8059&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
ik wist hier dus nergens iets vanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:09 schreef wonderer het volgende:
TMM! Je acties hebben effect gehad
http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=8059&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
O nu snap ik je twitter ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik wist hier dus nergens iets van
ik voel me nu wel echt buitenspel
Wie met welk hoedje?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie dan?!
O ja, die met dat stomme hoedje![]()
Beetje een Chris Garneaustemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |