met de bus naar oss, en dan met de trein terug naar Den Bosch ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:27 schreef TheVulture het volgende:
Waarom rijdt er iemand tegen een viaduct aan tussen Best en Beukenlaan... ik kan niet naar huis met de trein
Eh nee... dan wacht ik wel gewoon even... dat kost me ruim een uur extraquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met de bus naar oss, en dan met de trein terug naar Den Bosch ?
Doe es een linkje!quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Jeej, het stuk(je) staat al op de Effenaar site
Goed zoquote:
Leuk stukjequote:
Ja, beetje te kort voor mijn smaak, ik ga er niet heenquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, beetje te kort voor mijn smaak, ik ga er niet heen.
Zat ik op frisofeest.nl te zoekenquote:
Heb je het ondertussen gevonden?quote:
Mits het de beschrijving van het XL feest was, ja.quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ang3l! ik maak het uit! het is over! beetje over mijn post heen lezen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ang3l.. Volgensmij heb je nu echt iets uit te leggen!
Oh ja, en tis uit.![]()
Het mocht niet langer, kutquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, beetje te kort voor mijn smaak, ik ga er niet heen.
Jah, dat dus. Kwam friso vandaag mee aan, en moest ook meteen vanmiddag af zijn en op de site komen. Was de vuurdoopquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mits het de beschrijving van het XL feest was, ja.
Je houdt er gewoon 3 anderen op naquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben vandaag gewoon 3 x op een rij gedumpt!
Adams Apples heb ik, de rest nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens, ik heb dit gekocht:
[ afbeelding ]
Met:
Election Night (1998 )
Flickering Lights (2000)
The Green Butchers (2003)
Adam's Apples (2005)
Het waren die drie films (en Election night, maar dat is maar een 10-minutenfilm) voor 15,- Vond ik wel een goede dealquote:
En als de boterham nou zelf het likken doet?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je houdt er gewoon 3 anderen op na
Ik wil geen afgelikte boterhamdus bij deze is het uit Ang3l
Dan is het goedquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
En als de boterham nou zelf het likken doet?
Kan Ang3l dat dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
En als de boterham nou zelf het likken doet?
Hij is danser, toch?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Kan Ang3l dat dan?Wat lenig!
Ik heb zo mijn bronnen...quote:En hoe weet jij dat dan eigenlijk?
Ik riep altijd "Hou op, ik pies in m'n broek!" maar dit kan blijkbaar ook werken!quote:
Won geeft meerdere malen bij me gelogeerd hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Kan Ang3l dat dan?Wat lenig!
En hoe weet jij dat dan eigenlijk?
Ik zou doorgaan als iemand roept, ik krijg een stijve.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik riep altijd "Hou op, ik pies in m'n broek!" maar dit kan blijkbaar ook werken!
En wonderer zegt dan, goh, Ang3l, voor mijn boek wil ik weten hoe het is als iemand zichzelfquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Won geeft meerdere malen bij me gelogeerd hoor
Doe!quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:45 schreef Great.Expectations het volgende:
Misschien moet ik ook maar een boek schrijven.
G_E... Ik krijg een stijvequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:41 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik zou doorgaan als iemand roept, ik krijg een stijve.![]()
Ik ben niet lenigquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:43 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En wonderer zegt dan, goh, Ang3l, voor mijn boek wil ik weten hoe het is als iemand zichzelf, en dan zeg jij, geen probleem Won, I'll show you!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |