Ik las eerst "Zou je het uitmaken"quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou het je uitmaken als wonderer de muurschildering wel mooi zou vinden?
Dat zou een onverwachte plottwist zijn, een stomende relatie tussen wonderer en G_Equote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zou een onverwachte plottwist zijn, een stomende relatie tussen wonderer en G_E.
Ew. Da's echt misselijkmakend!quote:
quote:
Ik heb eigenlijk wel zin in een hamburger nuquote:
Maar zelfs die broodjes glimmen van 't vet. Ik zou echt over m'n nek gaanquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel zin in een hamburger nu(een echte, niet van de Mac of zo).
Ja, ik wil ook niet DIE hamburgersquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar zelfs die broodjes glimmen van 't vet. Ik zou echt over m'n nek gaan
Enjoy the fatness my dear, it's going to be on you for a long long time.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Cairon-Dosadi-Phalanx-KugariKen gaat vanavond voor ons koken
Zeg! je ruimt het toch wel zelf op he!quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:24 schreef Ang3l het volgende:
ERIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De fok campagne was op SYTYCD!
Oh en ik zie jou daar al rondlopen en jezelf belangrijk vinden en jezelf te goed voelen om met mensen te praten behalve de rest van de organiezasie.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
Whoohooo! Kreeg vandaag mijn eerste spontane "de deadline is wel vanmiddag" schrijfopdracht voor 't Frisofeest binnen en heb net de draft opgestuurd naar de organisatie. Maar uh... die draft is meteen in 1x ook de definitieve versie geworden want ze vionden 'm super. Hup, door naar de Effenaar en op de site dus straks
Wel allemaal komen he, 24 Sept
Dan drink ik wel gewoon bier hequote:
count me inquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
Whoohooo! Kreeg vandaag mijn eerste spontane "de deadline is wel vanmiddag" schrijfopdracht voor 't Frisofeest binnen en heb net de draft opgestuurd naar de organisatie. Maar uh... die draft is meteen in 1x ook de definitieve versie geworden want ze vionden 'm super. Hup, door naar de Effenaar en op de site dus straks
Inge weer helemaal blijquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
Ja. Want zo ben ik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh en ik zie jou daar al rondlopen en jezelf belangrijk vinden en jezelf te goed voelen om met mensen te praten behalve de rest van de organiezasie.
We willen nu we allemaal op de guestlist, dat snap je natuurlijk wel.quote:
Ang3l wordt de nieuwe doorbitch ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
We willen nu we allemaal op de guestlist, dat snap je natuurlijk wel.
Suck my motherfu... nee wachtquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
We willen nu we allemaal op de guestlist, dat snap je natuurlijk wel.
Die maakt best leuke liedjesquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Deze meneer komt trouwens optreden op 't feestje
"Reikt Red Bull en spaanse peper aanquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:36 schreef creno het volgende:
pfff, ik voel me/ben zo sloom als een slak.
leuk stukjequote:Op donderdag 22 juli 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Jeej, het stuk(je) staat al op de Effenaar site
Hou je deze dan wel binnen en niet op het balkon zoals ooit met de tuinkabouterquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:11 schreef Ang3l het volgende:
Ohh! Ik ben verliefd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1.80m hoog!
Uit 1880!
Richtprijs 1.500,- EUR
Wat lief dat jullie me deze gaan geven voor mijn verjaardag
Oh.. is het al uitgelekt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:11 schreef Ang3l het volgende:
Ohh! Ik ben verliefd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1.80m hoog!
Uit 1880!
Richtprijs 1.500,- EUR
Wat lief dat jullie me deze gaan geven voor mijn verjaardag
GIMME!quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh.. is het al uitgelekt.
Nah, dan verzin ik wel een ander cadeautje. Het moet wel een verrassing blijven natuurlijk.
is een groene tuinkabouter niet een leuk idee ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh.. is het al uitgelekt.
Nah, dan verzin ik wel een ander cadeautje. Het moet wel een verrassing blijven natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |